
Evim bu TV biraz küçük ekran eşimin kuzenin eşi sürekli kendi eşyalarını övmeye başladı bizim ki dev ekran bunda sınama izlenmesi zevkli olmaz falan dedi sürekli eşyalarıma kusur buldu dayanamadım mutfakta dedim biz eşyalarmız nişanlıyken aldık ödedik senin gibi herşeyi erkek tarafına aldırtmadım bizim evimizde emek var kimseyin hićbirşeyini kabul etmedik dedim onların aldığı şeyle de evini övmesen iyi olur şeklin de cevap verdim bozuldu bugün de paylaşım yapmış evim olan agaçtan almış
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Ay aman görgüsüz bunlar ne kafaya takıyorsun evin gayet güzel mutlu mesut oturman dileğiyle
Teşekkür ederim
Rica ederim
Madem bundan izlenmez o zaman bize de sinema izleyeceğimiz bir tv hediye etmeye ne dersiniz derdim
Onu da geçtim ben mobilyalar marka olarak almadım onu bile söyledi zevk önemli sonuçt markaya bakmıyorum dedim eşim yanında söylemedim mutfakta söyledim kendisine
Çok tatlı yaa insanlar neden bu kadar kötü anlamam ben
Bende anlamadım eşim de TV değiştire biliriz dedi değiştirmicem o laf etti diye gidip TV alamam sonuçta
Tabiki Sen mutluysan bitmiştir canım nedir insanların birbirini çekememesi üstünlük kurmaya çalışması anlamadım toprak olucaz
Resimde gozuktugu kadar harika duruyor , belki esyalarinizi kiskanmis olabilir
Nefret ediyorum, ağız dalaşından desin dursun neden cevap veriyorsun koy mesafeni alma evine
Ah şu kadınların kıskançlıkları. Savaşlar hep bu yüzden çıkıyor.
Böyle gereksiz insanlarla fazla samimi olmamak lazım
Samimi değlim gelmek istemişler eşim bana diyince tamam gelsinler dedim hafta sonu
Evin gayet güzel ayrıca neyi varmış
Bilmiyorum TV küçük müş mobilyalarım marka değil miş evet değil ben beğenerek aldım sonuçta biz nişanlıyken alıp ödemeye başladık borcumuz olmasın evlenince diye onların herşeyini oğlan ailesi karşıladı düğün masraf bile biz ödedik sayılır eşimin annesi hiç altın vermedi bize biz de sormadık istemedik bile
Mutlu olmak önemli eşyanın fazla olması değil evdeki
Aynen
Ne zaman evlenmiştiniz
7ay oldu
Daha yeniymişsiniz Allah mutlu etsin inşallah
İnşaat şirketi msa yapı mı
Hayır biz kendimiz yaptır dık evimiz içini ustalar yaptı
Yok ya binayı sordum. Ablamın evine benziyor. Evinizin dekorasyonu gayet güzel bu arada. Eleştiri yapmak için insanın kendini zorlaması gerek. birtakım çekememezlik kıskançlık olmuş sanırım
Mobilyalarım marka değil onu söylemek istedi bizim ki eski bina biz içini dekor yaptırdık
Marka mobilyalardan çok daha iyi mobilyalarınız. Cahilce bir yorumda bulunmuşlar
ev kendinizin mi?
Evet biz kendimiz yaptır dık içini
yani kiradaysanız gerisi önemsiz. ama ev kendinizinse en azndan kafa rahat içi önemsiz
Aynen kimse ilerde biz yardım ettik demes en azından zorluklar yaşadık çalışarak yapıyoruz TV gerek duymadık ikimiz çalışyoruz işten zaten yorgun gelince açılmıyor bile
tv bugğn olmaz yarn olur. saçma şeyler bunlar