Evet ben onlara göre fazla ileri görüslu, farkli bakis açısına sahip oldugum icin cok iyi anlasamayiz. Gayet resmi bi iliskim var kayinvalidemle. Kendisine asla guvenmem cünkü bi kizi var düsmanlardan ırak olsun o kisiligiyle. Herseyi kizina anlatir, kizi onu gayet guzel kullanir. Benim hakkimda doldurdugnuda biliyorum.
Görumceyle asla iyi olmadim, fazla bi çabada sarf etmedim cünkü gayet yobaz, fesat ve Sadece kötülük ve tantana yapmaya bayilan birisi. Yaşça benden büyük, mesafeli bi iliskiden ileri gitmedim. Kendisi beni bi takim olaylarda haksiz oldugu halde suclamayi ve kötulemeyi secti. Polemige girmedim o olaylardan sonra dahada uzaklastim esimin ailesine kalabalikken gitmiyorum. Kayinvalide bana fake fake kizim der ama bi derdin var mı ne oldu demedi demez asla cünkü kizini tutuyor.. ve aralarinda beni sikayet ediyolar biribirine. Bende uzak takiliyorum kafam rahat.
Bakiyorum birde kayinvalide ayni , konusuyo benle vs bende esimin hatrina arada mesaj falan atiyorum. Kendisi hic adim atmiyor herkese herseye vakti var ama. Bana hic yazmiyor aramiyor vs. Zaten cok giden biri degildim 2 haftaya bi anca simdi onuda azalttim.
Onlarin istedigi gibi gel dediklerinde gel git dediklerinde git olamadigim icin bide Onlar gibi bos bos konusmadigim icin sevilmiyorum. Ebliligmin ilk aylari hatta ilk senesi hala esimle bu seyler yuzunden aramiz kac sefer bozuldu.
Sizlere sorum, sizinde es ailelerinoz böylemidir? Hic biseyden memnun olmayanlar, yanlarinda saddce negatif enerjimi aliyorsunuz. Size hic guzel biseyler söylelermi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Benim de arkadaşlarım evlendi ben hiç eşinin ailesini seven insan görmedim. Sevgi görmemeyi övgü almamayı dert etme. Onlar senin ailen değil kocanın ailesi. Senin ailen seni doğuranlar ve kocandır. Yani kocan ve ondan doğurduğun çocuklar. O yüzden fazla yakın olma. Resmi ol. Kayınvalide ve görümceye dert anlatılmaz. Emin ol daha çözülmez olur. Bayramdan bayrama git evine de zırt pırt getirtme. Geldiklerinde de evin temiz olsun yemeklerini çayını meyvesini ve tv kumandasını ver 3-5 gün kalırlar ve giderler. Bu kadar basit. Seni kışkırtıcak bir şey yaptıklarında da duymamazlıktan gel umursama. Hatta yanlarında bile oturma yatak odana geç mutfağa geç.
Ben zaten resmiyim. Evimede fazla çağırmadım kimseui kendi ailemde dahil. 5 gün çalışıyorum zaten.
Ben bastan koydum mesafeyi gerektigi kadar davrandim. Yapilan bilerek isteyerek kötulukler var ve cok zarar Verdi görumce bana. Kendisiyle konusmama karari aldim merhaba merhaba okadar. Sosysl medyada hic biseyine bakmiyorum uzun zamandir ilgilenmiyotum. Yaptigi okadar çırkinki. Karsiliginda hic bisey yapmadim çekildim sadece.
Bayramdan bayrama gidemem maalesef kv 5-10 dklik mesafede oturuyo. Çok nadir bana çağırdım kendimde ayda bir falan esimle gidersem kimse yokken benden iyisi yok. Zaten ben kimseue sır falan anlatmam. Lafta kendi kizindan ayir etmezmis okadar sinir bozucuki. Kizi bana neler yapiyor kayinvalidrm bana soramiyor benim tarafimi dinlemek bile istemiyor belli ki
Görümcenin senle ilgilenme sebebi ne ki? Yani onun sevgilisini elinden almadın eski sevgilisiyle de evlenmedin. Annesinin babasının sen geldin diye onu atıp seni kızım diye sevecek hali de yok. Gelin ve görümcenin birbirine fenalık yapmasını gerektiren hiçbir şey yok. Benim de erkek kardeşim var. Ola ki evlendi diyelim. Benimle o iyi olursa ben de iyi olurum. Durduk yere kötülük etmem yani. Hatta ben de bir arkadaş kazanırım. Beraber gezeriz yemek yaparız. Ulan hatta aramız karşılıklı olarak gerçekten iyi olursa hamile kalıp çocuk doğurdu diyelim lousa kaldı. Evini temizler yemeğini de yapıveririm. Arada darlanınca çocuğu bana emanet edebilir erkek kardeşimle gidip gezmesini de sağlarım. Ama arkamdan kötü konuşmasın iyi insan olsun. Çok garip millet
Bende ayni sizin gibi düsünuyorum ve benimde erkek kardesim var…
Kendisi beni çekemiyor, aileleriyle fazla ilgilenmiyomusum, her yaptigim hata. Oturdugum hata, görusmelerine katildigimfa yok yüzun eğri yok söyle yok böyle arkamdan. Daha sonrasi cok igrenc davranislar. Sosysl medyada kendi yasindaki yeni eltimi övmeler beni kötulemeler dolayli yoldan, esime yok benim oldugum gibi olucakmis vs vs. Kendisi senede 1 kere bi ciddi konusma yapar benle ve kendisuni dinlicegmi sanir. Halvuki ben oldugum gibi olmaya devam ederim mesafeli. Onlarin bana verdigi zarar kadat onlara kötu bisey yapmadim Sadece uzak durmayi tercih ettim cünkü cok bilmis ve ayni seviyeye inemicem. Şu an konismuyoruz iki aydir. Beni gördugu ortam cok nadir oldu 2 sefer oldu bu 2 ayda ve orada kalitesini gösterdi. Bende artik o varken gitmiyotum kv falan umrumda degil
Unuttum belirtmeyi, herkesi yönetmeye karsr verir bende hic bir zaman cepte olmadigmi ic ice aile yapilarini sevmedigmi gösterdigim icin kötuyum :)
İç içe olmak iyi değil zaten. Aileleriyle çok ilgilenmediğin halde böyle bir de ilgilensen kim bilir ne olur. Samimi olunacak insan değil belli salla geç
Gelde anlat. Sacma sapan insanlar. Bu sefer ztn konusmam ayni ortamda görmezden gelirim. Ola ki gelir benle piskin konusur, merhaba mrbdan fazla bi iletisim istemedigmi ve onun seviyesine inemicegmi söylerlm. Simdi gidip gelmiyorum dite kendilerince beni uzgun sucluyum saniyolar haöbuki o ortama kendimi yakistiramiyorum. Eltiyi yanina alip abuk subuk dislamalar, kahkahalar
Çok takılma umursama sende onlara. ç sana nasıl yaklaşıyorsa öyle yaklaş tamam mı bu arada kaç yıllık evlisin eşin ne diyor bu duruma
Haklisiniz takmamaya calisiyorum zaten :) onlarda kendilerince ben nasilsam öyleler kimseyi kücük görmek hakkim degil ama böyle cahil insan tipiyle ugrasmakta bi ayri yorucu. Daha bir yillik evliyiz. Esim arada kaldi hep ama bana baski yapmiyor bisey yapmiyor esimle iyiz.
Bişi söyleyeyim mi sana evlilik nedir biliyor musun saçma 😂 yani bende evliyim ama saçma geliyor bana ya niye evlendik biz ya
Evlenmeden önce mutlu değilmiydin yani 😂
Kızdırdım galiba sizi özür dilerim
Eblenmeden öncede mutluydum. Ben esimle mutluyum. Mutlu olmadigim esimin ailesinin yaptigi kötulukler. Onada karsilik vermedim geri cekildim. Geri cekilince suclu muamelesi göruyorum halbuki polemige giricek kadar degerli görmuyorum onlari. Bide hayata sadece bi pencereden bakan insanlara laf falan anlatilmaz
Çok doğru ya aman boş ver ben de onun ailesine çok yüz verdim karşılığında gördüğüm muamele beni çok üzdü şimdi onlar benim peşimden koşuyor
Hiçbirsey senden daha önemli değil bunu unutma
Öyle tabi inan gecim derdi gunluk telaslar vs nöyle giderse hasta olucagmi ögrendim. Daha ilerde coluk cocuk enerjimi beni sevenlere harcamak istiyotum, esim uzuliyodur ama Biliyor ailesini
Kolay değil ya 🙏
Ne iş yapıyorsun?
Eşimde bende mühendis. Okadar komikki ne güzel işim gücüm var diyorum sacma sapan insanlarin hareketleriylr uğraşıyorum
😂😂 sen oku et çabala gelsin elin kadını heves bırakmasın
Ya kötü olan yaranıyor yemin ediyorum
Özel değilse nerede yaşıyorsun
Çok konuşuyorum dimi 😂
En güzeli vurdum duymaz olmaya degam :) Simdide yeni bi gelin geldi aileye benden yaşça büyük kadin işsiz kendini bi yere kapama derdindeydi. Beni onla bir tutup o melek gelin ben kötü gelin oldum :) sosysl medyada o gelini övmeler vs bana nispet olsun diye hatta kv onun gibi ol dedi bana şok oldim acayip terslicektim bisey demedim
Neee sosyal medya mı sen nereye nerelere nasıl bir ortama düştünnnnn 😂😂
Dur geliyorum kurtarayım seni
Dedim ya kötü olan yalaka yaranır
Sohbet güzel gidiyordu bir saygısızlık yapmadım dimi?
Yok Estagfullah ne saygisizligi, öyle iste hayat herkesin istedigi gibi olmuyor maalesef. En önemlisi ruh sagligmizi korumak
Çok teşekkür ederim çok incesiniz 😊🙏
Bende onlarin krm gözleri yuzunden paylasimlarimi vs onlardan engelleyerdk payladiyim diyodum ztn cok aktif degilim. Daha sonrada düsündum Aman ben niye onlardan cekiniyim.
Tabikidr bırakın inatla gözüne gözüne sokun bu tür insanlar bundan anlıyor maalesef
Bu arada bişi sordum ama kabalık etmedim dimi özelden konuşma konusunda
Yani zaten cok Paylasim yapan birisi degilim dikkat ceken düsman cekiyor. Kalabalik etmediniz Estagfullah. Burdan kimseyle özel konusmuyorum, sizinle ilgisi yok yani:) Sadece soru sormak istemistim. Fikirleriniz icin cok tskr ederim
Aaa peki ben teşekkür ediyorum 😊