bir ömür mutluluk Galata Kulesi'ne mi kaldı? 🥰 Bu arada bu efsaneye inandığım çıkmadım hiç.

bir ömür mutluluk Galata Kulesi'ne mi kaldı? 🥰 Bu arada bu efsaneye inandığım çıkmadım hiç.

Ben çıkamayacağım ne yazık ki en son kata kadar asansör yok 😑♿ sevgilim de yok zaten ama olacak bir gün ve evliliğe kadar yürüyeceğiz ama Galata Kulesine de çıkmamıza gerek kalmayacak kalplerimizin sevgisi bize yeterli önemli an bu
İlk kez arkadaşımla çıkmıştık ve kız arkadaştı 😂 efsaneyi çürüttüm şu an ya da bir başarısız ilişkim daha sonucunda erkeklerden ümidi iyice keseceğime işaret bu 😂
Cevap
16Cevap
@UykuHuzurr0o biz denemek için çıkıcaz bakalım efsane mi değil mi göreceğiz.. 🤩😂
beni güncelleyin skjdsjl haberlerinizi bekliyoreee
Görelim bakalım 😂❤️
Tabii ki🙊
Bana gerçek gibi geliyor. Eğer İstanbul'a gidersem o kişiyi oraya çağıracağım gerçek olsun diye, tabii o biriyle çıkmadıysa. 🥲
evet bi de öyle bir durum var
Ben evliyken eşime gidelim demiştim hiç gitmek nasip olmadı hep bahaneler vardı şu an ayrılıyoruz ve benim bu olaya inancım arttı.
neeee? 😱 neee oha
Nasip
buradaki yaşın doğru mu, kaç yaşında evlendin de ayrıldın
18 evlendim geçen sene ayrıldım 21 e giriyorum
Olamaz. Çünkü ilk kez çıktığım adamdan ayrıldım:)))
hmm hayırlısı diyelimm
Yalan yaa😂 oraya çıkmak için kapıda 3 saat sıra bekle ve üstüne fahiş fiyatı itelemek için insanlara senaryo uydurmuşlar
Geçenlerde erkek arkadaşımla çıkacaktık iyi ki cikmamisiz o zaman
valla kısmet işte skjdlz
çevremde hiç örneği yok ama romantik bir ortam için güzel mekan. evlenme teklifi edilebilir
Hiiiç bilmiyorum gerçek mi ama Galata en çok gitmek istediğim yerlerden. Bana büyülü geliyor.
Ben erkek arkadaşımla çıkmıştım sanırım o yüzden evlenemiyorumxlxlxl
Ben hep tek çıktığım için bu teze bir yorum yapamayacağım :))
Öyle bişey olsaydı ex eniştenizle şu an evli olurdum 😂
Sırf şu teori gerçek mi diye sevgilim olunca tutup kolundan buraya çıkacağım o zaman anlarız 😂
Ben çok gittim Kağıthane yanına da çok geçtim ama kuyruk çok olduğu için hiç bekleyip çıkmadım ama bunu bilmiyordum bu komikmiş
Bence bi soylentı bi kurgu olabilir. eee ne demişler falan inanma falsızda kalma buda onun gibi bişey bence😁
Neye inanırsa ona yorar insan çünkü o inanç üzerinden düşünür
Gitmek nasip olmadı
yaaa umarım gidersin ve çok güzel bir günü orada geçirirsin
Sen İstanbul'da misin
evet ikimiz mi gitcez dksjdls
@Kirginimcokk0 beraber gideriz olmaz mı?
ciktimebence sende cık cok guzel
çıkayım barii merak ediyorum zaten 😄
ayy sen çuukk tatlışşşsın 🥰 teşekkürler
dsk allam çok sağ olll 😍
galataya ilk defa ailece çıktık onu ne yapacaz 😂
sakjsjak yaa aile boyu saadetiniz devam edecek demekki
çoğu insan ailece çıkıyor. sınıfca çıkanlar vs vs. yani boş efsane tabii ki. bir de bunun için tek çıkmak istemeyenler var. ücret bilmem kaç kat arttı hala sevgilisi olsa da onla çıksa diye bekleyenler 😂😂😂😂
sınıfça çıkanlar doğru bir ara okul gezileri oluyorduuu olsun ben bu romantik efsaneye inanıyormuş gibi yapcam djhsdö
neden gerçek olmasın
Batıl inanış :)
Gerçek olabilir
Of of İstanbul’a hiç gitmedim kiii
Arkadaşimla çıkacam deneyip gorcez djskjxns
Her zaman efsane olarak kalacak 😀
Kaç defa önünden geçtim ama çıkmadım😶🌫
Yetişemedik 😊
olsunduuu be
Doğru kişiyi bulursam çıkacağım 😐
Sanmıyorum tesadüfen denk gelmiştir
Çıkacak sırada gelmedi parada yoktu 🥲
Efsane işte
Bir okadarda intihar oldu oda gerçek
Çok güzel miş
Söylenti
Gerçek olabilir
Yalan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?