Birine sarılmayı ne bilim öpmeyi vıcık vıcık olmayı sevmiyorum, sizce ben garip miyim?

Bu durum normal insanlar için geçerli eşime böyle olmam sadece genel olarak anne baba eş dost anlamında diyorum

Güncellemeler
+1 yıl
Soruyu cinsel kategoride sormadım ama burada görünüyor
Birine sarılmayı ne bilim öpmeyi vıcık vıcık olmayı sevmiyorum, sizce ben garip miyim?
Cevapla