Yaşamdan istifa etmek isteyenler klubü?

poyraz karayel gibi hissediyorum ben mutlu değilken bu insanların mutlu olmaya ne hakkı var. biraz saçma gelebilir ama ben mutsuzlarında olduğu bir yer hayal ediyorum hayattan bıkmış nsanların olduğu herkesten uzak kimsenin aklına gelmeyen biryer.

Yaşamdan istifa etmek isteyenler klubü?
Cevapla