


Sorum başlıkta, bu yüzden tartışma çıksa yersiz mi olur? Ama bence yanlış bişey ve kendimi bana kötü hissettiriyor..
Duşa giriyorum dilediğiniz gibi yorum yapın, çıkınca okuyacağım.



Sorum başlıkta, bu yüzden tartışma çıksa yersiz mi olur? Ama bence yanlış bişey ve kendimi bana kötü hissettiriyor..
Duşa giriyorum dilediğiniz gibi yorum yapın, çıkınca okuyacağım.
Yani tartışmaya açık, atıyorum sevgilin sen böyle resimler koysan ne tepki verir, ya da yanında böyle dolaşsan. Bunları düşünmek lazım, ki bynları beğenen biriyse ve sen böyle giyinen biri değilsen hayatında böyle birini bulunca ya aldatır ya da bırakır doğru mu? O yüzden evet sorun
ağlicam
Bence bunun bir açıklaması yok. Başka kadınları beğenmiyorsa onların yanına gitsin. Ben başka erkekleri beğenen bir kadınla ilişkimi devam ettiremezdim
haklısın..
Teşekkür ederim..
Cevap
1Cevap
Bence tartisma cikarabilirsin hakkin var normal degil
bilmiyorum normal olamaz zaten ama tartışmaya değer mi..
Yani bu zamana kadarki tum sevgililerimle bu konudan kavga etmisimdir gercekten sevdikleri icin de begenmeyi takip etmeyi birakti hepsi bildigin disariya acigim ve baska kadinlari cekici bulabilirim imaji vermek bu
haklısın kendimi bana iğrenç hissettiriyor zaten ama cesaretimi toplayıp konuyu açamadım bile.
Yani bunlarda beğenilmiyecek gbi değil ki bacı
Beni öyle giydirmez onları beğeniyor. Sizin beyninizi anlamıyorum.
Normal degil bebegim..
🥺
canım🩵
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?