Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Güncellemeler
+1 yıl
Yeniden güncel
Söyle bir bakıyorum da arkadaşım hiç yok kız arkadaşım
Herkezlede herkes anlaşamaz
herkesin kafa yapısı farklı
Nolcak benim bu halim
Yanlizlik niye bu kadar kötü
Bu sorunu yaşamış biri olarak sebebini çözdüm. Bir kişiden tüm vasıfları bekliyoruz, her konuda uyumlu olsun gibi bir beklentimiz oluyor. Oysa mesela sinemaya gitmeyi seven biri tek ortak noktası bu olan biriyle arkadaş olabilir. X kişisiyle sinemaya gidersin, bir diğeriyle başka ortak noktan olur falan. Biz hepsini tek arkadaştan bekleyince kimseyi beğenmiyoruz, kafamız sarmıyor gibi geliyor.
Cevap
2Cevap
Kafa dengi olması önemli, arkadaş olmak için arkadaş olunmamalı. Az olsun, öz olsun 😄
Benim de hiç arkadaşım yok
Konusabilimiyiz
Ne gibi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?