Cahilinden tut, kültürlü dediğimiz adamlar bile erasmusa giden kızla asla ciddi düşünülemez diyor🤦♀️ Belli bir zeka ve başarıya ulaşmış bir kız neden eğitimi yerine bedeniyle gündeme geliyor? Beyler hem iğneyi hem de çuvaldızı kizlara batırıyorsunuz.
Güncellemeler
+1 yıl
Ekşi sözlükte gördüm. Pavyon kadinlariyla bir tutuluyorlar
Erasmus'a giden kızlara neden kötü gözle bakılıyor?
Kardesim biz kafadan uydurmuyoruz giden her arkadaşımızin hikayelerini kendi agzindan dinledigimiz icin bu yorumlar yapilyor anladin mi? Durduk yere kimse bu sekilde yorumlar yapmiyor. Cunku ulkesinde hicbisey yasamayan, kendini bastiran insanlar orada kimseyi tanimadigi icin rahat ve icineeki herseyi yasayabiliyor. Asil tetikleyen olay bu.
Bu ulkenin yuzde 60i canım ve cahil kadinlari 2. sinif bir beyin algisi gibi gorup kendini ustun sanan mallarla dolu o yuzden canlarinizi bosa sikmaya degmez.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
Ön yargıları vardır
Kardesim biz kafadan uydurmuyoruz giden her arkadaşımızin hikayelerini kendi agzindan dinledigimiz icin bu yorumlar yapilyor anladin mi? Durduk yere kimse bu sekilde yorumlar yapmiyor. Cunku ulkesinde hicbisey yasamayan, kendini bastiran insanlar orada kimseyi tanimadigi icin rahat ve icineeki herseyi yasayabiliyor. Asil tetikleyen olay bu.
Muhafazakar düşünce evlilik öncesi cinsel ilişkiye girmiş olan kadına en azından evlenilebilir olarak bakamıyor maalesef.
O palavra o kızları gayretleri için takdir ederim
Eramusa giden kızlardan olmaz demeyelim de Erasmusa giden kızların % 80 inden olmaz diyelim
Her haltı yediklerini söylüyorlar. Ne kadar doğru bilemem.
Aksine ben direk evlenirim cunku zekasina hayran olurum mk.
Ben kimseye kötü gözle bakmam şahsen başkaları beni bağlamaz
Çok saçma bi yaklaşım
Eksi sozlukten bahsediyor bu dunya cahilin icinde bulundugu yer 😂
İşte diyorum ya kendini okumuş elit diyor ama kafa boş teneke
Ya bunlarin zekasi senin gibi guzel zeki bir kadinin beyin hucresindeki neron kadar olamaz bos dert edip canini sıkıyorsun
Ben erasmus yapmadim maalesef ama tşkler :)
@Realangler1 erasmusa gidenlere lafım yokki en guzelini yapyorlar aksine
Bu ulkenin yuzde 60i canım ve cahil kadinlari 2. sinif bir beyin algisi gibi gorup kendini ustun sanan mallarla dolu o yuzden canlarinizi bosa sikmaya degmez.
Kim bakıyor kötü gözle
orada swçex yapıyorlar çünkğ
Herşeyi tadacam mantığıyla gidince bazı ablalar)
Aksine ben o kızla çıkarm
Saçma bir yaklaşım
Erasmustan kaldiramadim samanı da Zühtü
Neye dayanarak?