Iyi ki tanıştım
Arkadaşlarınızla bir günunuz nasil geçer 🤔😃😃?
Iyi ki tanıştım
Ben ilk defa bu kadar keyifli bir gün geçirdim 🤗🤗


Bir aylığına bir arkadaşım oldu 😂😂😂
Aslında ilk başta hiç konuşmadık ve ikinci gelişlerde daha çok iyi birbirimizi tanıdık ve çok aynı şeyleri seviyor muşuz
Hata aynı kitabı bile koyuyoruz bir sürü şey 🙂🤗🤗

14 tane İlkogretimden eski sınıf arkadaşım var. Hepsini de cok seviyorum. Piknige felan gideriz evlerde toplaşırız tabi önceden okul vardı şimdide kimisi çalışıyor kimisi evli biraz Zor oluyor ama yinede görüşme ye çalışıyoruz
😂😂biz bu ay boyunca her gün buluşup bir şeyler yapacağız
😔inşlaha bizde böyle olmaz
Haklisin
İş ev şeklinde hafta içi... hafta sonu ise kendi kafama göre spontane takılıyorum genel olarak
bazen güzel, bazen kötü...
🤗🤗🤗🙂
Cevap
11Cevap
Arkadaşım yok, afiyet olsun size:)
Teşekkürler 🤗🤗
Ortamımız çok keyiflidir gülmekten ağlıyoruz çoğu zaman 😂
Aynı biz
Afiyet olsun minik kuşum. Kimdir bu arkadaşın. Kurstan mi
Yok kurstan değiller kasabamız ama arkadaş olduk
Akrabamız
Ne güzel
Sevindim senin adına
Yaşı kaç peki
Sana yakın mı yaşı
Yaşi 21 bir ama sanki yaşıyız gibi hiç fark yok heleki zevklerimiz falan
Yaştiz
Ne güzel
Minik kuşumun bir pampasi var artık 😀
😂😂😂
Ne yazıyor orada Arapça ya 🙄 Arap mısın sen 😅
Halepliyim ve şöyle yazıyor her bir kişi pişman olcak vaktini ailesi ile geçirmese 😅😅
İlginç 😃
🤗🤗
Ortam bu müdür? Budur
Evet ve saat su anda 2 buçuk ve hala uyanığız😂😂😂
😂😂😂
Yok erkek var ki
Kardeşim var
İnstagramın var ve benim haberim yok 😒😒😕😕
Var ama kimseye vermem 😂
Ve ne ara böyle bir konuşma oldu ki
Bitanecik arkadaşına vermeyecek misin 😒😕
Vermiyecegim 🙄🙄
Gece gece kırdın ponçik kalbimi 🤧🤧💔💔
Ne yani yalan mı söyleseydim vermiyorum kimseye
Bak hâlâ kırıyor insan bir özür diler vicdansız
Ne için özür diliyorum ki anlamdim vermediğim için mi 🤔🤔🙄🙄
Kırdığın için 😅😅
Bu hayattaki her seyi istediğimiz gibi olmaz ne yaziki bunu benden daha iyi bilen yok yani ben sana hiç bir zaman böyle bir şey söylemedim ve arkadaşız ama yorum arkadaş
Kimin peşinden gidiyordun kız 😅
Boş ver boş bir şey sadece yani artık 😒
İyi bakem hadi iyi geceler
Sanada
Cok keyifli geciyor onlari seviyorum♥️
Hep güzel geçer 😊
🤗🤗😅
Her gün evdeyim ömrüm eve kapalı geçiyor
Ve tabi dedikodu
Olmasa olmizimiz
Çogu zaman berbat geçer
rutin rutin :d
Arkadaşım yok
Keyfiniz bol olsun
Gezerek
Poh gibi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?