Aile & Toplum Çocuğunuzun adını vücudunuza dövme olarak yaptırır mısınız? İstanbul_bey Takip Et Master Yaş: 41 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor olmayanlar doğduğunda diyelim 😀Çocuğunuzun adını vücudunuza dövme olarak yaptırır mısınız? Çocuğunuzun adını vücudunuza dövme olarak yaptırır mısınız? Cevapla Dövme Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 149,2b cevap paylaştı. Evet kızımın adını ve eşimin adını yazdırırdım dövme olarak 1 0 Yorumla
Gzz00 Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Yazı dövmelerini sevmiyorum daha minimal dövmeler güzel. 1 0 Yorumla
hojiblanca Takip Et Guru Yaş: 39 , eic 62% +1 yıl yaptırmak istemiştim ama dövme insanı değilim, o bakımdan yaptırmadim. 1 0 Yorumla
Ahmttrkl Takip Et Yoda Yaş: 42 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 443 cevap paylaştı. Vücuda iğneler batırılıp, açılan deliklere boyalı maddeler konularak yapılan dövme, eski çağlardan beri yapılan bir câhiliye âdeti olup sağlık açısından zararlı olduğu gibi dinen de yasaklanmıştır. 1 0 Yorumla
busegmss Takip Et Master Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı. Adını değil ama onun çizdiği ufak bir resmi düşünürüm ilerde. 0 0 Yorumla
BirazAgresif Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl Hem eşimin adını, hem çocuğumun adını hemde :)) 0 0 Yorumla
fesfs Takip Et Master Yaş: 38 , eic 99% +1 yıl Kimsenin adını yaptırmam. 1 6 Yorumla İstanbul_bey +1 yıl Çocuk diyoz çucukk kimse değil Yorumla fesfs +1 yıl He pardon 😂 yok ben dövme yaptırmam diyecektim Yorumla İstanbul_bey +1 yıl 😀 Yorumla fesfs +1 yıl Yaşlılık😂😂 Yorumla İstanbul_bey +1 yıl Sende yaşlıysan ben mezar satın alayım 😀 Yorumla fesfs +1 yıl Ahah arada beynim duruyor Yorumla
mütesellî Takip Et Master Yaş: 37 , eic 99% +1 yıl Hayır, ama küçük bir sembol yaptıracağım. 1 0 Yorumla
tortitotilla Takip Et Master Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 3b cevap paylaştı. Yok yapmam sevgi öyle gösterilmez 1 0 Yorumla
Lanetli_kek Takip Et Bilge Yaş: 20 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 367 cevap paylaştı. Dövme sevmiyorum kimsenin adını yazdırmam 1 0 Yorumla
firdob_31 Takip Et Xper 5 Yaş: 20 , eic 93% +1 yıl Hayır 1 3 Yorumla firdob_31 +1 yıl Sen yaptırırmıydın peki Yorumla İstanbul_bey +1 yıl Olursa yaptırırım Yorumla firdob_31 +1 yıl Çok tatlı🩷🖤 Yorumla
flaneurx Takip Et Master Yaş: 125 , eic 63% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 5,2b cevap paylaştı. Yaptırdım bile 1 0 Yorumla
Yağmurrluu Takip Et Yoda Yaş: 36 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 356 cevap paylaştı. Hayır. 1 0 Yorumla
Eziremsem Takip Et Master Yaş: 57 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 11,5b cevap paylaştı. Yaptirmam 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Evet kızımın adını ve eşimin adını yazdırırdım dövme olarak
Yazı dövmelerini sevmiyorum daha minimal dövmeler güzel.
yaptırmak istemiştim ama dövme insanı değilim, o bakımdan yaptırmadim.
Vücuda iğneler batırılıp, açılan deliklere boyalı maddeler konularak yapılan dövme, eski çağlardan beri yapılan bir câhiliye âdeti olup sağlık açısından zararlı olduğu gibi dinen de yasaklanmıştır.
Adını değil ama onun çizdiği ufak bir resmi düşünürüm ilerde.
Hem eşimin adını, hem çocuğumun adını hemde :))
Kimsenin adını yaptırmam.
Çocuk diyoz çucukk kimse değil
He pardon 😂 yok ben dövme yaptırmam diyecektim
😀
Yaşlılık😂😂
Sende yaşlıysan ben mezar satın alayım 😀
Ahah arada beynim duruyor
Hayır, ama küçük bir sembol yaptıracağım.
Dovme yaptirma niyetim yok
Yok yapmam sevgi öyle gösterilmez
Dövme sevmiyorum kimsenin adını yazdırmam
Dövme yaptırmam.
Hayır
Sen yaptırırmıydın peki
Olursa yaptırırım
Çok tatlı🩷🖤
Yaptırdım bile
Yaptırmam
Yaptırırım
Hayır 🙄
Hayır.
Yaotırnam ki.
Yaptirmam