Ailem sevgilimi istemiyor, kabullenmiyor. İki taraf arasında kaldım, ne yapacağım?

1 buçuk senelik ilişkim var ama ailem sevgilimi istemiyor kabullenmiyor onlar bu şekilde yapınca bende üzülüyorum ama sevgilimide çok seviyorum arada kaldım napmaliyim?

Güncellemeler
+1 yıl
Tipinden dolayı istemiyoruz diyorlar bahane mi bilmiyorum artık
Ailem sevgilimi istemiyor, kabullenmiyor. İki taraf arasında kaldım, ne yapacağım?
Cevapla