Annesine bağımlı bir erkekle evliyim, ne yapacağım?

3 yıldır evliyim. Bu evlilikte ikiz çocuklarıma hamile kaldım stres ve üzüntüden erken doğum yapıp ikisinide toprağa verdim. Yine hamile kaldım oğlum oldu sağlıcakla kucağıma aldım. Bu üç yıl içinde kaynanam ve görümcemle çok savaş verdim. Ayrı eve çıktım. Eşim bedelli askere gitti doğurdum doğuracam. Hiç bi şekilde arayıp sormadılar hamileyim sonuçta. Eşim geldi sabahına doğum yaptım. Utanmadan bide gelip bebek sevdiler. Üstüne üstlük kaynanam yardıma kalıcam diye evimde kaldı hiçbir işe elini sürmedi benden kahvaltı bekledi yemek bekledi herşeyin yerini biliyor oysaki. Geçti Oğluyla film izledi. Bunlar benim hayatımda 6 ay yoktu her şey çok iyidi. Şimdi kalkmış torunum torunum diyor. Görümcem hamileyken ölsün diye beddua etti. Doğum yaptım sevmeye geldi. Eli boş geldi ne bir takı ne bir kıyafet. Çocuk iki aylık oldu hala bşşey yok. Çocuğuma hem mama hem süt veriyorum kaynanam herşeye müdahale ediyor neden mama veriyosun emzirsene bilmem ne. Sinir olduğum nokta kocam annesine aşık bir evlat. Onun yüzünden herkes bana laf söylüyor. Her hafta zaten geliyor çocuğu görmeye. Bunaldım dışarı çıkalım dedim anneme gidelim çocukla dedi. Sonra cafeye gideriz dedi. Oturup ağladım gerçekten. Ne yapmam lazım ya kafayı yicem gitmek istemiyorum sen git dedim dinlemiyor.

Annesine bağımlı bir erkekle evliyim, ne yapacağım?
Cevapla