Sehrin ortasinda dur 10 dakikaya köyde 10 dakikaya denizde ve ya 10 dakikaya carsidasin kolaylik ve deniz asiri guzellik katiyor onun disinda gezme yerleri var tabi ama kayserininde kendince gezme yerleri var yani em buyuk etken deniz onun disinda her sehir ayni zaten bina baska Bir sey yok
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Genel olarak kötü galiba. Arkadaşım samsuna gelmisti kardesi sey demis biz neden kayseride yaşıyoruz yaaa
Beğenmemiş olabilir
Kayseri'de yaşıyor baya pisman yasadigi için nxnsjks
Neresinde yaşıyor ama
Merkezdeydi sanirim
Beğenmemesi normal aslında ben beğeniyorum bir büyükşehirden beklenecek her şey var çünkü
Karadenizin denizi baya fark atiyor o yuzden oyle demistir.
Kayseridede kızılırmak var orada tatil köyleri falan var yani deniz eksikliğinide karşılıyor
Ona gore karsilamiyor demekki
E gitmemiştirki şimdi belki haberi bile yoktur ama daha ne beklenebilirki şehirden ciddiyim yani daha ne olabilir
Baya gezen bir aileler durumlari iyi bence gitmistirler herkesin istegi farkli ona hitap etmedi demekki bilemiyorum
Ama ciddi soruyorum samsunda olupta kayseride olmayan ne olabilir deniz harici
Sehrin ortasinda dur 10 dakikaya köyde 10 dakikaya denizde ve ya 10 dakikaya carsidasin kolaylik ve deniz asiri guzellik katiyor onun disinda gezme yerleri var tabi ama kayserininde kendince gezme yerleri var yani em buyuk etken deniz onun disinda her sehir ayni zaten bina baska Bir sey yok
Samsun küçük kayseriye göre o yüzden olabilir kayseride uçtan uca otobğsle 4 saati bulabiliyor
Doğrudur umarim bir gun gelir gezer farki kendin görür karar verirsin.)
Geldim zaten ben 3 kere falan
Demekki sana hitap etmiyor
Ben beğendim aslında güzel şehirdide insanı kaba karadenizin yanlış anlama bak
Stresten baba stresten napalim kendimizi mi keselim.)
Dediğine katılıyorum ama haklisin genel olarak öyle
Giyimimden dolayı laf edildi orada
İç anadoluda kaba ama yinede karadeniz kadar değil bence samsun yine iyi trabzon rize çok kötü
Cok acik giyiniyorsan buraya göre ederler. Alisamadi çünkü daha burasi oyle fazla acik giyinmeye ya laf atarlar ya da burun sokarlar.
Başın açık olması yetiyor işte teyzeler dedikodumu yapıyordu gençler çorap bile giymez oldu falan diye
Dedigim gibi cok burun sokarlar burada orduya geldin mi
Orduyu beğendim ben insanıyla çok sohbetim geçmedi ama çok güzel geldi
Neresine geldin
Merkez
Unyede neden durmadiniz.)
Gerek yokki durmaya
Neden begenmediniz mi.)
Hiç farketmedim bile oralımısın
Evet
Samsunda yaşama sebebin ne peki
Unyede yasiyorum ama samsunada arkadaslarin yanina gidip geliyorum sık sık. orada uni okuyorlar evde kaliyorlar takilmaya gidiyorum yanlarina
He bende gittiğimde otobüs kenarında teyzeler dedikodumu yapıyodu gençler çorap bile giymez oldu açıldılar falan diye
Yaparlar severler burun sokmayi milletin işine
Hemde çorap tan onlara ne yani çorap giymemekle açıklığın alakası ne
Ya alışmislar millete sallamaya yaranamazsin.
Hemde hiçmi çorapsız gezmiyolar yani
Onlar bulur sallamaya bir şey ben alistim yasasan sende alisirsin
Develi
Ora ilçe ama
Kayserili değilim ama bilemiyorum
Tomarza
İlçe değil köy
İyi derken hangi konuda iyi soru soru değil ki
Yani aklına ne geliyosa
Kuşçu köyü güzel marina var kıranardı güzel ormanlık alidağında
Kıranardı köy değilki kuşcu konusunda haklısın
Yav tamam sensin
Ne alaka
İlçeler dahilmi
Evet
Felahiye Özvatan civarlarında bakkal falan yok
Oralar Allahın unuttuğu yerler kayseride özvatan diye ilçe olduğunu öğreneli çok olmuyor yani
Djnfxknfkd dooru