Uzun bir özür mesajına sadece "estağfurullah" yazan biri affetmiş mi oluyor?

Nezaketen mi dedi? Anlayamadım.

Uzun bir özür mesajına sadece "estağfurullah" yazan biri affetmiş mi oluyor?
Cevapla