Aile & Toplum Sizce öldüğünüzde mezarınızda en uzun süre kim kalır? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor Soru çok net zaten Güncellemeler+1 yıl Benim cevabım:Hiç kimse Sizce öldüğünüzde mezarınızda en uzun süre kim kalır? Cevapla Sizce Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
PonçikReis Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 56% +1 yıl ağlarsa anam ağlar gerisi yalan ağlar demiş hürel. 2 1 Yorumla Soran +1 yıl Haklısın... Yorumla
koklerdevrim Takip Et Guru Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 442 cevap paylaştı. Bu saatte bu nasıl soru gözünü seveyim ya, az bir şey yaşama ümidimiz kalmış, onu da sen aldın :D 0 4 Yorumla Soran +1 yıl Moralim bozuktu sormak istedim Yorumla koklerdevrim +1 yıl Yaa üzüldüm buna, güzel şeyler düşün sen de lütfen, bu saatte ruhuna kasvet çökmesin :) Yorumla Soran +1 yıl Teşekkür ederim Yorumla koklerdevrim +1 yıl Ne demek, gülsün yüzün biraz :) Yorumla
SAblaK Takip Et Master Yaş: 31 , eic 42% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 4,3b cevap paylaştı. Annem babam olmazsa kimse kalmaz 1 6 Yorumla Soran +1 yıl Haklısın Yorumla SAblaK +1 yıl Sevende olmayınca gerçek o yani Yorumla Soran +1 yıl En kıymetli onlar çok şanslısın Yorumla SAblaK +1 yıl Ailem kıymetli değilse, ne kıymetli olsun ki daha Yorumla Soran +1 yıl Çok haklısın Allah uzun ömürler versin Yorumla SAblaK +1 yıl Amin Yorumla
dionysosjai Takip Et FenomenMaster Yaş: 21 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı. Arkadaşım. 1 1 Yorumla Soran +1 yıl Ne güzel <3 Yorumla
Metamortan Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 34% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 558 cevap paylaştı. Kimsesizlere giderim ben 1 6 Yorumla Soran +1 yıl Bende Yorumla Metamortan +1 yıl Niye senin de mi ailen yok Yorumla Soran +1 yıl Var ama yok Yorumla Metamortan +1 yıl Üzdü benden önce gidersen ben gelirim bari tek gitme Yorumla Soran +1 yıl Konum atarım merak etme ksjsj Yorumla Metamortan +1 yıl Uzaksa 1 gün önceden bineyim geleyim gitmeden at sjsjs Yorumla
Planetrruyum Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl Ailemden birileri herhalde Arkadaşlarım da benim gibi birbirimizi severiz ama çok kalacaklarıni düşünmüyorum pek anlamı yok bence çünkü 0 0 Yorumla
bsrtpl Takip Et Master Yaş: 20 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 2,7b cevap paylaştı. kimsenin kalcagini düşünmüyorum 0 0 Yorumla
Disiaslanımben Takip Et Master Yaş: 31 , eic 90% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı. Mezarımda en uzun ben kalırım sjsjs 0 1 Yorumla yoruldumaw +1 yıl sende yatığın yerden kalkmıyorsun Yorumla
Dilan444 Takip Et Xper 5 Yaş: 35 +1 yıl Annem 3 3 Yorumla Benzersiz_zevkler +1 yıl @Dilan444 Allah uzun ömürler versin 🙏 Yorumla Soran +1 yıl @Benzersiz_zevkler bütün annelere Yorumla Benzersiz_zevkler +1 yıl Amin 🙏 Yorumla
sSYy3454 Takip Et Xper 5 Yaş: 39 +1 yıl Annem 1 4 Yorumla sSYy3454 +1 yıl Neden hiç kimse Neden bu kararda sın Yorumla Soran +1 yıl Çünkü beni kimse sevmiyor Yorumla sSYy3454 +1 yıl Nerden biliyosun Yorumla sSYy3454 +1 yıl Belkide sen görmüyor sundur ya da müsade etmiyosun dur ya da görmek istemiyor olabilirsin Yorumla
agresifpanda69626 Takip Et Master Yaş: 35 , eic 97% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 3,2b cevap paylaştı. şu an mı ölüyorum? 0 3 Yorumla Soran +1 yıl Yok maaşlar yatınca Yorumla agresifpanda69626 +1 yıl Hayır değişir çünkü, şu an annem, annem benden önce vefat eder, evli olursam eşim Yorumla Soran +1 yıl Emin ol evli olsanda annen... Yorumla
askadami2543 Takip Et Guru Yaş: 29 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı. Annem ablam abim 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
ağlarsa anam ağlar gerisi yalan ağlar demiş hürel.
Haklısın...
Bu saatte bu nasıl soru gözünü seveyim ya, az bir şey yaşama ümidimiz kalmış, onu da sen aldın :D
Moralim bozuktu sormak istedim
Yaa üzüldüm buna, güzel şeyler düşün sen de lütfen, bu saatte ruhuna kasvet çökmesin :)
Teşekkür ederim
Ne demek, gülsün yüzün biraz :)
Annem babam olmazsa kimse kalmaz
Haklısın
Sevende olmayınca gerçek o yani
En kıymetli onlar çok şanslısın
Ailem kıymetli değilse, ne kıymetli olsun ki daha
Çok haklısın Allah uzun ömürler versin
Amin
Arkadaşım.
Ne güzel <3
Kimsesizlere giderim ben
Bende
Niye senin de mi ailen yok
Var ama yok
Üzdü benden önce gidersen ben gelirim bari tek gitme
Konum atarım merak etme ksjsj
Uzaksa 1 gün önceden bineyim geleyim gitmeden at sjsjs
Ailemden birileri herhalde
Arkadaşlarım da benim gibi birbirimizi severiz ama çok kalacaklarıni düşünmüyorum pek anlamı yok bence çünkü
Muhtemelen annem tabiki
Ailemmm, küçük kardeşim 🥺
kimsenin kalcagini düşünmüyorum
Mezarımda en uzun ben kalırım sjsjs
sende yatığın yerden kalkmıyorsun
Annem
Annem
@Dilan444 Allah uzun ömürler versin 🙏
@Benzersiz_zevkler bütün annelere
Amin 🙏
erkek kardeşim
Annem ablam
Annem
Neden hiç kimse
Neden bu kararda sın
Çünkü beni kimse sevmiyor
Nerden biliyosun
Belkide sen görmüyor sundur
ya da müsade etmiyosun dur
ya da görmek istemiyor olabilirsin
şu an mı ölüyorum?
Yok maaşlar yatınca
Hayır değişir çünkü, şu an annem, annem benden önce vefat eder, evli olursam eşim
Emin ol evli olsanda annen...
Kimse kalmaz
Annem ablam abim
Toprak