Yalnız yaşıyorsanız çektiğiniz zorluklar nelerdir.
Yalnız yaşasaydın ne gibi zorluklarla karşılaşırsınız?
Yalnız yaşıyorsanız çektiğiniz zorluklar nelerdir.
Yalnız yaşasaydın ne gibi zorluklarla karşılaşırsınız?
Yalnız yaşayan bir arkadaşım bugün bir kaza atlattı. Farklı şehirde yaşıyor. Kolu kırıldı. Üzüldüm ama elimden bir şey gelmiyor. Yalnızlık böyle zamanlarda çok üzücü.
Herşeyi tek başınıza yapıyorsunuz.
Yemekten tutun, temizlik, kıyafetlerin yıkanması utulenmesine kadar.
Tabi güzel yanı yok mu?
İllahaki.
Hele birde sevgiliniz varsa.
Efsane.
Hayatta her güzel şeyi iyi yanı oldugu kadar zor veya kötü tarafı vardır.
Yanlız yaşamak güzel en azından ben seviyorum.
Sadece ev işlerini halletmek zor. Ancak evlenince de ev işlerinden, tamamen yırtamıyorsun ki.. Bu yüzden doğru birisinj bulana kadar, evlilikte acele etmemek lazım. Çünkü boşamak, kolay bir şey değil..
Öncelikle yalnız yaşamak insani artıdan sorumluluk sahibi yapıyor, ama. bazen insan tek kalınca sıkılıyor, duygusal boşluğa düşünce yaninds birini istiyor
Cevap
10Cevap
mutsuzluk var sadece
Umut şimdi hiç bu kadar uzak olmamıştı...
İki yönü var. Bir evde yalnız yaşamak sosyal bir hayata çevreye sahipsen ve özgür hissetmek davranmak istiyorsan güzel ama manevi olarak yalnızlik insanlarla bağ kurmaksızın yalnız yaşamak psikolojiyi bozuyor manik depresyona sokuyor insanı. Modu düşük pasit bir insana dönüşüyor hatta intihara bile meğilleniyorsun.
Yaş ile alakalı ve sosyal yaşam koşulları
İnsanlar eskiye göre daha güvenilmez menfaatçi sosyallik daha masraflı bir hal aldı. Ve olgunluğun yaşın getirdiği ağırlık insanım enerjisini biraz sindiriyor
Aga sen birde fazla duygusal birine benziyorsun birde güvensizlik var o yüzden çevreden hayattan biraz sinmiş geriye çekilmiş gibisin
İyi geceler...
4 yıldır yalnızım... Temizlik... Yemek... Ve yalnızlık zor... Cidden zor...
İlk başlarda iyiydi zamanla bayiyor duvara bakıyorsun duvar sana...
Cidden herseyi salla yalnızlık Cidden ama Cidden zor...
Amin blader AMÎN...
Yanlız uyumak zorunda olmam..
bir insanın sıcaklığını sarılmasını hissetmek istiyorum.. özellikle geceleri.
Hani insan bir ses Bir nefes ister ya diycem de külliyen yalan
Temizlik yemek gibi şeyleri kendin halletmen gerekiyor (yorgunken çok üşeniyor insan) onun dışında rahatlık gerçekten karışan edeninin yok
Kotu tarafi her şey sizde oluyor evden tutun en ince detayına kadar.. iyi tarafı kafa dinliyorsun , özgür oluyorsun bence
Sorumluluklar bazen tek başına ağır gelebiliyor
Ev işlerinden anlamıyorum ben.. Ütüydü, çamaşırdı, temizlikti, yemekti hiç anlamadığım şeyler.. Zamanla sıkılırdım sanırım her ne kadar yalnız olmayı sevsem de..
Bazen sıkılıyorum ve kötü bir şey olduğunda yalnız hissediyorum ama genel olarak seviyorum
Yaş 35 yolun yarısı eder dante gibi ortasındayız ömrün
Çüş sizde neymişsiniz be
Allah uzun ömürler versin abim
mesela kalp krizi gecirsen veya bayılsan seni fark edecek insanin olmamasi
Sessizlikten korkma kendi sesini günlerce duymuyorsun, ya da hastalandığıni boğazına bir şey kaçtığını düşünsene kendi kendine ölüp gideceksin
En kötü yanı bu en kötü ne olabilir ki başka
Yemeğidir, elbisesidir, evi topla falan çok sıkıntı ya Allah sabır versin
Zor bir yanı yok bence
Yalniz yasamak yanlis yasamakdan daha iyidir
Yalnız yaşamak hiçte zor değil
Sen alışmışsın birde çok yalnız kaldığını sanmıyorum:)
Aaa konu ne ara bana döndü 😱😂😂😂
Hayır sana dönmedi ama senin açından bakınca kolay geldi :)
Peki 🌝
Hayırlı işler kardeşim:)
İşsizim, çalışmıyorum ama teşekkürler 💅
Hadi ya bu zamanda sikinti tez zamanda güzel bir iş diliyorum kardeşim gönülden sana 😚
Çok teşekkür ederim
Bence hasta olunca bakıp edenin olmaması.
Yaş değil yaşanmışlık önemli 😅
Biraz abartıyor olabilirim. Teşekkür ederim dikkate alıcam bu tavsiyeyi.
Yalnız yaşamayi çok isterdm
Ben bi zorluğunu görmedim 😅
Kendi ayaklarının üzerinde durmak
Evin tüm masrafi omuzumda
Yalnız yaşamak harikadır hiçbir zorlugu yoktur.
Sanmıyorum yalnız olmak güzel bence ya
Tecrübe
Kitap oku, tv izle, film izle, spor yap, parkta yürüyüş yap, sahilde yürüyüş yap akşam biraz dans et müzikleri aç 😃 sonra sütünü iç uyu
Ailenle, arkadaşlarınla görüş komşuya kek yap götür
bu kadar kapıya su bırak
Hım üzücü
insanları mutlu etmek neşelenmek senin elinde olan birşeydir😂😂😎
Bak bebegim hadi ordan etmeyi ve hayır demeyi ögrenmen gerekiyor.😂tamam mı
Sevgi paylaştıkça çogalır
Sessizliğe alışmak
Duygusal boşluk
Sıkıcı olması
Aynen öylee
Yalniz olmak
Yalniz uyumak
İnsan korkar ya
Osurmak
😂😂😂😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?