Ankara 'ya gelmek nasip olmadı ama insanları bir o kadar ılımlı severim Şubat ayı aşk ayıdır romantizm ayıdır sevgi ayıdır herşeyden önce bizim ayımızdır 🌟🧚
Valla seninle arası iyi olmayan arkadaş olacağını sanmıyorum sjsjsj Oh oh kedicikte var aile zaten enerji kaynağı, yegenede şimdiden Allah analı babalı büyüsün diyelim
Açıkçası insan bu ruh emiciler var onlardan kaçıyorum namık bey Türkiye toksikler ülkesi sanırım geçmiş Osmanlı dönemde o kadar kişi kalmış ki her çeşit insan var ama namık sende çok incesin bakışlarından konuşmandan belli Allah sana da tüm güzellikleri getirsin tek taraflı düşünmemek gerek sende poztifsin bence bu arada teşekkür ederim ✨✨🧚
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
B*ktan bir gün
Gonuşma loğn
Türkiyede olsaydım da banada güzel insan deseydi ah bee.
Evet güzel bir gün ama mutsuz olduktan sonra ne anlamı var
Evet arkadaşım pozitif enerjiyle Günaydın tüm güzellikler seninle olsun
Şubat ayında günlük güneşlik bir Ankara
Ankara 'ya gelmek nasip olmadı ama insanları bir o kadar ılımlı severim Şubat ayı aşk ayıdır romantizm ayıdır sevgi ayıdır herşeyden önce bizim ayımızdır 🌟🧚
Yani evet Ankara güzel insanları genelde iyidir ☺️ aşk ise başkadır Ankara da umarım Ankara ya gelirsin yakında
Anıtkabir için geleceğim bir gün atamın evine selaniğe gittim Ankara 'ya gidemedim içimde kaldı 🌟🐣
Gelirsin gelirsin inşallah ☺️ çok güzel Anıtkabir ve diğer her yer
Bakalım göreceğiz bay aşk bende öyle hissediyorum ✨🧚
☺️☺️☺️
🧚🧚🧚🧚
Güzel insanı tarafi muamma
Güzel insanlar var bak mesela ben gibi ✨ günün Aydın olsun
Sağ ol mübarek
Sen sağolasın black bey
Tatlı insan olmaya devam et
Tatlı olmak tatlı insanları hayatıma getiriyor meleklerim hep bana bunu der 🧚
günaydınn ne kadar enerjiksin böyle
Evet çünkü börek yedim patatesli 🦋🐒
afiyet olsun 🤭
Sağol şekerim peynirli de var yanımda olsaydın verirdim sana kız birde yanında çay
iyi giderdi 😢
Güzel günden selamlar djdj
Yaşın 99 olmasına rağmen ne kadar da güzel yazıyorsun bize ayak uydurman büyük mucize o yüzden sene seviyorsun erken kalkmayı 🌟
Sağlıklı yaşam yürüyüşü, bu halde, zinde yaşıyorum djdjd
Sizin gibi olmayı çok dilerdim çelik gibisiniz
Eyw sağol sjsjs, o değilde bu kadar pozitif mutlu olmanın, bir formülü var mı
Özel güçlerim var diyelim:) seviyorum yaşamayı 🧚🐒
Şükür Allah bozmasın bu güzelliğinizi
Senin de bende sizler gibi hem yazıyorum hem okuyorum sizlere de güzel yaşamalar diliyorum Allah ömrünüzü uzatsın 💌🌟✨
Amin amin, senin gibilerin sayısını cogalsin, iki dakikada yüz güldürdün sjsj
Ofisime gidip iki saat kahvaltı edeceğim ondandır çalışmıyorum çünkü 😅🐣
Bugün börek günüm namık bey valla kilo almayı düşünmüyorum can boğazdan gelir doğru değil mi
Sende iş stresi de pek yoktur. Bu denli birinin işte bile böyle olacağını düşünüyorum sjsjsjjsjs
Valla can boğazdan gelir bişi olmaz arada olur böyle şeyler , mutlu eden ne varsa geri kalmamak gerek hayat kısa
Çalışma arkadaşlarım ile aram iyidir ondan evde de kedim var mutlu eden ailem yanımda yeğenim olacak daha ne olsun
Valla seninle arası iyi olmayan arkadaş olacağını sanmıyorum sjsjsj
Oh oh kedicikte var aile zaten enerji kaynağı, yegenede şimdiden Allah analı babalı büyüsün diyelim
Açıkçası insan bu ruh emiciler var onlardan kaçıyorum namık bey Türkiye toksikler ülkesi sanırım geçmiş Osmanlı dönemde o kadar kişi kalmış ki her çeşit insan var ama namık sende çok incesin bakışlarından konuşmandan belli Allah sana da tüm güzellikleri getirsin tek taraflı düşünmemek gerek sende poztifsin bence bu arada teşekkür ederim ✨✨🧚
Valla içimiz ne kadar kararsa da ruhumuz daralsa da hala bir Umut ışığı var. Ölmedik ama yakındır. Ben teşekkür ederim
Evet namık bey bende aynısını düşünüyorum ✨
Neyse sizi meşgul etmeyim. Yüzümüzü guldurdunuz teşekkür ettim size ofiste iyi çalışmalar dilerim djdj
Teşekkür ederim çayımı alacağım size iyi işler diliyorum tuttum sizleri 🐣
Estağfurullah, ben işten geldim. Vardiyayi size teslim ettim. Sjdjdj
Ben daha başlamadım ki iki saat keyif yapacağım 🐣🐒
Geç başlayan iş iyidir hep böyle ise sjsjsj
Namık bey onlara göre 8 bana göre 10 🧚
Oh ne güzel ne güzel
Günaydin benim sunum var stresliyim ya 🥲
Ne sunumu şekerim
Ders
maşallah maşallah
Nazar değmesin ✨
amin
mevlam
güzellikten
geri koymasın
hangi semttesin
Ekonomik sorunu olunca kimse mutlu olmaz
Muazzam
Bence de profiline bakar mısın ben gördüm günüm Aydın oldu.🐣
Sevindim ☺️
Hiçte güzel değil 🙄
Profilin güzel ama anlamlı buda bir şey
Teşekkür ederim 🤷♂️
Güldüm 😂
Suriler olmasa evet
Günaydın
Senin de günün aydin olsun eril bey
Sağolasın Ayşe kadın