Minyon diye tabir edilen kadınların boyu ne kadar oluyor?

Bazen bakıyorum alakasız tipler bile kendisini “ben minyonum “ diye tanımlıyor.
Bir arkadaşım neredeyse 90 kilo sırf boyu kısa diye minyonum deyince anlık bir şok geçirdim 😄
Başka bir arkadaşım boyu en az 1.70 ama sırf o da çok zayıf olduğu için ben minyonum demişti 🤦‍♀️

Minyon kelimesinin sözlük tanımı: (kadın için) küçük, ince, çıtı pıtı, sevimli, ufak tefek, zarif.

Yani kilolu bir minyon olamaz aslında. Boy olarak Türkiye’de kadınların boy ortalamasına göre mi düşüneceğiz? Mesela Türkiye’de kadınların boy ortalamasına baktım 1.60 yazmışlar. Öyleyse 1.60 altı zayıf kızlar milyondur demek doğru mudur?
Minyon diye tabir edilen kadınların boyu ne kadar oluyor?
Cevapla