Gençler çok küçük ve dar bir alan var ve en verimli bir şekilde kullanmaya çalışıyorum.
1- Bilgisayar
2- Elektronik
3- Mekanik
Genelde bu 3 dal da iş geliyor...
Sizce daha verimli nasıl bir eşya yerleşimi yapabilirim?
1- Bilgisayar
2- Elektronik
3- Mekanik
Genelde bu 3 dal da iş geliyor...
Sizce daha verimli nasıl bir eşya yerleşimi yapabilirim?

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Böyle iyi gibi çünkü eğilmi bir üst kısım var düz değil
O zaten tam bela
Düz olmaması kötü
Spiral çalıştırdığım zaman tavandan toz dökülüyo anasını satıyim 😂😂😂
Bakım istiyor o zaman
Tayibi şutlayalım, atölye kurucam 😂
Siyaset konuşmayı sevmiyorum, hiç bir siyasetçi hakkında konuşmamda
Peki
Kapının arkasında asılan bir düzenleyici as. Duvarlara da aynı şekilde asılan düzenleyici. Oralara koy
Anladım, senin düzenleyici mağazan var bana ürün aldırtmaya çalışıyosun 😂😂
Haha evet Trendyoldan butiğimi takip et dermişim xd
Kupon vericeksen neden olmasın 😂
Butiğim olsaydı verirdim :😂
Aç o zaman, beni alakadar etmez 😂😂😂
🤣 🤣
Tüm eşyaları dışarı at.. beyaz renk çalışma masası ve dolap al..😊
Batırdın beni Asuman 😂😂😂
Bata çıka bu işler 😊 hatta sen başka bir oda ayarla kendine.. yataksız çalışma odasına oda bile demem ben.
Kadrajın arkası yatak var zaten 😂😂
Senin çalışma odanı görelim 😂
Yatak yarimdır kesin.. öyle odaya yatak bile ben girmem der.😅
Buradan resim nasıl atılıyor soru harici
sırtın fotoğrafı çektiği noktaya donük olacak şekilde ayarla o masayı.. ve kitaplığı sola al. karşına ayna koy.
Ayna mı, neden abi 😂
arkanı görmek ve dar alan psikolojisi yaşamamak için
Masayı öne al rafı arkaya duvara yasla
Onu denedim, masa geniş biraz ve içeri giremiyorum o zaman 😂
O zaman masayı terslenir enine karşı duvara yasla
Eyvallah denicem kanka
Dene bro
Pencere açın bir tane
Ben saatlerdir seninle mi konuşuyorum
Oha
He
Bu kadar tatlı bişey beklemiyordum, öküzlüğümü mazur gör lütfen 🙏
Estağfurullah ya
O zaman öküzlüğe devam ediyorum 😂😂😂😂
😅😅😅😅
Şair bu emojilerle ne anlatmak istiyor acaba, çattık falan mı 😂😂😂
Tam olarak öyle 😅şaka tabi
O zaman taşınma talep ediyorum sayın hocam 🥹
Iyi boyle
Peki