
Çok konuşan
Az konuşan
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Çok konuşsa insanlar çok konuşur der az konuşsa sesin çıkmıyor
Çok konuşsa çenesi düşmüş az konuşsa bir kılıf
Hayata bak be ağaçtan yaprak yere düşse neden düştü düşmese neden düşmedi
Necip Fazıl Kısaküreği çok sevsem de, ikinci söylediği cümleye katılamıyorum, hiç konuşmayan, kelam etmeyen kadın makbul olabilir mi, iyi olabilir mi. Latife yapmış sanırsam, hiç konuşmayan insan çekilmez ya, ha duvar ha o, konuştuğun hususlara tepki vermeyen kişiyle ömür geçmez. Şıklara göre yanıt verecek olursam da; çok konuşan insan da çekilmiyor, dopdolu konuşsa da çok konuşanlar çekilmiyor, insan sıkılır bunalır çok konuşanın yanında lakin insanına göre de değişiyor bu durum, bazı kişiler var ki hiç susmasın istiyorsun, hiç bitmesin istiyorsun anlattıkları, lisedeki öğretmenim öyleydi, her ders onun olsun isterdim, ne iyi adamdı, onun anlattıklarını tekrara lüzum görmezdim, öyle güzel anlatırdı ki, velhasılkelam iki şık arasında yine de az konuşanı makbuldür diyeyim ben.
Açıkçası Necip Fazıl'ın böyle bir şey dediğini de düşünmüyorum : ))
Ben de düşünemiyorum, söylemişse de latife yapmıştır :))
Teşekkür ederim.🌺
Rica ederim : ))
Üstad hazır cevaplılığı ile ünlüdür. Mutlaka bunu söylediği yerde onu rahatsız eden bir şey olmuştur. Yoksa kadınların suskunluğu daha tehlikelidir bunu bilen bilir.
Açıkçası öyle bir söz söylediğini düşünmüyorum : ))
Kesinlikle haklısın... Mesela, bu sözün aynısı; Temel'e sormuşlar... diye de başlıyor
Rica ederim
Cevap
4Cevap
Benim aşık olduğum kadın az da çok da konuşabilir fark etmez
Kadın çok konuşuyorsa kıymetinizi bilin. Az konuşan kadın için bitmeye yakınsınızdır
Alla allaaaaaaaaa 🤔
Şaşırdın dimi? Az şikayet edin
Az ve öz konuşsanız olmaz mı 🤔
Olmaz, sıkılırsınız zaten
Yooo hiç sıkılmayız 😂
Besbelli sıkılırsınız
Nereden belli 🤔
Kadınlarla dedikodu yapmazsanız, ölürsünüz mesela
Ölmeyiz herhalde ya 😂
Ölürseniz görürsünüz 😂
Çok ararsınız bizi çok, bizsiz dünya çekilir mi, birbirinizi yersiniz 😂
Hiç aramayız. Bak hayattasınız arıyor muyuz? Yooo
İnsan sevdiklerinin değerini öldükten sonra anlar demiş atalarımız, hiç duymadın mı 😂
Ölün de bir de deneyelim :D benim atalar böyle bir söz söylemedi Çinliler demiştir bunu
Bir gün helva kutlaması yaparsınız, 2. gün gözyaşlarınız sel olur 😂
Mutluluk gözyaşları onlar 😃
Her yerde mutlulugunuzun kaynağıyız, sen de haklısın 😂
Olmamanız mutluluk kaynağı :D
Allah'ım 🤲🤲🤲
Amin Allah’ım 😅
En iyisi susayım yoksa kadın her zamanki gibi susmayacak 😂 Bak Necip Fazıl ne demiş 😂
Bak sen uzatıyorsun sonra “kıdın sısmıyıcık” 😅
Kapanışı illa ki senin mi yapman gerekiyor 😂
Bilirsin, öyledir 😃
Yaparsın bilirim 😂
😌💅
Ben çok konuşuyorum Allah eşime sabır versin inşallah 🙏:)
Amin 😂
Herkesle konusan ve hic kimse ile konusmayan sorundur benim acimdan.
Boş konuşmayıp dozunda konuşan kadın candır bir kere 😅
Necip Fazılın beni hiç görmediği belli 🙄
Çok mu bir şey kaybetmiştir : ))
Kadınlar konuşsun tabi ki ama sıkmadan yormadan
Az konuşan mantıklı olan.
Hangisi 😄
Sana soruyorum 🤔
Ben ne bilim kadınlar sizin ilgi alanı 😄
Ben görselden yana oyumu kullanıyorum 😂
Allah kahretmesin 😂
Kahretmesin tabii kii
Az ve öz konuşan
Emre sanki senden konuşmaya sora geliyor da :D
Sıra* sen çok konuştuğundan :D karşındakine sıra gelmiyor alooo
@Sosyetic_SheqiiL AHAHAH Ben çok mu konuşuyorum sjhsj bir çay verir misin lütfen shjselmtilmü
Evet çok konuşuyorsun :D kalk al
@Sosyetic_SheqiiL ahahah sus be jsjhs
Jddjsk engeeeel :D
@Sosyetic_SheqiiL Kıskanmasınlar shh :D
Copy paste’ımız oldular ya :D kendimi görüyorum sanki her yerde djdjs
@Sosyetic_SheqiiL yazık acıyorum :D sjhs
Boş konuşmasın da
Az ve öz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?