Şöyle bir yerde zaman geçirmek isterdim 🥲 göz yaşım pıt 🥲 gideyim çalışayım ben🥺


Bugünkü gibi: Tek ekleyeceğim, şu an yanımda ol (a) mayan sevdiklerim olurdu. Onun dışında;
neden başka türlü bir gün geçirmek isteyeyim ki? Böyle olunca; her gün, kendi halinde yeterince güzel zaten. Bir an önce olmaları gibi bir beklentim yok, yaşadığım sürece, olması gereken günde, istediğimi alıyorum.
en masumcası , FLorya atatürk ormanına gidip, ailece kahvaltı , çocuğumu parkta oynatır , az da bisiklet kiralardım.
bi ilerisi, boğazda yemek yerdik.
dışarı bakıyorum , bu hava hepimizi üşütür
İmkanım ve fırsatım vardı, uyuyarak değerlendirdim : ))
Yaşlılık böyle bir şey olsa gerek ihtiyar😅
Yaşlandıkça uyku ile olan bağlar artıyor 😂
Tenk tenk yu : ))
O bank boşalınca haber versinler.
Veremeyiz çünkü ben rezvere ettim kendime 🥺
Niyetim yok
Cevap
23Cevap
Ben bir şey yapmazdım çünkü benim için her gün oldukça sıkıcı geçiyor maalesef.. ama yine de huzurlu ve mutlu bir gün olmasını isterdim
Kiş bitmis yaz gelmis. Artik mont bot falan yok. Bi penye bi terlik. esim cocuklari alip annesine gitmis :) kapida hamak var. Iniyorum asagi uzaniyorum boyle ona. Kende kendimi salliyorum. Sallanirken agacin yapraklari arasindan gunes yuzume carpiyor. Kus ve b ocek sesleri var sadece. Sunun surasinda temmuza ne kaldi ki ;)
Ama yazı sevmeyenler üzüldü buna 🥺
Yazi sevmemek mi? Yav bi insan nasil kisi sogugu sever :) bana kalsa hic kis olmasin. Ilbahar yaz sonbahar yine yaz olsun :)
İşte kışı ve soğuğu sevmekten öte aşık olan benim 😅 yazı sıcağı hiç mi hiç sevmem 😒
Nerde yasiyorsun bu arada?
Son 5 yıldır İstanbul
He kalsin o zaman. Dedim boyle daha sicak bir yerse memleketleri degiselim ama yok kalsin
İstanbulu hiçbir yere değişmem ki ben 😅 çok seviyorum burayı
Gezmek yasamak anlaminda evet ama is guc hayat mucadelesi falan asla.
Evden çalıştığım için o yüzden koşturma telaşım yok
O iyimis bak. Evden nasil calislaniyor ki bana da soylesen bende calissam :)
Bir yabancı dil hooooppp home office oluyor işin 😅
Hmm o bende yok. Ben normal isten devam o zaman. Kolay gelsin
Sağolasın sanada kolay gelsin 🙏
Tsk
Ya yola cikmistim ya da havaalanina gitmek uzereydim.
Haftasonu kafa dinlemek icin minnak bir seyahat coook guzel olabilirdi.
Ama su an kuru fasulye pisiriyorum 😂😄
Son kısım üzdü 😅
Hayaller hayatlar napican 😄😂
Hava soğuk burada o yüzden bana dışarıda bir şey yapmak keyifli gelmiyor. Bu havada bolu abant ta ahşap bir evin kocaman penceresinden golü izleyerek kahve içmek güzel olurdu
Paylaştığım görsel abanttan 🥺
Bugünnn Ramazana hazırlık yapacağız annemle, söz verdim
Oo kolay gelsin
Teşekkürler :D
Gittiğin yere aklındakiler ile gidersen orasıda huzur vermez ki ablam
Aklımda bir şey yok, galiba yok 😅 sadece biraz uzaklaşmaya ihtiyacım var kardeşim 🥺 dinlenmeye
Ne zaman fırlatıyoruz beni oraya o zaman 🥺
Cansın kardeşim 😊
Bütün gün karın altında olurdum. Sırf soğuğu hissetmek için 1 saat balkonda oyalandım ama cıks yetmedi.
Bugün burası yağışlı Arabayla uzun yolculuğa çıkmak çok güzel olurdu birde yanımda sevdiğim adam olursa offf ki offff süper olur du
Şöyle bir yer..
Böyle bir yerde yaşamak en büyük hayalim tabiki bu kadar abartılı değil ama var bir hayalimiz işte 😀
Uçağa atlayıp günü birlik de olsa bir yere giderdim.
2 saat durmadan telefon görüşmesi yapan arkadaşla buluşmasaydım, buz gibi soğukta tek başıma arabamla Şehr-i Derya parkına gidecektim. (Eskişehir)
Zaman geçirmek istediğin o yerde hava çok soğuk şuan🥲
İstanbul dışında sakin bir yere gitmek isterdim kafa dinlemeye
Ben inşaat seviyorum. O yüzden gidip ev işleri yapardım.
Zamanım var ama hava karlı soğuk köye gider atölyem de hobi işlerimi yapardım
uyuyarak geçirmek istiyorum
Onu bende istiyorum 🥲
Memlekete gitmeyi isterdim.
Şimdi çıktım yola gidiyorum. Hıı şey, ama markete
İki günlük Paris seyahati fena olmazdı.
orada çok fotoğrafım var
Uzun yolculuğa çıkmak keyif verirdi 😅
Dağa giderdim mis gibi temiz hava
Dinlenerek geçirirdim.
Uyuyarak geçirmek isterdim..
Kesinlikle şehir dışına kaçardım kafa dinlemeye
Çalışsam iyi olurdu ve spor yapsam
Ufak bir tatil fena olmazdı
Zamanın durduğu bir gün geçirmek isterdim
Santa Monica da sahilde misssss
Güzel bi gün gecirdim, cok sükür
Köye ev yapardım xd
Yedigöller
Bol bol kıyafet alıp sonrada parkta yürüyüş yapmak
Var öyle bir yer gel
Sevgilim olaudi date çıksaydık
Bizde gidek bari
uyumak isterim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?