Bana sürekli birilerini gösteriyorlar ve bu çok canımı sıkıyor, ne yapmalıyım?

Sürekli görücü usulü vs. birileirni gösteriyorlar. Bende o enerjiyi alamadığımdan hiç görüşmedim. Bu seferde evde kaldın baskısı yiyorum. Öyle olmadığını çok iyi biliyorum ama bu sefer suçluyorlae yanlızlığından sen suçlusun. Bir gün bıkıp bana ait olmayan bir karar vermem umarım...

Bana sürekli birilerini gösteriyorlar ve bu çok canımı sıkıyor, ne yapmalıyım?
Cevapla