başka bir ev kiralayalım dedi mantık aradım rezidans tarzı bir evmiş annesini aradım söyledim kızın hayali dedi
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Saçma gereksiz masrafa sokuyor
Bide 30 yaşında ayrılmak mantıklımı sizce
Ayrılığı düşünmede ikna etmeye çalış yani bir ev varken ikinciye gerek yok oraya vereceğin parayla şunu yapabiliriz falan de belki kabul eder
Söyledim iş ayrılmaya kadar getirdi bide nikahımız oldu
Ovvvv işin zor bu konuda bişey diyemem ama böyle yapması çok saçma hele de böyle bir zamanda
Kendi abisinin eşine benim ablama kendi kuzenine gösteriş için olduğunu biliyorum çok sıkıldım ne yapacam bilemiyorum tutmuyorum diyip benden ayrılmasını sağlamam lazım ama işte nikah var bide bana zorken o bir kadın olarak zorlanmayacak mı
Bir kadın için en zor şey bu o yüzden iyi düşün derim ya kadının istediğini yapacaksın ya da herşeyi göze alıp bitireceksin ama bitirmekte saçma bunu yapma derim
Onun bitirmesini bekleyecem o zaman benim için daha zzor olacak ama daha aynı evin içerisine yaşamaya başlamasakda dul olacaz ikimizde
Bitirme evin sana ait ise kiraya ver kızın dediği yerde ev tutun oturun
Onuda düşündüm üzerine bi o kadarda para eklemem lazım
Kıza söyle o zaman bu evi istiyorsan beraber oturacaz sende bana destek ol de
Düğün yerinide havuzlu yemekli yer tutturmustu 4 ay önce 300 kişi şimdi yengesi demişki 300 kişi doğum günümü kutlayacaz 500 kişiye çıkart diye
Bu konuda ona güvenenm çalışmıyor şu an
Düğünle doğum günü ne alaka ki
Senin işin çok zor
Kişi sayısı çok az demek istiyor
Ayrılırsam o ne gibi zarar görür sence
Psikolojikmen çok etkilenir artı millete laf düşürürsünüz
O. Bunları düşünmüyor işte
Sana şimdi istediğini yap desem maddi durumun araya giriyor bişey diyemiyorum ama ayrılığı kafandan çıkart bence
SiZin yaşınız kaç
24 diyelim
Siz öyle düşünüyorsunuz işte bu genç yaşta o 30 yaşında böyle düşünüyor sizi tebrik ediyorum
Bu zamanda herkes gösteriş meraklısı olduğu için insanların düşüncesi de farklı oluyor
Keşke düzgün olsaydı bende bu soruyu sormasaydım
Ailesinin baskısıda bu duruma sokmuş olabilir onu bazı aileler gösteriş olsun güzel bir yer olsun pahalı yerler olsun diye tutturuyorlar ya
Kadının kendi düşüncesi kızkardeşininde sevdiği var çocuk fakir diye ayırmaya çalışıyor mesala kızkrdeşim bunun cefasını mı çekecek diyor
Hayatınızda ki kadın mı kız kardeşi için bunu diyor
Evet benim nişanlım kızkardeşinin sevgilisi için bunu söyledi
Nikahlı olduğum için eşim yani
Kadını kötü görmek istemedim sana da iyi bir dille konuştum ama bu kadarı da fazla yaaaa
Cidden bana yaptıklarını anlatsam
Kadında anlayış diye bir şey yok kendini düşünüyor çevrem beni konuşsun çabasında
Nişan oldu yemekli mekanda kendisi yaptı bendende aynı şekilde mekan istedi tutdum düğün için düğün içine bide kına gecesi için organizsyon şirketiyle anlaştım kuaföründe düğün yerine geliçekti eşyaları istediği gibi aldık balayını 1 ay yapalım dedi içinde Avrupa tatilinde olacaktı Altin olarak bişey istemedi nişanda ama herkes bişeyler taktı annesi beğenmemiş sonradan ben öğrendim kendime ait evim vardı o an için oturmaya müsait görmeden ben o semtte oturmam dedi rezidans ev tuttum kendi evimi kiraya verdim üzerine para ekledim istediği olsun diye gelinliği istediği model vardı 1 ayda özel diktirdim Ayrıcalıklar kendiside çalışmıyordu bende çalışmasını istemiyorum
Çalışmasını istememen doğal bişey ama tek başınasın yani empati kursaydı da üzerine bu kadar yüklenmeseydi keşke
Durumumu biraz biliyor durumum kötü olsaydı zaten en baştan istemezdi beni
İşte şimdi lütfen bana tarafsız cevap ver lütfen devam mı tamam mı
Devam et demek zorundayım çünkü hem sen o kadar masraf yapmışsın bir yerlere gelmişsiniz bir düğün kalmış o da bitince her şey son bulacak umarım düğün tarihiniz uzun değildir de sende rahatlarsın sonunda
Masraflarla ilgilenmiyorum inan
Bence sen bitirme taraftarı gibisin
Mantıklısı o çok seviyorum ama
ya da şimdi ben bitirmesem kesin o bitirecek zaten
Kızın her isteğini yapmışsın neden bitirsin
Bitse acı çeker mi
Evet
Ah almaktansa devam et derim
O zaman şöyle sözlüyüm o beni bıraktı zaten
Söylüyüm o beni bıraktı
Bıraktı mı
Yukarda yazdığım olayların hepsi doğru istediği evide tuttum düğüne 20 gün kala kavga ettik ve beni bıraktı boşanma davamız açıldı
Madem böyle bişey vardı neden ayrı değilmiş gibi konuştun anlamadım
Gelinliği hazırdı eşyalar hazır davetiyeler hazır her şey istediği gibi kardeşinin sevgilisi yüzünden kavga ettik ve yarıldık 6 ay oldu
Fikrini almak istedim mantıklı değildi yapılan insan düğününe 20 gün kala herşeyi ezer mi
O zaman şöyle söyleyeyim
Madem kendi bitirmiş takma kafayı sonuçta sen elinden geleni yapmışsın memnun edememişsin ayrılmış boş ver
İşte siz bile dediniz konuyu bilmeden neden ayrılsın herşeyi yapmışsın diye
Tekrar konuşmayı deneyin
Hâlâ istiyorsan
Ben istiyorrumda o istemiyor 6 ay geçti ilk mahkememiz görülecek
Ama sevmişim
Kötü olmuş umarım düzelirsiniz
Teşekkürler
Rica ederim
24 yaşında iyi kalpli birisin bu arada
Teşekkür ederim :)
Rica ederim ben Ankara’da oturuyorum siz?
Çünkü dertleşmek arkadaşımda yok benim yanlış anlama herkes bıktı benden
Nerde oturduğumun önemi yok bence
Peki meraktan kusura bakmayın lütfen
Anladım
Sadece dertleşecek bir arkadaş dost arıyorum geçmişi unutacak bir dal
Hemen unutursan zaten sevmemişsindir
Hemen. Yaşadığım o kötü günleri aşmak istiyorum sadece
Oda beni sevmedi bu arada olanaklarımı sevdi
Zamanla aşılır bunlar hemen değil
İşte bu konuda yardımcı olacak insanlar lazım
Bunları bilsende sen sevmişsin unutmayı hemen bekleme
Sevmedim ya aslında sevmişim gibi hissediyorum sadece
Duygu karmaşasındasın farkında mısınız
Yaşadıklarım biraz zordu çünkü
Başkasına aşık olup herşeyi unutmak kendimi o yeni kişiye adamak istiyorum
Kızın hayatına bak kendi hayatına bak eğer o yaşayabiliyorsa hayatı sende yaşarsın
Duygusuz insanın karşısında duygusuz olmayı bileceksin
6 Aydın görmüyorum konuşmuyorum ki
Valla benim diyecek bişeyim kalmadı aklı başında olgun insanlarsınız benim haddime değil size akıl vermek kendinizi toparlayın kimseyede bir yarayı kapatmak için sarılmayın yine Olan size olur
Tamam
:) :)
Sizide kızdırmayayam daha çok diye