İnsanlar neden bu kadar suçlayıcı neden böylesin?

Genel olarak aile içinde , sosyal ortamda vs İnsanlar sonuç odaklı kimsenin ne yaşadığı ne zorluklar yaşadığını düşünen yok. Sonuç olarak ona uymuyosa veya kötü bişey demişse direkt hakaret et , dışla geç. Sevgisiz büyümüş bi insandan sevgi beklemek kadar saçma davranıyor insanlar. Vicdan merhamet kalmamış kimsede. Kimse kimseyi mutlu edeyim ilgileneyim derdini gidereyim diye düşünmüyor. Herkes bencil ve nankör. Belkide bu yüzdendir bu bitmeyen felaketler kim bilir

Güncellemeler
+1 yıl
Kötü bir insan bile iyiliği hak eder. Kimse kötü olarak doğmamıştır Allah kimseyi kötüde yaratmaz insanlar gene onu bu hale getirmiştir.
İnsanlar neden bu kadar suçlayıcı neden böylesin?
Cevapla