Kadinlarin, erkegin soyadını alması çok küçük düşürücü bir davranış değil mi?

Kadinlar nasıl buna razı oluyor, erkeğe ait gibi bisey oluyor kendi kişiliğin den ödün veriyor ayrıca ilerde yapacağı çocukta eşinin soyadını alıyor sanki çocuk sadece onunmuş gibi
Kadinlarin, erkegin soyadını alması çok küçük düşürücü bir davranış değil mi?
Güncellemeler
+1 yıl
Kadinlar neden bana kızıyor anlamadım, sanki kanunu ben yapmışım gibi 🙄
Güncellemeler
+1 yıl
Kadinlarin bu kadar kocasının soyadını almaya meraklı olduğunu bilmiyordum 😃
Kadinlarin, erkegin soyadını alması çok küçük düşürücü bir davranış değil mi?
Cevapla