Yavaş yavaş allaha olan inancımı kaybediyorum galiba?

Gayet inanıyorum. Her şey bir sınav ama neden böyle. Neden kötülükler başımdan gitmiyor. Kötülere neden ceza vermiyor. Neden onlara bir şey olmuyorda iyiler eziyet çekiyor. Dua et demeyin ediyoruz herhalde ama bıktım artık isyanda etmek istemiyorum ama..
Yavaş yavaş allaha olan inancımı kaybediyorum galiba?
Cevapla