Sütyenimi görülecek bir yerde unuttum diye annem kızdı. Sizce haklı mı bu konuda?

süyenim islakdi kurumadi bende kaloriferin üstüne koydum odamın ama kapı açık yani görünüyor

Annem de diyor ki baban kardeşin var görüyorlar sütyenini dedi bende aldim dolabima koydum

Annemin dedi doğru mu
Güncellemeler
+1 yıl
sapik degiler ama ayip denen kavram var ve muhafazakar
Her insan farkli yapıda büyüyor herkesn düşücesine saygim var
Konunun CEHALETLE ALAKASI YOK ONLAR ÖYLE GÖRMÜŞ insanlar
Saygılı olalım lütfen
Güncellemeler
+1 yıl
Soruma cevap vermeyin bu kadar popüler olaçağını düşünmemişdim silermisiniz sorumu
Daha fazla yorum almak istemiyorum sorumu silin lütfen yorum yapmayin
Sütyenimi görülecek bir yerde unuttum diye annem kızdı. Sizce haklı mı bu konuda?
Cevapla