Kürtaj olmayı düşünüyorum. Maddi durumumuz çok kötü. Kürtaj ne kadar özelde?

Maddi durumumuz iyi değil. Bez parası yok. İlerde onu okutamayız. Süt bile yok evde. Kürtaj olsam özelde ya da ona da para yetmez düşük hapı mı içsem?
Kürtaj olmayı düşünüyorum. Maddi durumumuz çok kötü. Kürtaj ne kadar özelde?
Cevapla