Güncellemeler
+1 yıl
Adam çoktan unuttu ya da hala içten içe bana acıyor ama ben unutamam ya bunu cidden bilgili bir arkadaşımın yanında söyleseydim mesefa koyardı araya nettt hele bir arkadaşım var biyolojiyle kafayı bozmuş durumda düşünmek istemiyorum 😱
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Bende 3 üde var ama utanılcak bir şey göremedim yazıda
Öyle bir şey var mıymış ay dur selim akıl devre dışı oldu şu an duyu organlarına çalışayım bari bugün. Ben hem astigmat terimini hem de yılların miyopum olmama rağmen "ben aynı zamanda hipermetrop olmuş muyumdur?" dedim gittim elimle 5000 km ötedeki yeri gösterdim adam iyi ki kahkahayı basmadı cahil cühela hoşt buradan diye.
Bi şey olmaz o kadar takma bu arada anladığım kadarıyla miyop olan biri hipermetrop olamaz gibi düşünüyorsun nötrler gibi düşünüyorsun bende öyle düşünüyodum ama öyle değil bende 7 miyop 1.25 hiper 1.00 astig var
Ama hala kafama oturtamadığım bir durum var miyopta göz enine hipermetropda boyuna genişliyor aslında nötrlemesi lazım sonuçta göz büyüklüğü doğdumuz zaman neyse aynı kalıyor
Aaa mantıklı aslında ben internetteki ilk siteden okudum ve evet bunada inandım üstelik ortaokulda medya okuryazarlığı adlı dandirik derste full ineklememe rağmen
Lens mi takıyosun gözlük mü
Neyse ben çıkıyorum sohbet sardı ama gecenin köründe boş yapayım diye uyanmadım gidip ders çalışayım üzerimdeki cahillikten azıcık kurtulayım
Dur 5 dk ya yarın sabah 9 da denemeye gidicem ben bile duruyorum
İkisinide takmıyorum gözlük kafamda oluyor görmek istediğim zaman takıyorum jdkdkgjdy zihnim açılsın diye kafamda oluyor öyle yaniii ya ben lens istiyorum aslında hatta renkli olsun olmuşken ama korkuyorum
10 yıl gözlük kullandım bu sene tam anlamıyla lense geçtim ilk 2 hafta çok zordu ama ondan sonra verdiği rahatlığı anlatamam sana
Yks mi basıyosun bu arada?
Ben dün denemede ismimi futbolcu ismi kodladım bugün azar işiteceğim kesin yüzsüz gibi birde okula gideceğim aslında gitmeyecektim bugün pazar msü var ama hocalar ismime ne diyecek diye merakımdan gidiyorum
Niye bu kadar gereksiz bilgi verdim neyse ya rakip eliyorsun şu an anadolu çocuğuyum yemem ben 🤬
KDLAÖFLW PATLADIM MK Ortaokuldan beri testis isimler kodlamak hayalim ama hırsımdan dolayı 1 kere bile yapmadım
Netlerini söyle ona göre rakip misin bi bakayım
Yks aynen
Değilim rakip ama seneye gör sen beni hepinizi eleyeceğim un gibi. 65-70 tyt yükselmiyor aptal artık ayt kasıyorum full birde tyt mat mezunum mecbur zaten ailem mezuna bırak diyor geçen yıl çalışamadım annem ciddi hastalandı onunla ilgilendim (okul birinciliğini uyuz nalett iğrenç neyse yazık o kıza kaptırdım) öyle yanii
65 70 tyt neti çok kötü değil ki adam gibi bassan 3 ayda 90 yapsan ayt netin de şu an 40 civarlarındaysa çok rahat toparlarsın ama ben mf den tm geçtim mf ysen durum aynı değildir tabi ben daha rahatım
Senin netler nasıl of vicdanım sızlıyor sanki bu saatte çalışıp milleti un gibi eleyim derken kendim eleniyormuşum gibi 04.10da çıkarım İnternetin sonsuz derinliklerinde kaybolurum bak
Tyt 95 100 arası ayt 50 60 arası şu an ama son 2 ayda totalde 30 net artırmışımdır öyle diyim mezuna bırakıcam diye bi kafa yok yani adam gibi çalışırsan bu 3 ay hedefin ne bilmiyorum ama ilk 1k falan olmadığı sürece her şekil yapabilirsin mesela benim bu netlerle amacım 10k ya girip sabancı %50 gitmekti tm den şu an bile girebiliyorum ama neden ilk 1k yapmayayım onun için kasıyorum
Bide cidden çıkcaksan ekle beni çok aktif olmuyorum ama sohbet ederim senle
Mfyim tıp istiyorum birde arsız gibi neyse olacak olacak seneye ama nfldkgkdlg ben de eylül erdem şeyi var hırsı eylül erdem editleri izleyip gaza geliyorum maşallahını alırım bu arada futbolcu ismi kodladığım deneme vasattı 65i geç 50 yi göremedim moralim 0
Tıp istiyosan işin zor ama şöyle diyim cidden mezuna bırakıcaksan seneye cidden git düzgün derece yap düzgün bi üniversitede oku tıpı cidden çok farkediyo
Tamam ekliyorum ama çıkıyorum ben yaa dahada vicdan azabı çektim sağol maşallah bu arada netlerin için
Tıp çok zor bir tercih ayrıca ben çok detaylı inceledim insanlarla konuştum vs sadece tusa hazırlanmak yksnin 5 katı diyorlar
Tamam bende daha tutmayayım denk gelirsem yazarım sana
Zaten Ankaradayım şehir dışında yapamam onun içinde en azından gaziye girmem lazım çok istiyorum zil sesim bile eylül erdem ve işin tuhaf yanı sürekli doktorlukla ilgili şeyler çıkıyor karşıma inanamazsın ama hastaneye gittiğimde bile doktor zannetmişti birkaç kişi kantinde ben de bozmadım falan bence bu bir işaret mesela dün kodladığım futbolcu ismi (babama yaranmak için kodladım madem böyle halt ettim en azından çok kızmasın diye) araştırdım adamın lakabı doktormuş
Tamam git sende çalış (normalde demezdim de elemişsin zaten beni çoktan 🥹) bb
Seviyen yetmiyo benim bi mesaj atsana küçük bi şey yazıp salcam
Benimde yetmiyor ki
Napcaz :D
Buradan devam birde sorum siliniyormuş fjlslfkd
Burdan aşırı yavaş oluyo fake Instagram ver bari
O yok ben de açamıyorum yıllarca saçma sapan fakeler açtığım için instagram banladı galiba dur ya da deneyeyim
Evren iletişim kurmamamız üzerine kurulu glb ben hesap atınca ekleyebileceksen ben de verebilirim
Aaaa yıllar önce açtığım fakem duruyor
Söyle nickini
Sallamıştım ismimi ve profilime gülme eskiden yapmışım birşeyler bilmiyomki669 şu abisiyle namaz kılıp bilmiyomki diyen çocuğun resmi var ppdr
Aha bak ppde yazacakken ppdr oldu demekki dr olağım buda bir işaret
İstek attın
Gerçek hesabını atmasaydın ya kimseye güvenme kanka belki fbı ajanıyım
Bilsen nolcak ki aktif kullanmıyorum zaten
Tamamdır neyse çok vakit kaybettim görüşürüzz
Mesajı kabul et de devam edebileyim yazmaya
Sonra git
Düşünsene arkadaşların stalk yapıyor bir bakıyorlar benim fake tam bir fiyasko
Ne anlatıyorsun sen
Anlamazdın anlamazdınnn
Kaderede inanmazdım
Çünkü ben bir münafığım
Telefonda takıl.