Her insan farkli yapıda büyüyor herkesn düşücesine saygim var
Konunun CEHALETLE ALAKASI YOK ONLAR ÖYLE GÖRMÜŞ insanlar
Saygılı olalım lütfen
Daha fazla yorum almak istemiyorum sorumu silin lütfen yorum yapmayin
Böyle şeyler bana göre çok abartı. Baban abin görse ne olacak allasen saçmalık. Sütyen değil de tanga falan olsa tamam bak annen haklı derdim. Kaldı ki zaten tatile falan gitmiyor musunuz o zaman ne oluyo mesela?
Muhafazakar olabilirler mi acaba?
@Çağhan2734 muhafazakar olsalar bile alt tarafı sütyen yani babası kızının sütyeninden etkilenecek değil oha artık.
Ya etkilenmek değil mesele ayip denen bisey var
Ama ayıplık da bişey yok aile olmanın konforu da bu zaten. Yabancı biri olmadıkça aile içinde böyle şeyler ayıp sayılmamalı.
ben şahsen sütyenle dolaşamam erkek kardesimin babamin yaninda utanirim cok acik da giyinmem
Onlarin yaninda konforlu degilim cünku utaniyorum
Belkit siz daha farkli şekilde büyütüldünz orasi ayri
Bakın konu etkilenmek değil Anadolu’da saygı diye bir şey var! Size saçma gelebilir ama böyle.. Bazı yörelerde, gelinler, kayın babalarının yanında konuşmazlar mesela ya da erkek olan sofraya oturmazlar Baba eve girdiğinde ayağa kalkılır vs vs İç çamaşırı ortada olunca da kızılır Genç kızsın az edepli ol, dikkat et derler falan filan bir sürü şey! Size daha çok inanamayacağınız şeyler yazarım da neyse! Kısaca geçmişten bugüne toplum böyle görmüş. Kız çocuğu, babanın yanında fazla konuşmaz itiraz etmez Baba, erkek kardeş, kızın özeline ait hiç bir şeyi bilmez bunlar utanılması gereken ayıp şeylerdir
@Cağhan2734 dogru diyorsun biz de öyle gördük
Herkesin yetiştirilme tarzı başka tabii. Benim kendi düşüncem ve yetiştiriliş tarzımdan kaynaklı bana abartılı geliyor..
Türk örf ve adetlerinden kopmuş batılılaşma adı altında özünden uzak kişilerin yorumlarını pek dikkate alıp, canınızı sıkmayın bence! İlim de irfanda gelişmek, geçmişinden adetlerinden tamamen kopmak değildir. Yaşamak istemeyen yine yaşamaz ama yaşayana saygı duyulmalı
Tamda yerine sormuşsun maalesef buradaki çoğu insan Annenin dünyasındaki bilince ve edep kavramına sahip olmadığı için cirkefce saldırırlar. Hiç birine aldırma. Annen edep ve haya bilinci gereği doğru olanı yapmış. Bir kadının mahreminin ki (buna özel kıyafet ve eşyaları dahildir. ) gizliliği o kadının esas özgürlüğüdür. Annen kızdığı için üzülmüşsündür, ben yalnız buna üzülürüm lakin üzülme ve anlayış göster karşılıksız aldığımız en güzide değerdir anne baba kardeş. Böyle bir durumda , sütyeninin üzerine ince bir kumaş bırakabilirsin , eşarp gibi mesela 😉😊
Tesekürler yorumun için açıklayıcı oldu bidahakisine dikkat ederim
Cevap
59Cevap
Sen haklısın
Çocukluğumdan beri bu yaşıma kadar aile içinde hiç bir aile bireyi hakkında sapıkça düşüncelerde olmadım. Annenin bu söyledikleri çok ayıp, ne demek senin sütyenini gören baban seni mi arzulayacak? Eğer öyle durum olacaksa onun babalığına zokam.
Abinin babanın donunu asınca sorun yok galiba sütyen görünce abdestleri bozuluyor haram haram asjsj
Ne alaka haram
Ayip denen kavram var
Eğer sütyene ayıp deniliyorsa neden evdekilerin iç çamaşırlarını asalım? O zaman o da ayıp, ayıp ve kirli olan düşüncelerdir.
Babamin ve erkek kardesimin iç çamaşırını ortalik yerlerde görmedim..
ayrica kadin ve erkek bedenleri farkli
Sen cikipda sütyenle dolaşabiliyormusun ailenin yaninda rahat hissedermisin?
Olay dolaşıp dolaşmamak değil, çok farklı yerle saptırıyorsunuz. Cinsel organın farklı onun dışı bütün her şey aynı. Evdekiler sütyen görse ne olur, görmese ne olur? Garip bir düşünce yapınız var neyse iyi günler
Haklı diyen insanlarla aynı toplumda yaşıyoruz, rezilsiniz ya babası kardeşi görse ne olacak hallenecek mi, düşünce şeklinize tüküreyim sizin. Bir türlü aşamadık cehalete bak.
cehalet değil bakın ayip denen kavram var ahlak denen kavramlar var belkit sen babanin yaninda sütyenle dolaşırsın , sütyeninin ortalk yerde birakirsin ama her insna senin gibi düşünmüyor cehalet bambaşka bisey
Bla bla bla
Yahu iç çamaşırından ne diye nem kapabilirsin, niye ayıp cinselliği ve çıplaklığı çağrıştırdı diye mi? Eee baban böyle düşünecek değil ya. Bak ben de baksırla iç çamaşırıyla aile içinde gezmeyi doğru bulmuyorum ama bir yere asılsa ve görse nolacak aq, hayır yani gezmekten kastım da evin içinde böyle dolaşmak yoksa babası görse bile sorun yok, ne düşünecek sanki?
Teşekkür ederim beğeniler için harikasınız
Dolabın içinde kurumaz o
Nem yapar.
Peteği üstüne koy kurusun
Odanın kapısını kapat o halde görmezler o zaman
Annene sorsaydın ya o halde nerede kurutacağım çamaşırlarımı diye
Sana bir yer bulsun o halde annen
İyi ki annem böyle değil allahim sana şükürler olsun. Salonun ortasına asarım rahatlıkla.
Ayıp değil utanılacak bir şey değil iç çamaşırı sonuçta babam benim sutyenimi görse ne görmese ne ilginç bir zihniyet cidden.
Haklı ya şimdi sonuçta özel bir eşya etrafa konmaz koysan da onlar gelince kaldırmalısın annen ahlaklı biri haklı da olması gereken bu
Bu memeleri bi şekilde paketliyoruz herhalde ne olmuş görünen yerde unuttuysan tabiki iç çamaşırı gizli kalmalı ama unuttuysan unuttun kızacak bi şey yok
Baban ve kardeşin ensestse olabilir demesi ve onu geçtim soklar olsun tv dizi film olsun hiç mi sütyen görmüyorlar 😂😂😂 görse ne olacak
Hiç sorun değil hanfendi biz kuruturuz
Ailene hak verip bide niye soruyu soruyorsyn tüm yorumları okudum cevaplarını okudum anlamadım derdini ailen haklıysa tamam
Soruna gelecek olursam iç Anadolu da olan bir aile işe İzmir de olan aile farklıdır mesela ben de ortalık yerde bırakmam ped çamaşır kimse görmez peteğe asarım üzerini kapatırım ayıp dedi annem öyle kabul ettik bazı kurallara uymak lazım onlar elbette senin sütyen ini görünce hallenmez ama ayıp olarak görürler annenin tepkisi haksız tamam anne de geç
Haklisin
Benim annem de öyle... Doğru söylemiş annen biri görür ayıp
Bence de ayip sonucta saygi herseydne önemli
Kesinlikle :)
ne alaka baba kardeş görünüyorsa sapık mı bu insanlar
sapik degilr cok sükür ama ayip denen kavram iste
Her insan farkli yapıda büyüyor herkesn düşücesine saygim vr
Benim de tam tersi çocuklar çamaşırlarımı öne asmama bozuluyor değişiyorlar😋
tabi hoşlarına gidiyodur :)
Zoruspu
Nasıl ya sitekmjatarmsin
Her ailenin kendi kuralı var. Bizde yok mesela ablam sütyenle dolaşır evde zaten.
inanmiyorum bacin hic rahatsiz olmuyor mu aceba
Ben cok utanirim ya asla dolaşamam babamin annemin yaninda bile olsa yapamam
Troll
Mu
Neden, hayatlarında hiç sütyen görmemişler mi? Arkadaş cehalet neden aldı başını gidiyor :D
Dedim ama ayip diyor biz öyle görmedik ortada birakma diyor
Herkes farkli düşüncede..
Ensest bir aile oluşumusunuz sanırım. İnsan kızına kardeşine hallenir mi ya. Evlerden Irak tü tü tü tü.
Haklı haksızı yok bunun bence görmemek lazim ama gördü diye birsey söylemek azarlamak gibi davranmakta yanlış
yahu hadi baban görse neyse alışkın baban ama kardeşimde kızsa sorun yok bence
erkek kardeşim
baban abin kadınların sütyen taktıklarını bilmiyolar kaç kere sütyen görmüşlerdir Allah bilir :D
Aynı bizdede öyle durumlar çok gereksiz bişi bir sokaklarda don sütyen dolu vitrinler
Görse nolurmus yani annen ruh hastası galiba geri kafali ne olacagini düşünüyor acaba o yobaz beyniyle
Saygili olunuz onlar öyle görmuş
Odandaki kaloriferde ise hiç bir sorun olmaması lazım. Senin odan çünkü orası. 👍🏻
Kızının/kardeşinin sütyeninden tahrik olacak kadar aşağılık mı görüyor annen babanla kardeşini?
Benimki de demişti aynını, yani haksız değil sonuçta aynı ortamda olsak o manzaradan ben utanırım, sana bağlı
Utanmam sorun yok gayet doğal diyorsan koymaya devam
Bana kalırsa abartı tamam hoş bir şey değil ama kurusun diye koymuşsun ne olacak sanki dikkatsizliğinden öyle mi gördülerde ama annene bir şeyde diyemiyorum oda öyle görmüş annesinden
Çok mu tepki vermiş gizli olmasaydın bir şeyler sormak isterdim
haklı, benim kızım yapsa ağzına bir tane yapistirirm
Çüş
Dogru abinin baksırını göremiyorsan sütyende gorulmeyevek!
Haklı kadın doğru söylemiş
Anladim
Bi nevi hakli evt
tamam da niye simdi bunu dedin
Tesekürler kadinlari övdün icin❤️😃
Hayir kötü yapmadin aksine sevindim 😌❤️❤️
güleyim😀☺️ 🤪❤️
😃😃 cok güldük yeter artik
belli sende biraz flörtözlk görüyorum
yok burdayim nereye gideyim
ismin ne senin
Güzel isim
Burada söyleyemem ya ksde görmüş olabilirsin ismimi
Olurda boş ver ya simdi
boş ver beni taniyip napcaksin hem
bilmiyorum ya birak düşüneyim kararsiz kaldim
Soru kalkmaz hem napcaksin beni
Beni boş ver cidden ben cok farkli biriyim
😂😂🤣 ya farkli derken sen hangi sehirdesin
68
Sen
konusmak istemiyorum boş ver
Hyr memeleketen dolayi degil
Sorun değil
Ben hem bir babayım hem de kız kardeşim var. Bizim ailede böyle şeyler ayıp olarak değerlendirilmez, gayet normal bir durum. Annen fazla tutucu.
Ya senin memelerin bir sır mı sütyen kullandığını herkesten saklıyormusunuz bütün sır bozuldu mu seni erkek olarak mı tanıştırdılar elalemle
Annesi: Sen şimdi külot da giyiyosundur püü terbiyesiz
Onla alakasi yok
Ayıp bir şey değil bence
Müslüman toplumlarında olağan şeyler. Pedi bile sakla diyen anneler var.
Evet ped ortalik yerde gezmemesi gerekir
Yalnız ben bu tutumu doğru bulmuyorum.
Ortalık yerde değil, mesela alışveriş yaparken görünmesin diye üzerini kapatan var.
Evt bende öyleyim
Soruya gelirsek, sütyen veya külot kışın kalorifer peteğinde kurutuyoruz ya diyelim sen unuttun görünür yerde öylece duruyor. Baban görse bir şey der mi? Ya da bugüne kadar bir şey dedi mi?
Hayir hic bisey demez babam
Annem laf eder ama babam kardesim demez bisey
Benim babam da açıkçası görse hiç umrunda olmuyor. İnsan babasından niye çekinsin zaten. Görünür yere kabak gibi ben de koymuyorum. İnsanlık hâli bazen unutuyorsun.
Ay nolacak sütyenin bi yerde kalsa ya amma takmışlar
tamam
yani aile içinde abartmış olabilir ama genel anlamda gözükmesi hoş değil
Ortalik yerlerde mi gözükmesi hos degil
evet ama tabi kendi odan da ortalık yer sayılmaz aslını istersen
Evet doğru söylüyor ne işi var ortada çorabını taytını ortaya mı bırakıyorsun
ya kuruması için koydum gire alcakdim
Nail düzgün konuş
ozaman abinle babanla denizede gitme toplum bir türlü aşamadı bu konuları
Yani hoş olmamış tabi de senin odan hani sonuçta surekli orada mi gozleri
Annen kocasına ve kardeşine güvenmiyor demek ki..
Bu neyin kafası ya ya
değil tabiki orada kurusun ne olacak abin baban bakmaz ki
Çok yanlış bana göre.
kim yanlış
Çok saçma eğer oda da sadece sen kalıyorsan kapat kapıyı bitti gitti alt tarafı bir sütyen bu kadar abartmaya gerek yok
Eee normal eski insanlara göre ayıp bişey bu
Evet eski kafa biraz
Ayip yani
Evet onlara göre öyle ayıp karşılarlar böyle durumları ondan dolayı dikkat et sende ortalıkta bırakma
Bizim evde normal 3 kadin oldugumuz icin 😂
Her her de bolca var yani ama neyse detay sormak zor buradan
Ne olacak ona mı bakacaklar
Doğru
Canim sen sorunun üstünden bildirim almaya bas 24 saat sonra da kaldirrsn kimse görüş paylaşmaz
ugulamadan giriyorum soru tutuldu silnsin istiyorm
Sorunu sen silebilirsin 24 saat geçtikten sonra onu söylüyorum şu an sorun ine cikanlarda herkes guncellemni girmeden cevap yazar sen sorunun üstündeki üç noktya basarak ancak bildirim gelmesini önleyebilir sin
Yani başkasının görmesi beni rahatsız eder, annen haklı bu durumda. BENCE.
Utanılacak bir şey yok ki.
degil bi kuzenlerin filan gorseydi
Saçma görse be olacak
@NaLanyagmur sence
Sütyenden ne olucakki kendi odandaysa.
senin özel bölgen odan. Gereksiz çıkışmış
Bu eskı kafalılık
benimki de öyle çünkü muhafazakar
Ayni benim annem yeminle anliyorum seni ve aile yapisini
Evet muhafazakarlar iç anadoluluyum
peki elbise felan etek giyiyor musun ne boyutta giyiyorsun mesela diz üstü giymene karişiyorlar mi
Ben kapaliyim normalde ilerde açilmak istiyorum da ondan soruyorum bizimkilerde böyle muhafazakar çünkü
dekolte yok mini etek yok
Uzun elbise ve üstelik ben acikim teseturlu degilim
Dekolte mini ztn saçma da diz üstü giydirip giydirmediklerini merak ettim teşekkürler
uzun seylr giymemi istiyorlar
Haklı gibi öyle şeyler ortalıkta olmazsa iyi olur
neden fikrini alabilirmiyim
yok daha neler abin baban sana o gözle mi bakacak
Ne alakasi vr o gözle degil sadece iste ortalik yrlerde bulunmasi ayip karşılaniyr
kendi odan sonuçta ve kuruması için koymuşsun bir sorun yok bunda
Haklı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?