Sokağa düşmüş bir kızı nasıl anlarsınız?

Diyelim ki evden kaçtım gidecek yerim yok utanıyorum da insanlardan yardım istemeye ne yardımı isticem ki zaten... İşte neresinden belli olur? Birinin tutup götürmesi için yırtık pırtık üstlü mü olmamız lazım? Ya da böyle bişi olmasına gerek kalmadan kadın sığınma evine mi gitmeliyim? Orası nerde onu da bilmiyorum ki. Ben sadece sokakta yaşamak istiyorum sizce TR'de sokakta kalan var mıdır? Yemeği çöpten mi yicem acaba çok merak ediyorum nasıl yaşanır? Wcler paralı dimi e tuvaletini nereye yapcam off

Güncellemeler
+1 yıl
Kesinleşti gibi
Sokağa düşmüş bir kızı nasıl anlarsınız?
Cevapla