Sorsan en güzel yıllar, en güzel yaşanmışlıklar, en güzel aşklar, en güzel şarkılar eskide kaldı derler ama iş öyle yaşamaya geldiğinde hiç bir şey yapmazlar.
Bir insan hayatını şekillendirerek istediği zamanda yaşayabilir.
Sorsan en güzel yıllar, en güzel yaşanmışlıklar, en güzel aşklar, en güzel şarkılar eskide kaldı derler ama iş öyle yaşamaya geldiğinde hiç bir şey yapmazlar.
Bir insan hayatını şekillendirerek istediği zamanda yaşayabilir.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
özlemiyorum
Yooo benim özlemim yok valla
Ne güzel 😀
Eskiye rağbet olsa bit pazarına nur yağardı
Çok.
Ben özlemiyorum
Evet.
Hayır hiç.
Özlüyorum
Evet özlüyorum..
Evet sık sık çocukluğumu 🥺
Cook
Çook
Fazlasıyla!
Özlenmez mi be...
Evet