Arkadaşlar eşimle dün dişari ciktik neyse manava gittik?

Ondan sonra ben içeriye girdim biber falan koyuyorum torbaya arkam dönük tabi bi döndüm eşimle göz göze geldik yani bana bakiyormuş odakli çocukla bekliyordu bebek arabasındaydı cocuk. Neyse orada da bi kadın vardi hiç güzel değildi ve eşofman giyinmişti ama kalcasida güzel değildi. Neyse bana sanki acaba eşim kadına mi bakti veya kalcasina diye düşündüm döndüm gittim eşimin yanına tuaf bakmişti tuaf geldi bana sanki bilemedim. Ondan önce tartiyorlardi sebzeleri kadın arkadaysi tartı yerinde ayna var eşimde aynaya bakti arkaya sanki şimdi hiç emin olamadim ya. Ama hislerim bakti givi geldi. Ve işte sen tabii anlama diye sana odankalndim sana baktim dedi hep yani tartişma olmuştu oraya buraya mi bakiyon diye.. sizce bakmişmidir ya
Arkadaşlar eşimle dün dişari ciktik neyse manava gittik?
Cevapla