Arkadasimi küsturdum ne yapabilirim cok uzgunum?

beni her gordugunde "hic bakmiyosun selam vermiyosun" diyor. kalabalik yerde calisiyoruz, her seferinde "gormedim" diyorum, o da her seferinde "bakmadin" diyor. Bu gun sinirlendim, "şoyle demene cok uyuz oluyorum" dedim. "Yururken milleti gozetlemiyorum nerde kim var diye bakmiyorum" dedim. "Trip atman gereken insanlara trip atmiyorsun sevgilin aldatiyor hala birliktesin ama yok yere bana trip atiyorsun" dedim. Kustü. Sonradan esprili birkac sey yazdim. "Ben muhabbetimiz var diye takilmistim kusura bakma" dedi bana. Ben de ona "Senin arkadasligin ve pozitifligin benim icin onemli, benim aklimda kirk tilki oluyor bilerek gormezden gelmem, kusura bakma" dedim, esprili birkac sey daha yazdim ama goruldu bile atmadi daha 2 senedir arkadastik

Arkadasimi küsturdum ne yapabilirim cok uzgunum?
Cevapla