Kadınlar evlendikten ve güven duymaya da başladıktan sonra neden eşlerine ilgilerini kaybederler?

Sevgi, saygı, güven. bir ilişkinin 3 ayağı. bu 3 ünü de sunan bir erkek genellikle ilgiyi kaybediyor. 15 yılın son 12 yılında bu durumdan şikayetçiyim. Ya güven ayağına zarar vereceğim, ya saygıya ya da sevgiye bu gidişle. öneri var mı

Kadınlar evlendikten ve güven duymaya da başladıktan sonra neden eşlerine ilgilerini kaybederler?
Cevapla