Arkadaş olmak için illaki deli dolu mu olmak lazım?

Bir gün gurubunuz var, Whatsapp de yazisiyoruz arada. Disarda bulustugumuzda benimle fazla konusmazlardi, bende üzülürdüm neden böyle yapıyorlar diye… dün mesajlasirken sanki ima ettiler, birine sen iyi ki deli dolusun benim etrafımda neşeli insanlar lazım diye , zaten moralimiz bozuk diye yazmışlar.. meğerse ben yanlarında çok sessiz ve ciddi kalıyorum benimle oyüzden fazla ilgilenmyiorlarmis onu anladım. Ben sakin kimseyi kırmamak isterim, ama onların istedikleri deli dolu arada saçmalayan bir arkadaş. Ben onu yapamıyorum…

Arkadaş olmak için illaki deli dolu mu olmak lazım?
Cevapla