+1 yılBence itici değil. O kadar adamla aile kurmak istemiş sevgisi iliklerine kadar işlemiş adı adına karışmış:)) ileride sürekli olacakları düşünmek içten pazarlıklı davranış olur akışa bırakmak lazım seviyorsan. Ama almayanada saygım var
05 Yorumla
Soran+1 yılO senin soyadını alsın o kadar seviyorsa madem
- +1 yıl
Öyle yasa olsa kabul etmeyeceğim bir durum değil ama yok:))
Soran+1 yılAlmaz ki :)
- +1 yıl
Bilemezsin adamına bağlı:)
Soran+1 yıl😂😂
En İyi Cevaplar
Aile & Toplum konusunda 338 cevap paylaştı. Yoo küçük düşürücü bir durum değil. Ben eşimin soyadını gururla taşırım, bu zamana kadar babamın soyadını taşındım evlendikten sonrada kocamın soyadını taşımak beni küçük düşürmez
014 Yorumla
Soran+1 yılKendi soyadını taşımayı hiç düşünmedin sanırım , hep böyle başkasına ait olan şeyleri mi taşırsın
Soran+1 yılEnayilik değil mi kendi soyadın varken eşininkini almak
- +1 yıl
Hayır değil. Kadın evlendikten sonra her şeyiyle eşinin soyuna geçiyor sonuçta bu durumda eşinin soyadını alması da enayilik olmaz. Bu kadının kendi verebileceği bir karar. Kocasının soyadını almak isteyen değiştirir, istemeyende değiştirmez. Ama kimse eşinin soyadını aldı diye küçük düşmez ya da enayi değildir.
Soran+1 yılNeden kadin herseyiyle eşinin soyuna gecsin? Sana bu normal mi geliyor? Senin soyun yok mu?
Soran+1 yılBunu sorması gereken kişi sizlersiniz ben niye sorayım 😃
Soran+1 yılKendi soyadın varken kocaninkini alman ne kadar normal 😃
Soran+1 yılİyi sen al ne diyim 😃
Soran+1 yılEşinin soyadını kullanmak kocanın parasını kullanmak çalışmamak gibi bir şey
Gizli Üye(25-29)+1 yılSen gerçek misin nxkdndd
06 Yorumla
Soran+1 yılYa neden herkes çok abes bisey söylemişim gibi davranıyor 😃
Cevap sahibi+1 yılBunu erkekler söylemez cunku
Soran+1 yılKadinlar halinden memnun zaten😃
Cevap sahibi+1 yılOnlar normal değil
Soran+1 yılEvet ya çok tuhaf gerçekten 😃
Cevap sahibi+1 yılEfsane ezik bir kitle
- Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılKadınların kendi soyadı da annesinin soy adı değil ki. Dedesinin hatta dedesinin dedesinin soy adı. Yani yabancı bir erkeğin soy adı. Aileye sonradan gelmiş bir erkeğin soy adı.
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Gizli Üye(30-35)+1 yılHem kendi kızlık soyadını hem de evleneceği kişinin soyadını alıyorsa küçük düşürücü bir durum ortada yok. Yıllardır süregelen bir yasa, kadınlara binbir türlü haksızlık eşitsizlik yapılıyor soyadına gelene kadar önce onlara sesini çıkar. Laga luga yapıp kendini yorma 😆
26 Yorumla
Soran+1 yılBen niye ses çıkarayım sanki bana haksızlık yapılıyor , ses çıkarması gerekensizsiniz 😃
Cevap sahibi+1 yılBiz gerekeni diyoruz zaten, sen de soyadını dillendirip mesele haline getirene kadar kadınlara karşı küçük düşürücü bir ton şey yaşanıyor ülkede demek istedim.
Soran+1 yılEvet bu da onlardan biri sonuçta
Cevap sahibi+1 yıl🤦🏻♀️.
Soran+1 yılYanlış bisey mi söylüyorum anlamadım ki 🙄
Cevap sahibi+1 yılYılın boş yapanı seçilebilirsin, kendi kızlık soyadını da kullanacaksa eşininkini de ekleyebilir (herkesin kendi tercihi) niye küçük düşsün embesil. Bazı boş beyinli kadınlara yaranacak diye gelmiş abuk sabuk bir şeyler diyor. Ülke senin gibi sığır kaynıyor. Güya kadınların tarafında, ülke onca ayrımcılık eşitsizlik dönüyor onlara sessiz kalırlar toplumda ne doğru gitmiş bu zama kadar? Eşinin soyadını kullanmak küçük düşürücü hiçbir s*kimden yararlanamazsın o zaman.
Gizli Üye(30-35)+1 yılKüçük düşürücü değil bnce ama resmi yerlerde ve evraklarda bı sürü değişiklik gerekiyor ugrastirici şeyler ha bı de bosanirsan gerisi geriye bir daha eski soyad icn ugrasacan en iyisi kendi soyadnda kalmak sonuçta çocuk öldü mü babaninkini alıyor bı sorun olmaz ki bu zamana kadr aliniodu bisey olmadı da soyadı mi sorun yaratacak. Soylu bı aileden geliomus gbi ona takılan slaklar sorun haline getirio
01 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılBilmem bu yönden düşünmedim hc ama nedn küçük dusursun ki
Bu ne sacma bir düşünce adamla evleniyor tüm hayatına dahil ediyor her konuya kabul soy ismini alması mi abes.. batı seviciligi bu kadar sacmalatabilirdi
011 Yorumla
Soran+1 yılO senin soyadını alsın o zaman sen niye alıyorsun
Soran+1 yılSeni beni yoksa o alsın soyadını sen niye alıyorsun diyorum bende
Soran+1 yılKendi soyadın varken onun soyadını almak normal mi sence? Bide çocuğuna da onun soyadını veriyorsun yani
- +1 yıl
Onu hayatıma dahil ediyorsam seviyor ve mutlu isem neden senin soyadını almayım diyeyim adama buna neden itiraz edeyim ki.. elbette normal anormal olan ilişkileri bu şekilde darbeliyerek insanlar küçümseyici haller bencillikler.. bunlar hiç bana göre değil.. seven insan böyle bir kompleksw girmez zaten
Soran+1 yılSeviyorsa o alsın o zaman senin soyadını sen niye alıyorsun bir enayi siz misiniz
Soran+1 yılEvet iki tarafta alabilir ama diğer taraf almıyor farkında değil misin kafan basmıyor mu , sadece siz onların soyadını alıyorsunuz bunu anlamak bu kadar zor olmamalı
Soran+1 yılEşinin soyadını kullanmak kocanın parasını kullanmak çalışmamak gibi bir şey yani bir nevi asalaklık resmen
+1 yılBence bulunabilecek en iyi orta yol iki kişinin de aralarında anlaşıp her ikisinin de başka bir soy ad kullanması xd
111 Yorumla- +1 yıl
Böylece durum eşitlenir
Soran+1 yıl😂😂
- +1 yıl
Şaka karışık bir tarzda anlattım ama aslında ciddiyim mantıklı olur bence. Ya da şöyle de olabilir: her iki tarafta kendi soy adını taşımakla birlikte birbirlerinin soy isimlerini de eklesinler. He iki tarafta birbirlerinin soy adını almasın demek biraz mantıksız olur, çünkü o soy isim soydan soya geçmez.
- +1 yıl
Gerçi böyle de saçma ya her gelen bir nesil yeni bir soy isim eklerse sonuç şu olur gibi mdjxjxxn youtube.com/shorts/6s5Rr1RgZZQ?si=fuPs_se2ZzKaN0Lq nasıl yapsak ki
Soran+1 yılKızlar memnun zaten ya halinden 😃
- +1 yıl
Ya bence bu ters psikoloji. Mesela soruyu tam tersi olabilecek bir şekilde sorsaydın niye erkeklerin soy adını taşıyoruz erkeklerin bizden ne üstünlüğü var falan derlerdi kesin mxdjxhxhc tabi bence haklı bir isyan olurdu ama.
Soran+1 yılYok be sanmıyorum, onu da denerim ama 😃
Soran+1 yılKadinlar baya memnun yani bu durumdan 😃
- +1 yıl
Ben kadın olsam zoruma giderdi başkalarını bilemem. Hani düşünsene kendi soyundan kalan son kişi falansın sonra biriyle evleniyorsun ve o soy ismi tarihe karışıp bir daha hiç bir nesile geçmiyor. Öylece yok olup gidiyor, aşırı sinir bozucu olmaz mıydı?
Soran+1 yılEvet gel bide bunu kadinlara anlat işte 😃 bide bana karşı savunmaya geçiyorlar
- +1 yıl
Harbiden yorumlarda 1 kadın sana hak vermemiş he garip cidden. Hayır hiç mavi saçlı feministe falanda mı denk gelmezsin bu ne mfjcjcjhxx
- Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılErkeğin soyadını alması şart değil ki , hem kızlık soyadı hemde eşinin soyadını yazdırabilir. 👍🏻
09 Yorumla
Soran+1 yılEşi de aynı şeyi yapar mı?
- +1 yıl
Eşi derken? Erkek yapamaz ki böyle bişeyi..
Soran+1 yılO zaman kadin niye yapsın diyorum bende?
- +1 yıl
Hem kendi soyadını hem de evlendiği kişinin soyadını taşımak sadece kadınlara tanınan bir hak. Erkeğin , eşinin soyadını yani kadının babasının soyadını neden alsın ki. Hatta şimdi yeni kanunlar çıktı eşinizin soyadını almak istiyormusunuz diye soruyorlar kadına 👍🏻👍🏻
Soran+1 yılKadin neden erkeğin babasının soyadını taşısın?
- +1 yıl
Kadın hem kendi babasının , hem de evlendiği erkeğin soyadını taşıyabilir böyle bir hak tanındı onlara çok çok eskiden. 👍🏻
Soran+1 yılEvlendiği adamın soyadını taşımak hak mı oluyor? Kendi soyadı var zaten niye eşinin soyadını alsın bide
- +1 yıl
Soy olayı baba soyadıyla devam ediyor , kanunlar bu şekilde.. 👍🏻 ama şimdi yeni kanunlarda eşinin soyadını almak zorunda değil.👍🏻
Soran+1 yılKanunlar bu şekilde diye mantıklı olduğu anlamına gelmez
Bir yerde haklısın ama çokta kafaya takılacak bir şey değil bence dünyada onca sorun varken.
02 Yorumla
Soran+1 yılOlur mu ya böyle küçük küçük başlar zaten büyük sorunlar 😃
- +1 yıl
:)))
Ne alaka ben kendi soy ismimi ve kocamin soy ismini taşırım
Çoçukda babasinin soy ismini taşır05 Yorumla
Soran+1 yılNeden iste babasının soy ismini taşısın?
Soran+1 yılHani çocuk ikinizin ya
Soran+1 yılSebep?
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılBunu yazanda kadinlara şirinlik yapaya calisan bir erkek :D herseyide ne güzel çözmüş mk taktigin tutarsa bravo sana
03 Yorumla
Soran+1 yılLan bir bak yorumlara kime şirinlik yapmışım 😃 bütün kadinlar benimle tartışıyor normal birseymiş gibi 😂
Cevap sahibi+1 yılLa olm once annene bir bak bakalim kimin soyadini tasiyor :D
Soran+1 yılSenin ananla aynı 😃
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılIlıklara dert olan durum..
Sosyoloji bilmez, tarih bilmez ama fikri var.
Dünyanın belası sjw.
07 Yorumla
Soran+1 yılsanırım bana İngiltere prensi 😂 lan senin soyadının ne tarihi olabilir Allah’ın plebi 😃
Cevap sahibi+1 yılHiçbir kadın tarafından sevilmedin, değil mi?
Soran+1 yılLan ben kadinlarin iyiliğine bisey söylüyorum ne alaka 😃 sevilmesem neden bu enayiliklerini yüzlerine vurayım
Cevap sahibi+1 yılKadınların iyiliği dediğin şey şahsi ezikliğin.
Onlar konu hakkında düşüncelerini zaten yorumlarda belirtmiş.
Sana da meriçlik kalmış.
Soran+1 yılOnların ezikliği benim niye ezikliğim olsun benim soyadımı vermiyorum sonucta 😃
Soran+1 yılBunlar da kendini nimetten sanıyor 😂
Gizli Üye(25-29)+1 yılHayır değil neden olsun ki ben çok güzel bisey isteyen kullanabilir tabiki saygı duyarım ama eşimin soy ismini kullanmak beni neden küçük dusursun ki
025 Yorumla
Soran+1 yılÇünkü senin zaten kendi soy ismin var onu bırakıp eşinin kini alman ne kadar mantıklı
Cevap sahibi+1 yılTamm diyelimki oyle bunda ne gibi sakınca var ben görmüyorum evet babamdan bi soy adım var ama eşimin soy ismini almak bi simge eğleniyorum ve onunla bir oluyorsun soy ismini almamı mantıksız oluyor takildiginiz şeylere bak saygı duyarım olmayana da ama ben böyle düşünüyorum
Soran+1 yılOnunla bir olmuyorsun öyle olsa o da senin soyadını alması gerekirdi, sen sadece onun soyadını alınca ona ait gibi bisey oluyorsun biraz mantıklı düşün
Cevap sahibi+1 yılAyyy allah'ım ha o benim almış ha ben onun farkı ne anlamıyorum bunlara takilicaginiza evlilikteki sorunları halletsinler çok boş iş sana göre önemli bisey olabilir ama ben aynı düşünmüyorum
Soran+1 yılO seninkini almıyor almaz da zaten öyle bir şey yok , enayi gibi gidip sen onun soyadını alıyorsun
Soran+1 yılVe bu sana normal geliyor
Cevap sahibi+1 yılAyyy ne kadar boş konuşuyorsunuz ya
Soran+1 yılNiye gizlendin 😃
Cevap sahibi+1 yılIstek atma diye
Soran+1 yılSana niye istek atayım 😃
Cevap sahibi+1 yılAyrıca o senin görüşün düşüncen başka haklarınız bu kadar sahip çıkmıyorlar dert bi soy adı mi oldu anlamiyorum
Soran+1 yılÇok basit bisey sordum aslında düz mantık bu kadar zor olmamalı
Cevap sahibi+1 yılMantık aradığı her şey başkasına mantıklı gelmek zorunda değil O senin görüşün bu benim görüşüm
Soran+1 yılGerçekten sana mantıklı mı geliyor bu durum? 😃
sadece senin eşinin soyadını taşımak durumunda kalman ve çocuğuna da senin soyadının verilmemesi
Cevap sahibi+1 yılNapalim iki soy isimlemi dolasalim uzun bi şekilde yani valaha gelmiyor hatta çok saçma gereksiz buluyorum
Soran+1 yılKendi soyadın var ya hani senin?
Cevap sahibi+1 yılYani bitek benim soy ismim deysicek çocuklarımın değil oyuzden gerek görmüyorum inan bu devletin başka şeylerle yararlı şeylerle ugrasmasini tercih ederim ayrıca böyle boş şeylerle degil
Soran+1 yılEvet çocuklarında kocanın soy ismini taşıyacak
Cevap sahibi+1 yılEvet var ve bi tek bunu ben alabiliyorum çocuklarım değil yani
Cevap sahibi+1 yılO yüzden ne gerek var böyle bi değişikliğe
Soran+1 yılSence bu küçük düşürücü bir durum değil mi? Kendi çocuğuna kendi soy adını verememek?
Cevap sahibi+1 yılAnlatamiyorum galiba neden küçük dusursun o da onun babası sonuçta onun nufusunda baba yani nasıl ben babamın soy isimini taşıyorsa oda onun taşıyor yani ha benim ha onun fark yok inan evlilikte küçük düşürücü daha ciddi meseleler oluyor var insanlarda oyuzden bunu sacma ve çok gereksiz görüyorum herkesin bakış açisi farklidir
Soran+1 yılO babasıysa sende annesisin
Soran+1 yılYani bencede
- Aile & Toplum konusunda 18,3b cevap paylaştı.
+1 yılKesinlikle evet. Tam tersi olması lazımdı.
23 Yorumla
Soran+1 yılNasıl
- +1 yıl
9 ay karnında taşıyan ve sıkıntı çeken kadın değil mi? Sonrasında sütüyle onu besleyen de o. Neticede çocuğun soyadı annesini taşıması lazım. Erkek ne eziyet çekiyor da bu süreçte sanki.
Soran+1 yılDoğru
+1 yılNiye kucuk dusurucu bir sey olsun?
07 Yorumla
Soran+1 yılHani kendi soyadın varken eşinin kini alıyorsun çocuğun da onun soyadını alıyor ya hani
- +1 yıl
Soy erkekten devam etmiyor mu. Dolayisiyla mantikli. Artik hem kadinin hem erkegin soyadini alabiliyor cocuk ayrica
Soran+1 yılSoyun erkekten devam ediyor olması mantıklı mı sence? 😃
- +1 yıl
Seninki annenden devam etsin tamam
Soran+1 yılErkeğim ben benim için problem yok da siz nasıl bunu sorun etmiyorsunuz onu anlamıyorum 😃
- +1 yıl
herkesin senin gibi kompleksi yok cano
Soran+1 yılİyi böyle devam edin siz 😃
Biraz yavaşla bro.. bu kadar hızlı yalaka olunmaz.
01 Yorumla
Soran+1 yılYorumlara bak istersen kadinlar bana muhalefet 😃
+1 yılEvet hatta erkekler de doğursun
010 Yorumla
Soran+1 yılNasıl doğursun
- +1 yıl
Koca Dünyada tüm canlılarda erkek erkek kadın kadın gibi yaşıyor
Demek ki bir düzen var bu hayatta
Yani sen herşeyi alt üst edince eline ne geçecek bir söyler misin
Soran+1 yılSen dedin erkekler doğursun diye
- +1 yıl
Sana sinir olduğum için dedim
Soran+1 yılBana niye sinir oluyorsun
Soran+1 yılBen dedim sanki kendi soyadınızı tasiyamazsiniz diye
- +1 yıl
Kadınlar şöylemi erkekler böyle mi yahu ne istiyosun işte yaşın gelmiş 30 a 40 a dünyayı sen mi kurtaracaksın
Soran+1 yılİlerde kızım buna maruz kalmaz belki çok küçük düşürücü bir durum çünkü
- +1 yıl
Bırak bunu biz karar verelim
Soran+1 yılSizin bisey yapacağınız yok coktan kabullenmişsiniz
+1 yılnerden alınıyor
00 YorumlaÇok haklısın abi bence 😂
012 Yorumla
Soran+1 yılSonunda hak veren bir kadin çıktı 😂
Soran+1 yılNeden şaşırdın 😃
Soran+1 yılSagol ya 😂
Soran+1 yılYok sonra Meriç diyorlar bana 😅
Soran+1 yılHani kızlar adına iyi bisey diyorum onların hakkını savunuyorum ya erkek olarak işte bu meriçlik oluyor öyle diyorlar 😃
Soran+1 yılOlsun gene de Meriç diyorlar 😅
Gizli Üye(25-29)+1 yılYasın kac
012 Yorumla
Soran+1 yılSanane 😃
Cevap sahibi+1 yılÇok mantıklı konuştuğunuz için merak ettim sadece
Soran+1 yılKaç yaşındasınız diye sorsaydın keşke ne biliyim sende muhalefet edeceksin sandım :)
Cevap sahibi+1 yılKaç yaşındasınız 😂
Soran+1 yıl28 😅
Cevap sahibi+1 yılSanki cocuk onunmus gibi 😂😂 cok guzel bir konusma abi
Soran+1 yılAnlamıyor bu kızlar 😃
Cevap sahibi+1 yılHarbi sâlaklar bu arada sen erkek misin ahhshshs
Soran+1 yılErkeğim 😅
Cevap sahibi+1 yılHahaha dumduz halis erkeksin demi hahaja hetero olandan ahahshs
Soran+1 yılEvet evet 😃
Cevap sahibi+1 yılTövbesteyşın 😂😂😂😂
+1 yılyılın merici adayı
01 Yorumla
Soran+1 yılValla beni takdir eden kız yok yorumlara bakabilirsin 😃 hepsi bana kızıyor
+1 yılÖyle
02 Yorumla
Soran+1 yılNeden bunu kabuk ediyorlar peki
- +1 yıl
Mk cocugu soruyu gübcelleyip durma ananı s ikerim senin pic
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 