Aile & Toplum Neden yalnız uyuyorsunuz ? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 05 Yapay Zekaya Sor Güncellemeler+1 yıl Yalnız yaşayanlar yorumda birbirini bulsun birlikte uyusunlar.😂 Güncellemeler+1 yıl Üzülmeyin, bende yalnız uyuyorum 😎😂alışın artık yalnızız ve bizi kimse sevmiyor. Neden yalnız uyuyorsunuz ? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 5 kişi beğendi
DEVIL111 Takip Et Xper 7 Yaş: 126 , eic 100% +1 yıl ... 2 17 Yorumla GEZGİN5334 +1 yıl Ya kızım sen niye millete salça oluyorsun sürekli Yorumla DEVIL111 +1 yıl Canım öyle istiyor küfür etmiyorum ki 😀 Yorumla GEZGİN5334 +1 yıl Allah'ın delisi rahat bırak insanları 😄 Yorumla DEVIL111 +1 yıl Buralar şenlensin 😀 Yorumla GEZGİN5334 +1 yıl Sana her gün şenlik zaten 😄 Yorumla DEVIL111 +1 yıl Deliye hergün bayram 😀 Yorumla GEZGİN5334 +1 yıl Bayramın mübarek olsun 😄 Yorumla DEVIL111 +1 yıl Eyvallah Yorumla Soran +1 yıl @GEZGİN5334 sen nie bunlar ugraşıyorsun işsiz insan kişiyle ugraşır işi olan işiyle ugraşır Yorumla GEZGİN5334 +1 yıl @soran işsizim yattigim yerden para kazanıyorum bu onunla benim aramda Yorumla DEVIL111 +1 yıl Efendi efendi tartışma yapıyoruz 😀 Yorumla GEZGİN5334 +1 yıl Yok be azıcık hasbial yaptık 😄 Yorumla DEVIL111 +1 yıl 😀😀 Yorumla GEZGİN5334 +1 yıl Gülme başına gelirim 😄 Yorumla DEVIL111 +1 yıl Sandı ki kavga ediyoruz Yorumla GEZGİN5334 +1 yıl Benim kavgam seninle özel olarak ortalıkta değil özel ve güzel 😉 Yorumla Soran +1 yıl @GEZGİN5334 hahahaha Yorumla
Gizli Üye (36-45) +1 yıl 43 yıldır yalnızım sarılıp uyumak nasıl bir duygu hiç kimseye dokunmadım bu yaşa kadar 1 4 Yorumla Soran +1 yıl Bekle geliyorum😀 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl iki yalnız sarılırsa yalnız değildir. o yüzden sarılmadan çay içelim konuşmadan kek yiyelim 😂 Yorumla Soran +1 yıl Ben çay sevmem ki birde erzurumluyum sen düşün Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Eee kıtlama sevmen lazım o zaman 😂Hem seni mi kıracağız ne istersen onu içeriz Yorumla
Ankara06gs Takip Et Xper 6 Yaş: 39 , eic 88% +1 yıl Sorma ya alışkanlık yaptı vallahi böyle daha iyiymiş 1 0 Yorumla
Gizli Üye (36-45) +1 yıl Kadınlar sadece aygır mangır gırgır üçlüsünü seviyor da ondan... 1 0 Yorumla
KingNothing01 Takip Et Master Yaş: 42 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı. Sen yoksun diye 1 6 Yorumla Soran +1 yıl aynen hahaj Yorumla KingNothing01 +1 yıl O saman gel yalnız uyumayalım Yorumla Soran +1 yıl Yok kalsın Yorumla KingNothing01 +1 yıl O zaman ben geleyim Yorumla Soran +1 yıl Gelme kardeş gelme gelmeeee Yorumla KingNothing01 +1 yıl Ben ara ara gelirim Yorumla
Theseussz Takip Et Master Yaş: 32 , eic 84% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 2,8b cevap paylaştı. Yıkık miyim uzulcem 1 2 Yorumla Soran +1 yıl Üzül köle Yorumla Theseussz +1 yıl Ok Yorumla
Gncdelikanlıı Takip Et Xper 7 Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl Gel yanıma birlikte uyuyalım o zman 1 4 Yorumla Soran +1 yıl Seninle neden uyum uzak dur benden hahaha Yorumla Gncdelikanlıı +1 yıl Ne yapalım yanlız uyuyorsak yanliz uyumayalım diye ahahahs Yorumla Soran +1 yıl evet haha Yorumla Gncdelikanlıı +1 yıl Bak yorumda bulsun birbirini demişsin seni buldum Pikachu hajdkdkf Yorumla
HayatınKahpeliği Takip Et Guru Yaş: 21 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 439 cevap paylaştı. Çünkü canım öyle istiyo 3 0 Yorumla
cansublahblah Takip Et Xper 7 Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl yoo oyuncaklarım var 3 5 Yorumla gokhan003 +1 yıl Ooo 22 cm değildir umarım 😂 Yorumla cansublahblah +1 yıl @gokhan003 kişi kendinden bilir beydendi Yorumla gokhan003 +1 yıl Ben bilmiyorum Yorumla cansublahblah +1 yıl @gokhan003 bence biliyorsun bana dediğine göre Yorumla gokhan003 +1 yıl Oyuncaklarin şey dimi ama Yorumla
Gizlidedikdaaa Takip Et Yoda Yaş: 21 , eic 87% +1 yıl Partnerim yok (yastıklar sağ olsun) 1 0 Yorumla
isocan007 Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 93% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 908 cevap paylaştı. Kimsem yok yanımda uyuyacak 😏 1 0 Yorumla
Mr_KaoS Takip Et Master Yaş: 32 , eic 88% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 2,7b cevap paylaştı. Sen yoksun çünkü 😂😂 1 0 Yorumla
Zorunne388 Takip Et Master Yaş: 30 , eic 98% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 2,5b cevap paylaştı. Çünkü yalnız kalmaya alıştım halimden memnunum 0 2 Yorumla Soran +1 yıl bende Yorumla Zorunne388 +1 yıl 👍 Yorumla
whysosreious Takip Et Master Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 3b cevap paylaştı. Cunku ruh esim yok bu dunyada 0 0 Yorumla
DeadlyPenalty Takip Et Yoda Yaş: 39 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 454 cevap paylaştı. Yalnız uyumamak için 0 1 Yorumla DeadlyPenalty +1 yıl Yani kimse sevmiyor ise sevilesi değilsindir Yorumla
Amara_22 Takip Et Xper 5 Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl Çünkü yok 3 1 Yorumla gokhan003 +1 yıl Gel bulalım Yorumla
Anlatdinliyorumcanım Takip Et Yoda Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 424 cevap paylaştı. Kimse yok çünkü 0 0 Yorumla
yolcu3434 Takip Et Master Yaş: 45 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 9b cevap paylaştı. Çünkü konforlu 0 0 Yorumla
mceviz Takip Et Master Yaş: 49 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 3,5b cevap paylaştı. Ne yapalım 0 0 Yorumla
ferit74 Takip Et Guru Yaş: 42 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı. Yalniz uyuymuyorum 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
34Cevap
...
Ya kızım sen niye millete salça oluyorsun sürekli
Canım öyle istiyor küfür etmiyorum ki 😀
Allah'ın delisi rahat bırak insanları 😄
Buralar şenlensin 😀
Sana her gün şenlik zaten 😄
Deliye hergün bayram 😀
Bayramın mübarek olsun 😄
Eyvallah
@GEZGİN5334 sen nie bunlar ugraşıyorsun işsiz insan kişiyle ugraşır işi olan işiyle ugraşır
@soran işsizim yattigim yerden para kazanıyorum bu onunla benim aramda
Efendi efendi tartışma yapıyoruz 😀
Yok be azıcık hasbial yaptık 😄
😀😀
Gülme başına gelirim 😄
Sandı ki kavga ediyoruz
Benim kavgam seninle özel olarak ortalıkta değil özel ve güzel 😉
@GEZGİN5334 hahahaha
43 yıldır yalnızım sarılıp uyumak nasıl bir duygu hiç kimseye dokunmadım bu yaşa kadar
Bekle geliyorum😀
iki yalnız sarılırsa yalnız değildir.
o yüzden sarılmadan çay içelim konuşmadan kek yiyelim 😂
Ben çay sevmem ki birde erzurumluyum sen düşün
Eee kıtlama sevmen lazım o zaman 😂
Hem seni mi kıracağız ne istersen onu içeriz
Sorma ya alışkanlık yaptı vallahi böyle daha iyiymiş
Kadınlar sadece aygır mangır gırgır üçlüsünü seviyor da ondan...
Sen yoksun diye
aynen hahaj
O saman gel yalnız uyumayalım
Yok kalsın
O zaman ben geleyim
Gelme kardeş gelme gelmeeee
Ben ara ara gelirim
Yıkık miyim uzulcem
Üzül köle
Ok
Gel yanıma birlikte uyuyalım o zman
Seninle neden uyum uzak dur benden hahaha
Ne yapalım yanlız uyuyorsak yanliz uyumayalım diye ahahahs
evet haha
Bak yorumda bulsun birbirini demişsin seni buldum Pikachu hajdkdkf
Kimsenin tapusunu almadım henüz
Daha iyisi. Hiç uyumuyorum
Çünkü canım öyle istiyo
yoo oyuncaklarım var
Ooo 22 cm değildir umarım 😂
@gokhan003 kişi kendinden bilir beydendi
Ben bilmiyorum
@gokhan003 bence biliyorsun bana dediğine göre
Oyuncaklarin şey dimi ama
Partnerim yok (yastıklar sağ olsun)
Eşim, çocuğu uyutup geç gelir, ondan
Kiminle uyumami istersin
Yatagimi paylasmayi sevmiyorum
Çünkü niye uyumayayım 😂😂
Kimsem yok yanımda uyuyacak 😏
Sen yoksun çünkü 😂😂
Bekarım kocam yok sevgilim var
Çünkü yalnız kalmaya alıştım halimden memnunum
bende
👍
Cunku ruh esim yok bu dunyada
Yalnız uyumamak için
Yani kimse sevmiyor ise sevilesi değilsindir
Evli değilim
sen benim uyuduğumu mu zannediyorsun
Rahat
Kocam yok
Sen olmadığın için 😀
Evli olmadığım için olabilir diye düşünüyorum.
Yalnız değilim annemle uyuyorum
Çünkü yok
Gel bulalım
daha rahat
uyumuyorum isteyim
Kimse yok çünkü
Yalnız olmasaydım uyumazdım
Çünkü yalnızım
Bekarım çünkü
Çünkü konforlu
Param yok ondan
Ne yapalım
Kimsem yok ondan
E yok
Düşüremedik
Yalniz uyuymuyorum
mecbur
Böyle keyfim iyi
Yalnız yaşıyorum