+1 yılBen ne sixpack ne de adonis severim... Kanat ve geniş omuz ilgimi çekiyor. Çunku erkeği daha iri daha sağlam gösteriyor fakat adonis ve sixpack gereksiz bana göre. Kasa doymuş biriyim gozum doydu yani. Onceden de ilgimi cekmezdi. Bende de hem sixpack hem adonis var, bir şeye yarıyor mu dersen evet yarıyor karşı cins etkileniyor en fazla. Saçma yani. Genelleme yapmayıp bazı kızlar deseydin daha iyi olurdu :)
17 Yorumla- +1 yıl
bende kanat ve but severim. mangalda güzel oluyorlar asdfgh
- +1 yıl
Hahah leziz 😋
- +1 yıl
antrikot filanda güzel oluyor ama o kırmızı ete giriyor asdfg
- +1 yıl
Tabi yaa antrikot zaten erkeğe yakışan en çekici kas...
- +1 yıl
şaka maka erkeğe en çok yakışan kas sixpacktir bence.
- +1 yıl
Tabiki gogus kası en iyisi saçmalama
- +1 yıl
ikisi birlikte olmalı bence :)
En İyi Cevaplar
+1 yılYa bence o tamamen sürü psikolojisi. Adonis denmesinin nedenjni bile bilmiyolar kas olsun yeter kafasi :D
1913 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim :)
- +1 yıl
ne demek. aslında bundan iyisi vardı ama onu aramak zor geldi :D
- +1 yıl
Olsun yinede sagol kanki :D
- +1 yıl
kanka da olduk hemen :)
- +1 yıl
Aliskanlik ya kusura bakma:D
- +1 yıl
problem yok :)
- +1 yıl
:))
- +1 yıl
Kız haklı beyler, oturun dinleyelim.
- +1 yıl
Hahaha:D
- +1 yıl
adonis denmesinin sebebimi? cok merak ettim ya...
- +1 yıl
Yunan mitolojisiyle alakali, afroditin esi adonisden kaynaklaniyor. Bazi kaynaklar oglu oldugunuda soyluyo ama geldigi yer tanrinin adi
- +1 yıl
- +1 yıl
yani yunan mitolojisiyle alakali olmadagini yani tarihini bilmeyenlerin adonis kasinin ne oldugunu bilmedigini mi ima ediyorsun.. adonis kasi nerede olur peki? hangi bolgede? aydinlatirsan sevinirim.
Çok basit bir soru. Sağlık açısından Adonis bakımlı erkeği ifade eder Çünkü Bu kas grubuna belli bir sonucla ulaşır insanlar.(Spor yapanlar bilir ) Sosyal yönü izlediğin bütün film ve dizilerde jonlerin bu kas grubuna sahip olmaları. Buda neden adonis kasların kadınların bu kadar dikkatini çekmesi olarak nitelendirebilirsin..
00 Yorumla
- Aile & Toplum konusunda 493 cevap paylaştı.
+1 yılÖyle bir şey olduğunu düşünmüyorum. Çünkü adonisleri öyle 1 sene çalışmadan adam gibi göstermezsin İstediğin kadar çalış t-shirtün likralı , lastiklide değilse belli edemezsin.
Kısaca yatakta gördüklerinde belki tatlı gelebilir ama dışarıda üstsüz dolaşmayacağımıza göre, vücut geliştirme amacı dışında gereksiz bir eylem.00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
34Cevap
"Adonis kası, Hollywood etkisiyle ilgi gören kaslar arasında, karın kaslarından sonra ikinci sırada. 1999 yılında başrollerini Edward Norton ve Brad Pitt’in paylaştığı “Fight Club” filmi büyük bir başarı yakalayıp kült filmler listesine girdiğinde, Türk erkeğinin “yapılacaklar listesi” biraz daha kabardı ve listeye “Adonis kası yapılacak,” maddesi eklendi. Eminim Chuck Palahnuik eserini yazarken, bu kitabın filme çekileceğini ve Brad Pitt’in vücudunun, eserdeki tüm mesajların önüne geçeceğini tahmin etmemişti. Filmin büyük bir ilgi görmesinden sonra, kendini Marla Singer sanan kızlarımız Adonis kasına sahip erkeklere olan ilgilerini açıkça dile getirmeye başladılar. Bu dönem gençlerin spor salonuna gidip “Hocam çok fazla kas istemiyorum, Bired Pit’in Fayt Kılab’taki hâli kadar olsam yeter,” demeye başladığı dönemdir aynı zamanda." ALINTI
10 Yorumla
+1 yılErkekliği, gücü temsil eder, adonis seksi durur.
Adonisi olan erkek spor yapıyordur ve bu bağlamda bakımlıdır.
Ve genelde adonisi olan erkeğin diğer bölgeleri de kaslıdır.
Adonis biraz mahrem bölgeye doğru olduğundan merak uyandırır.
İlla adonis demem ama olursa şükela olur :):)25 Yorumla- +1 yıl
uzman ne oluyor yahu?
- +1 yıl
ah bu soru beni benden alıyor
belli bir alanda gereğinden fazla bilgi birikimine sahipseniz ( benimki güzellik@moda) ve bu bildiklerinizi gördüklerinizi, yaptıklarınızı diğer insanlarla paylaşmak isterseniz Uzmanlık için başvuru yapıyorsunuz, onaylanırsa artık sizde bir Ks uzmanı oluyorsunuz. - +1 yıl
teşekkürler açıklama için (:
- +1 yıl
Olabilir ben uzman ibaresinden dolayı belli bir sayıda soruyu cevaplamak zorundayım.
@vaveyla12
- Aile & Toplum konusunda 6,1b cevap paylaştı.
+1 yılaslında mesele o değil.. sosyal medya sacmalıgı..
mesela esmer erkek olayı
kaslı olsun bilmem ne
önceden erkekler çalısarak işinde gücündeyken yapardı kaası şimdi spor salonunda kapalı alanda yapyor
değişik geliyor bana.
bilmiyorum bana cekici falan gelmiyor hem adonis ne ya
bir sürü kas türü var daha dogrusu ismi hangisini bilelim20 Yorumla Bilimsel olarak kanıtlanmıştır.
Erkeklerin sperm kaliteleri bel çevrelerinin genişlikleriyle doğru orantılıdır. Bu dünya da her canlı soyunu devam ettirebilmek için gelmiştir teknik olarak. Maneviyatta faklıdır o ayrı bir konu.
Kadınların bilinç altında bel çevresi ince ve kaslı erkeklerin en kaliteli soyu verebilecekleri bilgisi saklıdır. Böyle erkeklerin çekici gelmesinden daha doğal bir şey olamaz :)30 YorumlaBenim vücut kaslarım aynen bunun gibi. nlf.ro/wp-content/uploads/2013/08/fitness-nlf.jpg Fakat seks düşkünü fırlama kızlardan başımı alamıyorum. Bence erkekler normal bir vücuda sahip olmalı, kaslı ve estetik vücudun eksileri çok fazla tabki pomp it meraklısı değilseniz.
12 Yorumla
+1 yılYaz gelince çıkıyor adonisler ortaya. Kol kası falan dar bir tişört giyilse belli ediyor kendini ama adonis pek görünmediği için daha çekici geliyor. Tabi her şeyde olduğu gibi onun da fazlası itici. Henry Cavill tarzı idealdir. @literallycat bana katılır bu konuda (:
04 Yorumla- +1 yıl
hmm ok :P
- +1 yıl
Henry de durdugu gibi herkeste durmaz ikiiiz :D
- +1 yıl
Andirsa yeter @literallycat :d
- +1 yıl
kim la bu henry?
Göbek yerine adonis guzel duruyor. Bı kac sehir efsanesi var bide bunlarla ilgili. Iste adonisi derin erkek cok sevisiyordur guzel sevisiyordur falan. Maalesef bunlara inanıp yitip giden hayalleri olan kızlar kızlarımız.
14 Yorumla- +1 yıl
ama göbekli erkeklerde cidden kötü o konuda :)
- +1 yıl
benim duyduğum bu valla. bir erkekle tecrübem olmadı hiç :)
- +1 yıl
Profilimdeki soruya cevap verebilir misiniz rica etsem
bugün otobüs çok kalabalık olduğundan tutunacak yer yoktu tam düşücekken yanımdaki yakışıklı uzun boylu bir oğlanın karnından tutundum :))) valla oğlan baya sağlamdı az kalsın dokuncaktım zor çektim elimi :D sanırım istemedende olsa ilgimizi çekiyo nasıl ve neden bilinmese de :D
00 Yorumlakas ıyıdır candır fazlası zarardır. ılıskılere heyecan getırır. buna bı bakın derım kızlar link paylasamadıgım ıcın basındakı http kısmını sılmek zorunda kalıyorum adres cubuguna kopyalarsanız acılcaktır ; gerisibahane. wordpress. com/2014/12/18/ademle-havvanin-sirri/
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı. Adamlar sağlam noktadan vuruyor farkında değilsiniz abi.
anonisi olan adamda yağ oranı düşük olur ve kendiliğinden çıkmaz bir çalışma ister program ister.
bilin bakalım bu özellikler kimde oluyor? Tabii ki sporcularda. sporcular nasıl olur? Genel anlamda kaslı ve fit :D ben bu anlamı çıkarıyorum10 Yorumla
+1 yılCok reklam yaptılar. Beyinler kosullandi o sebeple. Yoksa birkaç yıl önce adonis mi, o neydi gız diyordu millet.
51 Yorumla- +1 yıl
Zeki kız heher zaman iki adım öndedir.
+1 yılKıvrımlı hatlara sahip dolgun kadınlar nasıl dikkatimizi çekiyorsa düzgün ve yapılı erkekler de kadınların dikkatini daha çok çekiyor. Tamamen üreme içgüdüyle alakalı
Ha adonis dersek, birkaç yıl önce böyle bir şeyden haberimiz bile yoktu. Booku çıkarılan konulardan biri sadece.20 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılUzun, şekilli bacak size neden çekici geliyor? ya da geniş kalkık popo ya da göğüsler. Çünkü cinselliği çağrıştırıyor. Adonisin sonucda belli. Alt beyne giden mesajlar. Bence böyle ve bana da çok çekici geliyor hele vücut çalışanların daha bir çıkıyor ya oyyşş :))
21 Yorumlane çıkıyor? asdfghjk
+1 yılHoş görünüyor cidden :) ama o baklavalar şart mı tabi ki değil.
23 Yorumla- +1 yıl
abla kaç yaşına gelmişsin hala adonis diyorsun :/
- +1 yıl
Öyle mi diyorum :)) sen de ergenlik yaşına gelmişsin ama okuduğunu anlamıyosun
- +1 yıl
ergen mi? asdfg
erkekler neden kadında pürüzsüz ve tüysüz bir cilt istiyorsa kadınlar içinde erkeğin güçlüsü çekicidir. Fiziki güç geliştirilmiş bir vücutta olur. Neden six pack ve adonisler derseniz çiftleşme esnasında en çok çalışan kaslar olduğundan kadınların iç güdüsel olarak oraya önem verdiğini düşünüyorum.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılAyy bence kol kası ve gogus cok cokk daha cekici yaa aklima gelince bile heyecanlandim :D bir kere kollarina bakinca direkt aklima guclu oldugu geliyo ve bu inanilmaz seksi bir sey ha bir de omuzlari da guzel olsun tadindan yenmez valla :D adonis neymiss ahahahahahah
04 Yorumla- +1 yıl
https://hizliresim.com/XYa6E0 sence burdaki kol kasi nasıl? Fazla mi olması gereken mi az mi?
- +1 yıl
@shutstaffel sende kol mu var?
- +1 yıl
Pardon ya yanlış link vermişim :D https://hizliresim.com/B98JPp
Cevap sahibi+1 yıl@shutstaffel az bence
Gizli Üye(25-29)+1 yılAdonis cinsel iliskide en cok gelisen kaslardan biridir, yani erkegin bu isi iyi yapabilcegine dair bir getiri mi sunuyor bize ya da bilinc olarak mi etkiliyor bilemem. Ama adonisi olan erkegin cijsel yasaminin kotucolma ihtimali sahsen benim aklima gelmez:D cekici sey vesselam
00 Yorumla
+1 yılhttps://i.hizliresim.com/7VkJGY.jpg
kadınlar da yapıyormuş ya yeni gördüm.
abla şekil olmuş. derebeylik gibi mübarek :D02 Yorumla- +1 yıl
of kütür kütür kemiklerini kırar :D
- +1 yıl
hem de nasıl korktu kadından. ayy ben kaçtım :D
Gizli Üye(30-35)+1 yılÇünkü Adonis yunan mitolojisine gore en yakisikli dunyali. Ya dusunsene tanricalar onun icin savasmislar. Ya düşünsene Persephone onun icin Hades'i terk etmis tanricaligindan vazgecmis. Afrodit bile onun icin savasmis. Tabi bunlar yalnizca mitoloji ama bir Adonisim olsa daha ne isterim. Senin dedigin anlamda ise erkeklerde gercekten hos duruyor. Kol kasindan daha cekici bence ama orantili olmali tabi.
00 Yorumla
+1 yılOmuzu geniş olsun yeterli bence. Adonis hos durmuyo. Ben begenmiyorum
11 Yorumla- +1 yıl
herkes bir şey istiyor işte :)
Ya ben artık aynı vucutlardan cok sıkıldım valla olmasin demiyoruz tabii ama herkes de ayni seyi yapmasin en azından. Neden cekici geldigini de kimse açıklayamaz yani bu erkege neden ince bacak seviyorsunuz demek gibi bir sey.
10 Yorumla
+1 yılAdonismis, kol kasiymis bilmem ne hicbiri hosuma gitmiyor. Kas sart degil.
Soyle uzun boylu, esmer, genis omuzlu, siyah gozlu, iri yari olsun yeter :D12 Yorumla- +1 yıl
ben de iri yarı bir hatun istiyorum ama kısmet :D
Zaten adonis kelimesinin anlamını bilmeyen bayılır olmuş şu kasa. Hayır insan neyi sevdiğini de bilmeli yani :D. şu six pack konusunda da abimle dalga geçmişimdir hep. '' Abi one packin ( Göbek asnjaksfask ) çok hoş, yapmak için çok uğraştın mı?''diye. Ben bunu niye söylüyorum l*n şimdi.
10 Yorumla
+1 yılolmasa da olur bence. kol kası sırt kası omuz genişliği falan daha önemli bence. tabi olmasa da olur çok da mühim değil
20 Yorumla
+1 yılomuz basta olmak uzere kol, kanat kasi benim icinde daha cekici.. baklava olmasada olur :)
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 8,7b cevap paylaştı.
+1 yılSorsan çoğu bikac aya kadar ne olduğunu bilmiyodu. Kilolu değilse erkek egerr Adonis kası o kadar zor olusan bir kas değil. Sixpack cok daha cekici gelmeli kızlara. Çıkarana kadar anam ağladı. Ki Sixpack lere sahip olan erkek Adonis lere de sahip olur genelde. Ama bilmeden atliyor işte garibim Türk kızları
00 Yorumla
+1 yılben de bilmiyorum ve bana hiç bir zaman çekici gelmemiştir hatta itici geliyor kızların bundan hoşlandığını öğrendiğimde şaşırmıştım ismini bile KSden öğrendim
08 Yorumla- +1 yıl
ne kadar farklısın :)
- +1 yıl
aa o kadar mı tekim yani? :D
- +1 yıl
öylesin valla :)
- +1 yıl
ay anormal miyim acaba neden böyle oldu tuhaf oldum :D
- +1 yıl
bilmem buna karar veremem şimdi :)
- +1 yıl
sen mi eksiledin :D
- +1 yıl
hayır neden öyle bir şey yapayım ki?
- +1 yıl
bilmem öylesine sordum =))
+1 yılKanat deyince aklıma mangal geldi, benim gibi kızlar için o kadar çekici gelmiyor mesela olmasa da olur.
17 Yorumla- +1 yıl
Etrafta beyaz atletiyle karnını karşıyan adam görmeden yapamam ama bünye alışkın değil, yadırgar. Rakı diyorsun varım, içilir
- +1 yıl
birisi rakı mı dedi?
- +1 yıl
Buyur sende katıl aramıza sayın soran.
- +1 yıl
şalgam var mı?
- +1 yıl
Adonisten şalgama geldik heyt be :D
- +1 yıl
ikisinin yeri farklı ama (:
Erkekler kadınlarda ince bellilik, kıvrımlılık gibi şeylere neden ilgi gösterip beğeniyosa onun için. Ben böyle düşünüyorum.
20 YorumlaBizim göğüslerimizde görünürde değil ama çekici ve kışkırtıcı değil mi işte onlar için de var olduğunu bilmek bile hoş bir şey veriyor kızlara en azından ben gibi düşünenlere ��
00 Yorumla
+1 yılÇünkü genel olarak insanlar apaçık şeyleri değil de yarı açık seyleri görerek daha çok tahrik olur bir bakıma zoru sevmek denebilir.. bir çok erkeğin çırılçıplak kadın yerine mini etekli kadın beni daha çok etkiliyor lafını duydum buda ona benziyor sanırım..
00 YorumlaKızın cinsellikle ilgili görüşüyle ilgili. Aksini savunuyosa bilinçaltı ilk cümleyi savunur, kendinin haberi olmaz. İNSANLARI CİNSEL OBJE OLARAK GÖRMEYİN !!
(edit fena durmuyor)00 YorumlaBacak kasi itici geliyo bana kol kasi da cogu erkekte var adonis herkeste olmadigindan hosuma gidiyo adonis yapmasi da zor diye hatirliyorum bu o kisinin sportifligini gosterir
00 Yorumla
+1 yılŞundan daha fazlasını beğenmiyorum.
https://www.opsiyonhaber.com/d/news/50820.jpg02 Yorumla- +1 yıl
Buna az demedim, "bundan daha fazlasını beğenmiyorum" dedim, zekama laf etmeden önce cümleleri net idrak edecek kadar akıllı olmanı tavsiye ederim.
Bana cezbedici gelmiyor, benim için daha çok beyin kası mühim.
23 Yorumla- +1 yıl
emin misin?
- +1 yıl
sende bu elektriği hissedemedim ama ne ise :(
Adoniste sixpackte cekici kiliyor rabi ama kol kasi daha cekici daha erkeksiguclu gosteriyor bence bana gore kol kasi daha crkici yani
10 Yorumla
+1 yılKol ve kanatta geliyo sixpack cok olmasin itici oluyo bacakta o kadar onemli degil ama en cok kanat ve kol hele kollarindan damarlari cikiyosa aksama kadar minciririm
04 Yorumla- +1 yıl
beşgen vücut nasıl https://i42.tinypic.com/2mfi0dw.jpg
- +1 yıl
Bu adama bayiliyomm:O
- +1 yıl
ooo till lindemann hayranımısın
- +1 yıl
Tabiki sesi yeter
Omuz ve göğüs daha önemlidir, tipine bakıyorsun ağzında diş yok, kaşları desen köprü olmuş, üstündeki gömlek tişört desen fit bile durmuyor napalım adonisi..
00 YorumlaErkekler kızlardan çok şey isteyince savunma olarak kızlar da erkeklerden emek gerektiren bir şeyler istiyo bence :)
10 Yorumla
+1 yılbir kas insanı çekici yapmaz. Ruh da olmalı çekicilik.. içi boş mal mal bakan kaslı erkek basitliktir..
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 316 cevap paylaştı. bana nedense kol kası çekici gelir bana ne yani adamın kaburga kemiğinin altındaki kastan...
en ideali kol kasıdır kardeşim:)00 Yorumla
+1 yılBilmiyorum ama benimde zaafım var sevgili v yaka birşey giydiğinde çok güzel görünüyor
07 Yorumla- +1 yıl
v yaka giyen birisinde adonis nasıl gözüküyor?
- +1 yıl
Adonis gözüküyor demedim ki ben güzel gözüküyor dedim. V yaka giymesinden hoşlanıyorum ve daha güzel göründüğünü düşünüyorum
- +1 yıl
bende ya v yaka giyerim ya da geniş yaka. diğerlerini sevmiyorum (:
- +1 yıl
V yaka omuzları daha geniş gösteriyo daha güzel görünüyo ya :)
- +1 yıl
beni görme sakın :P
- +1 yıl
Sen benim sevgilimi görmemişsin bence
- +1 yıl
Omuzlar dillenip konuşacak nedense :)
+1 yılTamamen bilinçaltı meselesi... Kadınlar kaslı sever diye bir algı oluşturmuşlar sanırım, bundan dolayı olmalı...
00 Yorumla
+1 yılÇünkü kol kası babamizda da (bile) var. Normalde sekli olmayan şu erkeklerimizin vucutlarinda bir sekil barındırmasi bizi etkiliyordur dkfjf
00 Yorumla
+1 yılVücudunu aşırı geliştiren "Benim kasım var bana bakın" diye bağıran vucutlardan her zaman tiksinirim. Adoniste oyle cok guzel bisey degil. Tabi benim gorusum
00 Yorumlaişaret edio... hazine burdaaaaaaaaaa, buraya geeeeellll :D adonis candır yaa :D
01 Yorumla- +1 yıl
eyelinearların çok tatlı ^ - ^
+1 yılAdonis olmasa da olur göbek olmasın kafi hee hani geniş omuzlar güçlü kollar bunlar daha çekici bence ayrıca öyle belirgin kası yoktur yapılıdır iyiydir iyi :)
00 YorumlaOlsa güzel olurda olmasa da skntı değil yani :) tabi oyle balkon teras falanda olmasn haniii :-)
02 Yorumla- +1 yıl
sizde yapı o zaman.
- +1 yıl
gzdcn profilimdeki soruya cevap verebilr msn görüşünü merak ettim sadece.
bana hepsi ayrı ayrı çekici geliyorlar sen dertlenme kardeşim :D
06 Yorumla- +1 yıl
sende nefes alsıncılardan mısın?
- +1 yıl
bu da senin görüşün :)
- +1 yıl
zor mu çıkıyormuş? asdfg
- +1 yıl
profilimdeki soruya cevap verebilr msnz rica etsem
+1 yılÇünkü adonis dokusu hoş ve kim göbekli bir sevgilisi olsun ister hani gönül genede sever ama yani adonis olsun başka kas olmasın olur
05 Yorumla- +1 yıl
sixpack yetmez mi?
- +1 yıl
İkisinde olsa daha güzel olur
- +1 yıl
bunu notlarım arasına aldım :)
- +1 yıl
:)))
- +1 yıl
Profilimdeki soruyu cevaplar mısnız rica etsem
Aile & Toplum konusunda 904 cevap paylaştı. ama beli ince hafif adonisi olunca gercekten seksi olmuyormu :D ben asırı kası hıcccc sevmem hafıf olcak fit goruncek o zmn mukemmel :)
00 YorumlaGucu tensil ettigi icin olabilir siskoda olmamali cok. kaslida olmamali bilakis kassiz erkek candir. Ne o heryerinde kas kas.
00 Yorumla
+1 yılaltın kaseye giden gökkuşağı misalı olduğu için olabilir..
04 Yorumla- +1 yıl
altın kase neresi ?
- +1 yıl
ks yanıtımı kaldırır.
- +1 yıl
tamam salla o zaman...
Benim hiç hosuma gitmiyor valla. Erkek dediğin götlü göbekli olacak :)
13 Yorumla- +1 yıl
Sonuna kadar haklısın :D
Bu hatuna sahip çıkalım KS üyeleri :D
Daha seksi gösterdiği için tabi her erkek için geçerli değil ;)
10 YorumlaÖylemiymiş.. Allah allah, google dan bakıp geldim neresi olduğuna. Bildiğim tek adonis; adonis ismail..
00 YorumlaHayatta hic boyle takintilarim olmadigu için bilemiyorum
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 515 cevap paylaştı. Cunku gittigi yer belli :)) kol kasida hepside cekici ama abarti olmadan
14 Yorumla- +1 yıl
Bu arada eig nin tamamen yanlis ve basit bir cevap oldugunu soylemem lazim cok sacma bir cevap yazmis arkadas size nasil mini etekli bir kiz cekici geliyor bizede adonis kasi cekici geliyor cunku erkegin cinsel organina dogru bir yon ciziyor :) bu sorunun cevabi bu ve cok basit ama saolsun bizim kizlarin lafi dolandirmak midir umursamadiklarindanmidir bilmiyorum cevaplari eksik ve gercekci değil
- +1 yıl
ne kadar şey meraklısısınız.
Iyyy aşırı olanlardann igreniyoruumm : ama baklava kası iyidir oda abarti olmayacak. Venüs gamzelerini unutmamak gerek ben en çok onu seviyorum :)
00 YorumlaGöğüsler erkeklere neden çekici gelmektedir?
Oysa bildiğin yağdan oluşuyor. Neden göbek yağı değil de göğüs yağı?12 Yorumla- +1 yıl
Siz daha şanslısınız hanım edendi. Göğüsünüz doğuştan varsa iş tamam. O adonis için en az 6 ay düzenli spor gerekiyor.
- Devamını Gör (189)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar