Komsunun kendi alani diye savundugu balkonda sigara icmesi sizce gercekten mantikli mi? 2 boyutta (plan duzleminde) bakinca evet kendi alani ancak 3 boyutta incelediginiz zaman bu mumkun degil. Cunku hava hacim kaplar, yuzey degil. Yani kendi sinirlari icerisinde olabilmesi icin sizdirmaz kapali bir alanda sigara icmesi gerekir ve o dumanin hicbir sekilde o hacimden disari cikmamasi, yayilmamasi gerekir.
(Lutfen soruyu dikkatli okuyunuz) Sigara icen komsuya ne yapilabilir?
Ne abarttınız ama ya gayet de kendi alanı ve orada içmek de en doğal hakkı sen de bundan şikayetçiysen bina falan değiştirebilirsin 😊 zira şikayet etsen kimse 3 boyuta 2 boyuta bakmaz suçlu sen çıkarsın
0
6 Yorumla
Soran
+1 yıl
Kiraci kendisi o sķtir olup gidebilir :) ya da cikip sokakta icebilir.
Bu üslubu kullanmanın özgüveni nereden geliyor. Varoş falan mısın? Sigarayı savunmuyorum ben de sigara içmiyorum astımım var hanımefendi sigarayı da savunmadım sizin yazdığım yazıyı anlayamamanızdan ayrıca taksit taksit kinlenip kinlenip yazmanıza kimin cahil olduğunu anlayabiliyoruz 😇
balkonda içmesiyle açık havada içmesi aynı şey sokakta içene nasıl müdahale edemiyorsak ona da edemeyiz senin alanın değil sonuç olarak hiçbir şey yapamazsın
0
6 Yorumla
Soran
+1 yıl
Sigara icen kisinin de ozel alani degil kafasina gore sigara icmeye hakki yok bu durumda:)
Balkonda sigara içerken suyu kafasından aşağı dök, sonra da deki aaaa ben suyu havaya atmıştım oysaki demekki aşağı düştü, sizde sigara içerken balkonda içtiğinizi düşünüyorsunuz ama o duman da benim evime giriyor ve rahatsız oluyorum, de belki içmez, devam ederse şayet, bakın sizi uyardım ama dikkate almadınız ben sigara içmiyorum ama bende balkonda suyu havaya atmayı çok seviyorum, ikimizinde yaptığı iş yasal ama yasak değil diyin, en fazla biriniz birinizi balkondan atarsınız.
1
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Aynen, madde davranisini madem bilmiyilar cahiller ben de cahil davranayim su yere mi dusuyomus ya diyeyim, mantikli ne yazik ki :D
Ablacım bırak insanlar evde rahat rahat ne yapıyorlarsa yapsınlar. İzmaritini külünü sana atmıyorsa ne diye insanları darlıyon
0
15 Yorumla
Soran
+1 yıl
Jardesim senin anlamn kit mi? Benim evime doluyo pis dumani diyorum, hava diyorum bu metrekareyle sinirli kalan bi madde degil. Zeki falan misin nesin?
He duman sana çıkıyor şimdi anladım ablacım kusura bakma. Vallahi hukuki olarak hiç bir çözümü yok kendi alanı istediğini yapar çok rahatsız oluyorsan rica edebilirsin gitsin mutfağın içinde içsin.
Hukuki olarak cozumu var. Bana rahatsizlik vererek komsuluk haklarini ihlal ediyo gayet de. Ogreticez guzel cahil ulkemize medeniyeti. Bakalim ne zaman.
Benim bildiğim hukuki çözüm için 184 aranabilir ama sizin probleminiz için çözüm bulamayabilirler. Eğer evinizde hasta varsa ve sigara dumanına maruz kalmaması gerekiyorsa belki
Yani diyelim ki 15 yasina cocuk diye sigara icmiyosun, 16 olunca serbest mi? O cocuk senin sigara dumanina sirf 15 yasinda degil diye maruz kalmak zorunda mi? Veya senin buna hakkin var mi?
***TÜRKİYE’nin Ulusal Tütün Kontrol Programı ve Eylem Planı’nın uygulamasını takip etmek ve geliştirmek üzere oluşturulan Tütün Kontrolü Ulusal Komitesi alt grupları, 2013-2017 yıllarını kapsayacak eylem planı üzerinde çalışıyor. Komitenin alt gruplarından “Halkı Bilgilendirme, Bilinçlendirme ve Eğitim Çalışma Grubu’nun başkanı Prof. Dr. Nazmi Bilir’in, 15 yaşın altında çocuk ve hamile bulunan evlerde de sigaranın yasaklanması önerisinde bulunması tartışma yarattı. Kimileri Bilir’den yana görüş beyan ederken, kimileri ise böyle bir yasaklamanın çözüm olamayacağını savunuyor.***
Yani ablacım ben sana söylüyorum senin şikayetine kimse yardımcı olmaz yani olamaz. İnsanlar kendi evlerinde sigara içiyor ve senin şahsi alanını taciz etmiyorlar, kendi evlerinde sigara içiyorlar. Sen bana çocukların yanında sigara içmekten bahsediyorsan , Türkiye dünyada en çok sigara içilen ülkelerden biri. Bir epidemik var ve sen diyorsunki benim komuşum içiyor rahatsız oluyorum. Kusura bakma ama burası maalesef ki avrupa değil ve maalesef ki insan hakları diye bir şey neredeyse hiç yok.
Yani boşu boşuna kendini yorma çirkeflik olsun diye yapıyorlarsa inadına yukarı doğru duman veriyorlarsa sen de çirkeflik yap aşağı doğru su at ne bileyim çamaşır silkele. Ama hukuki yoldan çok zor diyorum
Bunlar zaten kiraci, bunlari gondericem en kisa zamanda. Onceden de baska yerde sigarayla problem cikarmislar zaten buraya gelince bizi salaq saf zannettiler heralde. Ama halledicem onlari :d