Utancımdan ergenekon destanındaki demirdağını eriteceğim ne ders çalışasım geliyor ne uyku?

Az önce göz doktoruyla olan diyalogum geldi aklıma ya dedim bir kontrol edeyim bana yıllar önce arkadaşım (10. sınıf) ben hem miyopum hem hipermetropum demişti hatta birkaç arkadaşım. Öyle kazılı kalmış bu yanlış bilgi halbuki biyoloji dersinde ne halt ettiysem, neyse halledeceğim. Astigmat aslında var öyle bir olay ama ben gittim adama dedim ki ben de hipermetrop başlamış olabilir mi dedim 😱🙄 demirdağı nerde anca çıkar stresim ya

Güncellemeler
+1 yıl
Adam çoktan unuttu ya da hala içten içe bana acıyor ama ben unutamam ya bunu cidden bilgili bir arkadaşımın yanında söyleseydim mesefa koyardı araya nettt hele bir arkadaşım var biyolojiyle kafayı bozmuş durumda düşünmek istemiyorum 😱
Utancımdan ergenekon destanındaki demirdağını eriteceğim ne ders çalışasım geliyor ne uyku?
Cevapla