Bu saatte olsa ne iyi olurdu dediğiniz bir şey var mı?

Herkese iyi geceler diliyorum 😂 ben yalnız oturuyorum bir kişi daha olsa iyi olurdu sgagsg

Bu saatte olsa ne iyi olurdu dediğiniz bir şey var mı?
Cevapla