+1 yılElifleri cepte görüyorlar çünkü. Ben Elif istiyorum diyen her erkek bir Eyşan gördü mü ağzının suyu akıyor sonra elifler çekiliyor köşesine Eyşanlar ortalıkta cirit atıyor bu seferde nerde bu Elifler diye çığırmaya başlıyorlar işte 😬🤦🏼♀️
15 Yorumla- +1 yıl
İstisnalar muhakkak vardır tabi ama çoğunluğu baz alarak söylüyorum. Şu anki hal vaziyet tam olarak böyle
- +1 yıl
Estağfurullah kızmıyorum ya dkskdjd
En İyi Cevaplar
Çünkü Eyşanlar gerek yüksek l*bido gerek ise kötülüğün çekiciliği ile hareket edip kendini o deryada bulur
İçlerinden bazılarının bu hareketlerinden dolayı elbet erkekler tarafından enayiye çevrilmesi kaçınılmaz
Eyşanlar önceden Elif idi ama bu bir tercih olarak karşımıza çıkar ve sonunda kendini yine Elif'ten daha değerli görecektir17 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
- Aile & Toplum konusunda 149,1b cevap paylaştı.
u +1 yılkendi seçimleri
00 Yorumla offf bi gidinyaa tamam eyşanda olmasinlar ama elifinde degerini bilmiyolar ayrica elif pick me kadin dedigin derya
24 Yorumla
+1 yılErkekler niye Levent olmayı, Halit olmayı tercih ediyorsa ondan.
33 Yorumla- +1 yıl
Onları tanımıyorum.
- +1 yıl
Hiç mi Yasak Elma izlemedin veya Doktorlar dizisi Ela- Levent sahnesi sosyal medyada karşına gelmedi?
- +1 yıl
Valla izlemedim ikisinide
+1 yılCanan Elif'den daha iyiydi aslında. Kıymet bilen akıllı birisiydi. Elif adamı çok yorar. En güzeli Canan olsunlar😄
11 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılOrtalık Eyşan kaynıyor da bir elif bulmak zor reis asıl mesele karakter işte.
21 Yorumla Diziyi izlemeyen bn : şair burada ne demek istemiş diye bı sorguluyorum 😄🤷🏻♀️
13 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılErkeklerin Ramiz değil de Ali ve cengiz olması ile aynı sebeptendir
33 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılAzadı da
Gizli Üye(18-24)+1 yılErkekler Eyşanlardan gözünü ve aklini alamadığı için
Kalptekini kim napsin o zaten dikiliyor31 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yıl
Elif olmak zordur…
Çünkü elif olmak;
Yuvarlak bir dünyada dik durmanın,
Dik ve önde,
Belki acıyla
Ama, vazgeçmeden durmanın,
Dünya ne kadar dönerse dönsün
Olduğu yerde kalmanın adıdır Elif olmak…11 Yorumla
+1 yılEyşan olmaya zorlayan erkekler olduğu için olabilir mi?
Kendi kendine hallenen kadın gördünmü ki de gelip neden Eyşan oluyorlar diye soruyorsun ki. İrdelemek önemli ✌️14 Yorumla- +1 yıl
Ben olayı zamanı gayet iyi algıladığım için yorumda bulundum. Sen olayı ve kişileri zamansız sorduğun için sana mantıksız gelmiş olabilir ✌️
Eyşan da o kadınlardan esinlendi yalnız. Yoksa tertemiz kızdı yoldan çıkardılar kızı kevaişeler
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı. Erkekler Hz. Yusuf olmak yerine Tecavüzcü Coşkun olduğu için.
41 Yorumla- +1 yıl
Bu biraz ağır oldu ben bunu kabul etmiyorum siz kendi kendini coskuna emanet ettiniz bundan sorumlu coşkun deyil kadınları Eyşan yapan 3 şey sizin kriterleriniz iyibir iş iyibir araba ve ev eskiden şunu sorarlardi erkek askerlik yapmış mi içkisi var mı kumari var mı dini tamamı şimdi evi arabası işi bide parsı varsa sorun yok demek balik baştan kokar siz bile bile obaligi aliyosun sonra erkeler kötü kusrabakma erkler kötü kola... Yani noktalarında siz doldurun
😂😂😂😂😂 orijinal bir soru, erkekler neden hep ıssız adam olmayı tercih ediyor?
13 Yorumla- +1 yıl
Issız olmak sessiz olmaktan iyidir eyşan 😃
daha kolay elde ettirip kopek gibi peslerinden kosmamiz icin ve onlarin hosuna gidiyor tabi
11 YorumlaBen Elif olarak doğdum ve Elif olarak öleceğim.
45 Yorumla
+1 yılPolad Alemdar’ı bulsak biz de Elif olucaz…P. A yoksa hepimiz Eyşanız
01 YorumlaZamanında elif olan kızları Eyşan yapan erkeklere sorun bu soruyu. Neden elifleri sevmek yerime üzüyorlarmış bir sor bakalım.
01 Yorumla- +1 yıl
Bak bu çok güzel bı kapak oldu 😂😂
+1 yılKimse suçu başkasına atmasın herkes yaptığı işin ekmeğini yer.
01 YorumlaBasit kadınlar bunu yapar. Ekonomi öyle bir hale geldi ki…
01 YorumlaÇünkü Bunu hakediyor kimisi
31 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılEyşan olmak daha karlı ve eğlenceli. Elifin yüzü güldü mü?
21 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılErkekler niye Fatih şekercizade olmak yerine Fatih Ünal olmayı tercih ediyorlarsa o yüzden hsjsjsksj
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 713 cevap paylaştı.
+1 yılCidden ya. Elif oldu da biz mi sevmedik. Birkaç kere belki olur diye denedim. Hepsi mi Eyşan çıkar ya 😂
10 Yorumla
+1 yılErkekler niye Polat olmayı tercih ediyorlar deseler sıctık mk csfsfs
00 Yorumla
+1 yılSiz erkekleri neye benzetsek acaba
11 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 373 cevap paylaştı.
+1 yılÇünkü Eyşan daha seksi
119 Yorumla- +1 yıl
Bu arada diziyi izlemedim bilmiyorum 😂😂
- +1 yıl
Tamam Eyşan kötü elif iyi ama Eyşan niye kötü bu kısmı bilmiyorum
- +1 yıl
Parayı neden istiyordu peki
- +1 yıl
Şimdi objektif ol gerçek manada elle tutulur bir sebebi yok muydu gerçekten
- +1 yıl
Ohaaa olayyy kız ben bu ihaneti nasıl izlememişim 😂😂😂
- +1 yıl
Abart o kadar da değil 😂😂
- +1 yıl
Niye gulduysem gülüşümü geri alıyorum dalga geçer gibi yazmışsın
- +1 yıl
Peki özür dilerim ben yanlış anlamışım 🤗😂
- +1 yıl
😂😂 emoji daha iyi oldu
- +1 yıl
Rica ederim 🤗
Gizli Üye(18-24)+1 yılEysanlarda bir zamanlar elifti
11 Yorumla
+1 yılBir şey dicem biri bana sende eyşan tipi var demişti Eyşan kim? Kötü birimi
03 Yorumla- +1 yıl
Yaaa
Gizli Üye(25-29)+1 yılBelkide karsimizda polatlar omerler yerine behluler ciktiklari icindir ama bisey soyleyim mi behlul gibilere elifler omer gibilere de heo eysanlar ycikiyor hayatta
03 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılBilmiyorum gervekten bilmiyorum
Aile & Toplum konusunda 3,2b cevap paylaştı. Konu ne burada?
11 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 940 cevap paylaştı.
+1 yılSiz Ezel misiniz de millet size Elif olacak?
11 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılBen elifim 😄
13 Yorumla- +1 yıl
No no adımı dedim sadece😄
+1 yılHerkes aynı mı?
13 Yorumla- +1 yıl
Bence de.
Bi de Nermin var nermini unutmayalım lütfen
13 YorumlaKimse elif olmak zorunda değil
17 Yorumla
+1 yılpolat gibi erkek geldi de biz mi Elif olmadık
01 Yorumla
+1 yılEsma olmayı tercih ederim 😅
02 Yorumla- +1 yıl
Anlaştık
Aile & Toplum konusunda 535 cevap paylaştı. Eyşan eliften daha seksi
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılBilim kurgu aşığıyım yaaa
122 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılYanlış oldu özür
Cevap sahibi+1 yılBu arada elif gibi iyi sevmez kimse ondan zor yani
Cevap sahibi+1 yılDoru diyosun da az önce ne dedin anlamadım
Cevap sahibi+1 yılHe iyy şakasına anladım ne ara gittin okudunda şaka yaptın onu analamadım 🤪
Cevap sahibi+1 yılBende şakasına dedim sjks yanlış yazdımya onuda silcektim silinmiyomuş kb cidden
Cevap sahibi+1 yılAma garip ya niye hissetmiyorum
Cevap sahibi+1 yılYok aslında ama sağol düşündüğün için
Cevap sahibi+1 yılEvet dünyanın en güzel şeyi bence yemek yapmak ve yemek🥰
Cevap sahibi+1 yılOnu sevmiyorum işte hep uyanık kalmak güzel ama ben uyuyunca top ğatlasa uyanmayan tiplerden oluyorum 😋
Cevap sahibi+1 yıl😄iyi geceler memnun oldum bu arada
Gizli Üye(18-24)+1 yılZevkler ve renkler
11 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılKizlar demek istedin heralde😉😉
03 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılKizlari tercih ettiğiniz için eyşanlara maruz kalmaniz normal 🙂😎
Adamına göre
11 Yorumla
+1 yılErkekler onlara ezel gibi olduğu için
01 Yorumla
+1 yılDoğru zamanı bekleyiniz efendim :)
011 Yorumla- +1 yıl
Sensin bebek balım
- +1 yıl
Hahaahah çok tatlısın
- +1 yıl
Ne alaka ki
- +1 yıl
Sana bişi demedi ki ahahaha
+1 yılOnlar kim
06 Yorumla- +1 yıl
😂😂 bu yıl Türk dizisi izlemeye başladım
- +1 yıl
Muhteşem yüzyıl dizisini
- +1 yıl
İzliyorum
+1 yılTipe göre
00 Yorumla
+1 yılNasil yani?
00 YorumlaTanımıyorum
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılOnlar kim
024 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılBenim için şimdi başlıyor gün anlat bebegim😎
Cevap sahibi+1 yılNedeni çok basit
Cevap sahibi+1 yılÇünkü sen çok yakışıklisın 😋😛
Cevap sahibi+1 yılboş ver bebegim 😂
Cevap sahibi+1 yılCanım bu saatte dondurma çekti
Cevap sahibi+1 yılNasıl yani
Cevap sahibi+1 yılAşkım dondurmandan yiyebilir miyim
Cevap sahibi+1 yılNiye
Cevap sahibi+1 yılKökle aşkım alışıgım ben işlemez bana
Cevap sahibi+1 yılSevgilin mi var
Cevap sahibi+1 yılTamam iyi geceler yakışıklı sana🍆
Cevap sahibi+1 yılKocacık tünaydın
Gizli Üye(18-24)+1 yılÇünkü adım Elif değil😂
01 Yorumla
+1 yıldaha mantıklı
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer