TÜİK verilerine göre erkekler kadınlardan daha az yaşıyor. Bunun sebebi ne olabilir? Oysa yemekle beraber rujumuzdaki kimyasalları yiyen de bizleriz. Ne yapılmaya çalışılıyor, erkekler g*tünüzü kollayın kendinize dikkat edin (Sadık olmayanlar hariç). Hadi kalın sağlıcakla!
Para hırsı ve dünya meşgaleleriyle ömürlerini yiyorlar haberleri yok. Kadınlar doğal yaşama daha yakın yaşıyorlar kafaya bişey takmıyorlar dert tasa yok..
istatistiğe iyi bakılırsa 30-44 yaş arasında bu fark zaten belirginleşmeye başlıyor. 45-59 da daha belirginleşiyor 60dan sonra ise şiddetleniyor aradaki fark.
2
5 Yorumla
Soran
+1 yıl
Her kadın da vur patlasın çal oynasın değil istisnalar var tabii
kadın beyni ile erkek beyni aynı değil. hayatın hiç bi alanında kadınların icatları mucitlikleri falan yok. tüm yük erkeklerin sırtında. kadın erkek eşit diyenler de samimiyetsiz kadın ile erkek eşit olamaz zaten istesen de.
hedeflerine erişebilmek için bin dereden su getiriyorlar. Kadınlar bunları anlayamaz. bunlar enerji gerektiren hareketler. yogun strese maruz bırakır insanı o iş temposu. O insan er geç daha hızlı çöker hale gelir.
Erkek dışarıdaki hayatla savaşır eve gelir elektrik, su, kira derdine Düşer. Kadınların her ay adet görmeleri uzun yaşamalarında ki en büyük etken olabilir. Zira sürekli yeni kanla temizleniyor vücutları... Sağlık kuruluşlarına gidip her ay kan veren insanlar gibi sağlıklı kalıyor olmalılar
Zorlu iş şartlarında hayatlarını kaybeden erkekleri de bu grafiklere katıyorlar o yüzden. Günümüzde ortalama bir erkek ve kadının ortalama yaşam süreleri birbirine çok yakın.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Hadis var zaten normal kadınlar articak
0
1 Yorumla
Cevap sahibi
+1 yıl
“İlmin azalması, cehaletin meydan alıp yayılması, zinanın meydana çıkıp şayi’ olması, elli kadının yalnızca bir bakanı olacak derecede kadınların çoğalıp erkeklerin azalması, kıyamet alâmetlerindendir.”(Buharî, Kitabu’l-İlm, 23)