Ölenlerin hepsi hayata doymuş olmuyor değil mi?

Ya da acı çekenlerin.. neye ihtiyacımız var bu hayatta gerçekten anlayamıyorum artık tek yaşamak istiyorum bı yandan da insan sevmiyorum bi yandan sevgiye inanmıyorm ama sevilmek de mı lazım diye düşünmeden edemiyorum kafam karışık ve hiç bir şey yapmadan bekliyorm bu yüzden ne yapmak nasıl yaşamak lazım arkadaşlar. gamsiz mı olacaz kendime umursamazlari mı rol model almalıyım yoksa takıntılı kişiliğime sahip mı çıkmalıyız kafam çok karışık.

Ölenlerin hepsi hayata doymuş olmuyor değil mi?
Cevapla