Adı konmadan sevgilinin annesiyle samimi olmak ne kadar doğru? Fikirlerinizi bekliyorum arkadaslar?

Herkesin aile yapısı ve kültürü farklıdır. Biz Trabzonluyuz ailem muhafazakar bir aile ve herşeyin yerinde ve zamanında olması gerektiğini düşünüyor. Sorum şu daha adı konmadan aileler tanışmadan sevgilinin annesiyle samimi olmak , evine gidilmesi vs. ne kadar doğru arkadaşlar?
Adı konmadan sevgilinin annesiyle samimi olmak ne kadar doğru? Fikirlerinizi bekliyorum arkadaslar?
Cevapla