Ben bu şekilde evliliğe sıcak balmıyorum. Kabul etmeme gibi bir lüksüm de yok niyeyse çok kızıyorlar. Kendim geçinen tüm ihtiyaçlarımı tek başına karşılayan birisiyim.. Ailem adayların yaşını işini ne biliyim kim neci sormadan direk aile tanışması gibi erkekli kadınlı çagırıyorlar. Böyle bir şey istemiyorum sizce de bu durum saçma değil mi bana mı anormal geliyor sadece
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Seni ikna etselermis önce. Bizimkilerde çok cabaliyo bir şey derim milletin içinde diye cesaret edemiyorlar beni ikna etmeden. Önceden sana anlatsınlar degerlendir tanışmaktan zarar gelmez belki de doğrusu böyle tanımaktır
07 Yorumla
Soran+1 yılKim neci söylemiyorlar ki neyini değerlendirelim. Ne bı isim ne bı fotoğraf iş güc ne hiç karı koca gelecekler bide gorucuyu getiren kişiler gelecek galiba oturulacak ben birsey anlamdim bu işten
Soran+1 yılResim istesem istedin ama çocuğu almadin derler diye çekiniyorum ailem. Bide begenmezsem laf ediyorlar
Soran+1 yılİste zaten sırf bunun için böyle bi durumu sokuyorlar beni pskioljim de bozuldu iyice bu şekilde daha da ters tepecek. O zamsn d benin görücü olsrak evlenmeye meraklı görecekler. ya da foto istedim diyelim istekli olduğunu dusunecekler. Ben gelmesinler desem bi komyan laf bi kere birini begenmemiştim.. Akşama yine cagirmıslar
Soran+1 yılBak bu daha mantikli oldu şimdi. Karşı tarafa da hakka girmek istemem tabi doğru dedin
En İyi Cevaplar
+1 yılTabi sıranın kimde olduğunu allah bilir ama ilerde yalnız kalma bi sıcak yuvan olsun mutluluk bul aile kur diye düşünüyorlar bence insan kendine sunulan fırsatları tepmemeli yani görücü usulu evlenmek normal bişey ama normal olan ailem gördü sevdi bitti gitti değil birbirinizi görürsünüz sonra topluma açık bir yerde konuşursunuz anlaşırsanız severseniz yuva kurulur bunda anırmallikte yok kötü bişeyde yok ama insanlarımız sağ olsun aaaa görücü usulü mü tanıştınız ne kadar ilkel yazıııık kafasında olduğu için normal olanlar sevgili milletimize ilkellik cahillik olarak geliyo komik bu arada ben bekarım görücü usulu anlattığım gibi olursa evlenirim şimdi gelip sen görücü usulü evlenmişsin onun için savunuyon diyen sivri zekalarla uğraşmamak için durumumu bildiridim
19 Yorumla
Soran+1 yılBu söylediklerin normal evet ama bizdekilerde görücü usulü apar topar bi iş yapmak gibi düşünün o kadar görücü geldi hiç birine olmaz demediler. Yalan konuştular ben burada ailemin beni düşündugunu düşünmüyorum kendilerini düşünüyorlar. Ben daha önce nisanlandim 5 sene öncesi onu da bozdular salon her şey tutulmustu şimdi bana baskı kuramazlar. Bende istyorum sıcak yuvam olsun bi bebem olsun. İnsan umuyor bekliyor ama sevmediğin etkilenmedigin daha başında kırk katır mı kırk satır mı olayı olan biri ile değil.
- +1 yıl
Hiç birine olmaz dedilerde al götür mü dediler? Bi de 5 sene önce olanlarla ailen bi açıklamayla bi nedenle yapmıştır iyiliğin için sende bu iyiliği anlamadığın vede onlara inat olsun diye artık evlenmiycen filan tarzı bişeyler geçtiyse geçmişteki olanlar unutulmayıp üzerine çizgi çekilmeyip artık bundan sonradı için iyi birşeyler yapmak istemiyorsan ve nasibini geri tepiyorsan üzülen sen olabilirsin
Not: bu yazdıklarım sadece tahmin ben ne seni tanıyorum nede sen öylesin diyorum sadece yaşanmış bu olaylardan aklıma gelenler yani aşağılama ya da küçük düşürme değilde olanilirsem yardımcı olma çabasındayım…
Soran+1 yılBen zor sartlar altında büyüdüm. Ailem benim için hiç bir zaman iyi bir şey yapmadı. Onlar sadece kendini düşünüyor. Ben görücü gelenlerden alkolikbi adsm olsa kabul ediyorum desem ona bile okeyler ki biz muhafazakar bir aileyiz. Yani kendilerini kotlamislar görücü grlenler iyi hepsi iyi ama istisnasiz. Ben bu aileye güvenmem. Onlar kendi düşünüyor beni değil. Bende mutlu olmak için mücadele ediyorum beni mutlu edecek kişi olduğunda zaten soylerim.
- +1 yıl
İnan bana seni çok iyi anlıyorum ama burdan yazamam umarım hayırlısını bulursun allah herkesin gönlüne göre versin
Soran+1 yılKendimi dahs iyi ifade edebilmisimdir umarım
- +1 yıl
Evet anladım söylemek istediklerini ama hiç bir ebeveyn çocuğunun kötü olmadını istemez onların mutlu olmadını ister bence ailenle güzelce bi ortam oluşturjn ve ciddi ciddi konuşun ve kararlara varın dediğim gibi burdan herkesin gördüğü kısımda yazmak istemiyorum ben seni çok iyi anlıyorum
Soran+1 yılBenim ailem düz kontak yalnız at gözlugunu ckaramyorsun yani beni dinlemexler ki bunu kaç defa denedim
- +1 yıl
Bana mesaj yazabilir misin?
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
13
Cevap
23Cevap
- Aile & Toplum konusunda 149,1b cevap paylaştı.
u +1 yılSizin kararınız tabi ki de.. kimse kimseyi zorlayamaz.. cahil insan anca zorlar
10 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılGörücü usulü (her önüne gelen eve çağırılmadıça) aslında günümüzde moda olan, gençler görmüş beğenmiş mantığından daha sağlam temelli bir aracılık sistemidir. İnce elinip, sık dokunulduğu takdirde sağlıklı ilişkiler meydana gelir. Ama tabi zorla güzellik olmaz.
12 Yorumla
Soran+1 yılHer önüne gelen çağrılıyor yalnız. Ben balık burcuyum duggusal birşeyler olması gerek maalesef
- +1 yıl
Her önüne gelenin çağırılıyor olması ve bir kere gördükten sonra duygu oluşmaksızın evleneceğini zannetmen tamamen doğrusunu bilmemekten kaynaklanıyor. Elbette duygu olması lazım, aynı yatağa baş koymaktan bahsediyoruz. Ha Balık ha Yunus, burçlarla alakasız bir durum.
- Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılSizinkiler direk prensipte anlaşırsak o kadar gelmişsiniz, boş dönmeyin bir söz keselim kafasında mı yaşıyorlar?
Bu görücü usulü değil ki. Görücü usulünde gösterilir, irtabata geçip konuşup konuşmamak taraflara kalmış birşeydir.
24 Yorumla
Soran+1 yılHeh bak görücü usulü bile değil ben şimdi sene 2024 aileme onu mu anlatayım demo
Soran+1 yılYani benim karşı tarafı görmen gerekir demi aday olan kişiyi. O kişi de beni görecek o şekilde bisey olur ilk de
- +1 yıl
E yani. Bakarsın, hoşmuş dersin, bir kahve içelim konuşalım dersin.
Soran+1 yılİste bir görüseyim tanisayim dedim mi o zaman gorustun niye almadın olayı oluyor. Bide erkekli kadınlı gelmelerini istemiyorum tek kadınlar gelse de olur yani
Aşırı saçma benim ailem böyle bi şey yapsa onları reddederdim. Sende tavrını koymalısın..
13 Yorumla
Soran+1 yılBak sen ne güzel kendini savunuyorsun bende disliyom disliyim de. Benim baba yok annemle dedem de sağolsun burnumdan geloyorlar
Soran+1 yıl👏🥺
+1 yılGörücü ile evlenmek nedir sene kaç Allah aşkına saçmalık
18 Yorumla
Soran+1 yılGel de bizimkilere anlat. Görücü gibi olsa neyse ondan da hızlı biseyb
- +1 yıl
Jetkah😂
Soran+1 yıl😂😂
- +1 yıl
😂 espriyi anlamadıysan üzülürüm
Soran+1 yılAyıp ediyosun anladım tabi 😁
- +1 yıl
😂 ayıp yatakta olur ben ayıp etmem
Soran+1 yılJetgilerden sonra jetgahlar 😂
- +1 yıl
😂😂 evet aynen öyle
+1 yılKesinlikle görücü usule karşıyim başı yananlardan biri benim
16 Yorumla
Soran+1 yılBende hiç sıcak bakmyorum insan sevmediği uyum bulamadığı biriyle nasıl yaşar ki
- +1 yıl
Bide bana sor tecrübeliyim anlatırdım bura sıkınti
Soran+1 yılBen evlenmeden biliyorum sevgisiz aşksız evlilik zor
- +1 yıl
Kesinlikle
Soran+1 yılSenin çocuk var mı ya
- +1 yıl
Şükürler olsun yok
+1 yılEvet saçma geliyor ama aslında değil görücü demek he tamam oldu bitti değil ki iki insan aynı niyette buluşur konuştu vakit geciriri eğer bir duygu oluşur ve mantığa yatarsa devam edilir. Gayet güzel ve normal bence.
114 Yorumla
Soran+1 yılBu şekilde normal tabi tanisilir vs filan da. Öyle olmuyor benim ki işte olsa
- +1 yıl
Hadi ya nasıl olur mi başka. Ben de konuştum bir iki defa önce kıza bir görünurum sonra konuşulur vs buluşma ayarlanır oturup konuşursun. Bana mantıklı gelir çünkü yok sevgili kalalım vs gibi durum yaşamazsın direk net her şey. Ama konuşmadan nasıl olacak ki oldu bitti tabiki olmaz.
Soran+1 yılİste o yüzden iyi bi sonuç çıkacağını sanmyorum. Bı çay kahve içilir filan demi öyle olmaz mı ya
- +1 yıl
Öyle olur tabi. Görücü zaten mantık evliliği iyi kötü yanlarinj direk söyler netlestirirsin olur olmaz diye. Boyle ne mantığı saçmalık resmen 😂
Soran+1 yılNe mantık evliliği net aşk evliliği valla olan benim kafaya oluyor🧠
- +1 yıl
Aşk ve mantık en güzeli. Ama tekini sececeksem mantık derim. Aşk gelip geçici. Mantık anlasabilecigin kişi sevgi saygıyı getirir ve sevgi en kalıcı şeydir.
Soran+1 yılBen bunda mantık da göremiyorum çünkü herkesin kafasında bi profil vardır illaki. Ben o profile zerre uyduramadim biri ile mutlu olabilir miyim bilmyorum
- +1 yıl
Yaş ilerledikçe insan daha seçici oluyor ama gerçeğinde farkına varmak lazım. Yaşınız kaç bilmiyirm ama ben 30 yaşında bir erkek olarak ilerde yanliz kalmaktan çekiniyorum. her şey istediğimiz gibi olmuyor + ve - leri tartıp tanıyıp karar vermekte fayda var. Tabi direk görüşte hiç begenmediyseniz tabi olmaz orası ayrı.
Soran+1 yıl30 benim de ben daha önce evlilik denetimlerinde bulundum böyle boş biri değildim tabiki onların bokuna bu durumlara kaldim kimseye de kolay kolay guvenmyorum artık
Soran+1 yılSon söylediğinizgibi ilk görüşte etkilenmek şart bence hiç bir şey hisetmeyince olmuyor cidden
- +1 yıl
Bu durum bende de var 😄 yapacak bir şey yok artık İnşaallah yanlız kalıp sonunuz huzur evlerinde bitmez diye dua et 🌹✨😄
Soran+1 yılYok o kadar değil ya olur bakalım öyle hiç düşünmem hayat süprizlerle dolu
- +1 yıl
Bol şans ozmn.
Soran+1 yıl🤪 teşekkürler
Gizli Üye(36-45)+1 yılReddettiğinde büyük sorunlar çıkmıyorsa takılma
220 Yorumla
Soran+1 yılÇıkıyor maalesef sorun hep ckyor da zaten
Cevap sahibi+1 yılİçine sinen yok mu hiç
Soran+1 yılVar da yani önceden vardı okuyordu ama benim işler bi anda bozuluyor yani böyle alt üstü oluyor tama olacakken şasar kalırsın..
Soran+1 yılOluyordu yazacaktim okuyordu yanlış oldu
Cevap sahibi+1 yılNeden bozuldu , senden mi karşı taraftan mı kaynaklı
Soran+1 yılBenden değil ikisi de karşı taraftan zaten hayatında birisi varmış beni niye almış hayatına anlamadım zaten sonra da onunla evlendi vs
Cevap sahibi+1 yılAy bu resmen adilik ama
Soran+1 yılOnlara sorsan hiç bı suçları yok. Evli çocuklu bile. Yani onu da ben nisanliyken öğrendim
Cevap sahibi+1 yılNasıl yani sen biri ile nişanlandın ve evli mi çıktı
Soran+1 yılYok ben nisanliyken o kızla konusuyormus bide kendisi istedi beni zorla olmadı yanj ama ben böyle bir şey öğrendim ve ayrıldım iki hafta sonra o kıza Nisan yapmışlar öğrendim
Cevap sahibi+1 yılOnla evlenip de görebilirdin bu durumu , böyle olması senin açından daha hayırlı olmuş. Ama adam karaktersiz orası ayru
Soran+1 yılAma sorun şu ki ben ondan sonra duygularımı bulamiyorum yani geçti tabi atlattım ama. İcinde büyük bi boşluk var uçsuz bir şey yani hissizjm ki ben duygulu sempatik birisiydim çok donuk bi kişi oldum 😏
Cevap sahibi+1 yılGüven duygusunu kaybetmişsin, biraz da hoşlandıysan onu ilişkilendiriyorsun, korkuyorsun ve bence çok haklısın
Soran+1 yılBiraz mi hoslanmostim tabi ben ondan önce 5 sene hayatıma kimseyi almadım buni gorunce dedim tamam hem cabalyor benim için. Tekrar kazanırmıyım güven duygusunu yani geçer mi bu hallerim baya uzun süre oldu yalnız
Soran+1 yılKorku hiç aklıma gelmemişti sanırım oda bilinç altında kendime itiraf edemesem de
Cevap sahibi+1 yılKendine biraz zaman ver, gelen kişilerle görüşmeyi reddetme, aşık olmanı sağlayacak kişi senin için doğru kişi olmaz bu saatten sonra. Sana güven veren biri olursa onu tercih et
Soran+1 yıl6 sene geçti bu olayın üstünden kimseden etkilenmiyorum. Yani krterlerime bir gram uygun biri de çıkmıyor zaten
Cevap sahibi+1 yılBence takıntı fa yapmışsın, Profosyonel destek alman şart. Kusura bakma ama. Bende aldatıldım. 1 senede atlattım ben. Sonraki 1-2 sene yine zor geçti. O ilk sene çok kilo verdim yemeden içmeden kesildim, bir sürü takibi boşa da götürdüm ama sonra güvendiğim zerre kalbimi çarptırmayan birine şans verdim iyileştim
Soran+1 yılDoğrudur ama senin ailen inan benim gibi değildir. Böyle zorla bir şey olunca ne hissettiğini de anlamıyorsun ta o zaman başlsmışlardı
Soran+1 yılBen bu olayı iki defa yaşadım bide ondan önce de konuştuğum kişi baya ciddiydik dayısının kızı ile evlendi
Her şekilde karar senin. Onlar sana bir yol açmak isterler. Kimi de böyle kabul eder...
15 Yorumla
Soran+1 yılKimi de etmez brn zerre etkilenmedigin insanla nasıl yapayım. Mecburiyetten ckyorum ama ruhen çok yoruldum bu durumdan. Dışarda selam vermeyecegim insanlarla muhattap olmak saçma
- +1 yıl
Bu gönül işleri çok karmaşık ve insanların artık flört için zamanları da yok iş güçle meşgul oluyorsa. Evlenmek de istemiyor kimisi artık bir zaman sonra. Kimsenin kimseyi dinleyecek, birlikte zaman geçirecek ne zamanı var ne de tahammülü. Sonra da aile içi gerginlikler. Zaman zaman bir istatistik çıkıyor ortaya boşanma oranı flört ederek evlenenlerde çok daha yüksekmiş. Ne kadar doğrudur bilmiyorum.
Soran+1 yılBen doğru olduğunu düşünmüyorum. Görücü usul evlenip de mutlu olan hiç görmedim ona bakarsak şimdi hangisi doğru kim bilir
Soran+1 yılBen o evlensem mi evlemmesem mi evresindeyim tam ordayım artık. İnsan kendine dağ olamıyor bazen
Aile & Toplum konusunda 827 cevap paylaştı. İnsanların çay kahve muhabbetine düştük yemin ediyorum. Bekar olmak birilerine batıyor ama senin ailen daha ileri seviye. Direk eve çağırmak nedir
12 Yorumla
Soran+1 yılHep böyle diler uzun süredir he sanma yaşım 30 diye vallahi hep boyleydiler
Gizli Üye(18-24)+1 yılBama da her gün talip çıkıyor ve cok sinir bozucu ve cok ciddi bir problem bu. Cozum bulursan bana da haber et
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 1b cevap paylaştı. Bence o evden ayrilmalisin.
38 Yorumla
Soran+1 yılİnanirmisin iki senedir hep bu var aklımda
Soran+1 yılAmaçlar benim yuvam kurup mutlu olmam değil bunu bildiğim icjn olaya olumlu baksmyorum
Soran+1 yılBende evlilik istyorum ams bu şekilde değil. Zaten baskı olduğu için doğru bir karar da veremiyorum ki
Soran+1 yılOnlara desen her suç benden dolayı. Bide yaşı işi gücü sormamıslar. Daha öncede gelecek adaylar için yalan söyluyorlar. Bı geliyorlar soruyorsun alakası bile yok
Saçmalık konusu göreceli ama sana saçma ve anlamsız gelebilir bu da senin hakkın
00 YorumlaBunu ailene anlatman zor sanırım
12 Yorumla
Soran+1 yılEvet yaşınız doğru ise ne demek istediğimi anlamıssınızdır zaten
Gizli Üye(30-35)+1 yılen azindan once fotosunu gostersinler dimi 😁😁
014 Yorumla
Soran+1 yılOnu da ya fotosu yok yapyorlar sosyal medya soruyorum bilmiyoruz diyorlar hey Allahım. Sanki ben zorla çağırdım
Cevap sahibi+1 yılhaha resmen zorla vercekler seni
Soran+1 yılYa beni görüyorlar bu kız bizim oglani almaz diyorlar o zaman kime geldiğini bi goreydin veyahut ben karşı tarafı görseydim
Cevap sahibi+1 yılen azindan bilgi sahibi olup ne dir nedegildir bilip konusmak var ya da red etmek. ee boyle yapinca ise yaramadigini hala anlamadilat mi
Soran+1 yılBen ona şaşıyorum anlamıyorlar demek ki
Cevap sahibi+1 yılseninde oyle bir sinavlandigin cevren varmis
Soran+1 yılSinavlandığım
Cevap sahibi+1 yılevet sinav gibiler baksana sabir testi
Soran+1 yılOo bi bu olsa 😂 hayat işte çirkin şansı diye bir şey var bizde olmayan
Cevap sahibi+1 yılguzellik basa bela mi?
Soran+1 yılHem nasıl hemsiresi mi sikayet etmez doktoru mu ama hepsi de kadın düşün.. sen haklı çıksan da kameralar var tabi hastane müdürü bi halt demez.
Cevap sahibi+1 yılne is yapiyosun ki. guzelsin diye mi cekemiyorlar
Soran+1 yılSekreterlik yapıyordum. yani sence niye yaparlardı inan bende anlam veremiyorum
Cevap sahibi+1 yılguzelsen oradaki erkeklerin dikkatini cekiyosan gicik olduklari icin
Gizli Üye(30-35)+1 yılYani önden tanissan bari
123 Yorumla
Soran+1 yılYok canım nerde yaş 30 ya hemen paket daha önce evliliğe giden durumların oldu ama nasip değil dugune varamadık bu benim suçum değil yani
Cevap sahibi+1 yılYani ne olursa olsun önce karşıdakiyle telefonda biraz görüşürsün buluşursun sonra aileler tanışır. Böyle market gibi ev olur kaç aileyle tanisacaksin ansini satim ssd
Soran+1 yılDemi ki ben tesettürlü biriyim asosyal değilim. Ehliyetim var araba da Alaçam inşallah bu sene Rabbim izin verirse şöyle muamele görmek tuaf
Soran+1 yılBende veriyorum çayı kahveyi yallah ama yoruluyorum yani şimdi
Cevap sahibi+1 yılYa aileler evlenmeyince çok kafaya takıyor üzülüyor da doğrudan eve gelinmssi abartı sadece bunu yapmamalarini iste ben önden tanışayım de
Soran+1 yılO zaman da konuştun almadım derler mesela ben gelmesinler tanımıyorum diyorum ya ona kavga ediyorlar. Eve geliyorlar ya daha oğlanı görmeden niye kabul etmesin diyorlar valla ya
Cevap sahibi+1 yılNerelisiniz
Soran+1 yılKonya
Cevap sahibi+1 yılBence birini bul de ki bunla konuşuyoruz biraz ilerlesin ciddiye binince evlilik süreci başlar de birkaç ay rahat edersin
Soran+1 yılÖyle filan desem sen kimi kandryorsun vs yine çay kahve yallah teknik belli zaten bir şey hissedemiyorum. Kaoslu bi evde büyüdüm
Cevap sahibi+1 yılİşin çok zor bir yaştan sonra aile evi eziyet
Soran+1 yılBen hep kendim ayakta durdum. Şimdi bide beni görücü usul zorja evlendirmeye calsyorlar ya komik buluyorum. Ben zaten düşünüyorum evlilik bu şekilde değil ama. Başka eve ckamayacagimdan da değil saygımdan aile evindeyim
Cevap sahibi+1 yılTahmin ediyorum çok zor durum aileni karşına alman gerekiyor veya iradini hiçe saymalarına göz yumman
Soran+1 yılSence ben göz yumarmıyım
Cevap sahibi+1 yılE sürekli birileri geliyormuş işte
Soran+1 yılBen istemiyorum ki kendileri çalıp kendileri oynuyorlar
Soran+1 yılBen sürekli ifade ediyorum bu şekilde bir sonuca varamyacaklarin
Cevap sahibi+1 yılİşte bir şekilde yıpratıyorlar seni
Soran+1 yılHay agzin ball yesin tanimiyorum ama gül gibi kızdim Rabbim de ozene bezene yaratmış su iki senedir çok yıprandığımı farkettim bu olaylardan🥺
Cevap sahibi+1 yılSülalede aklı başında büyük biri yok mu gidip ailene dur desin
Soran+1 yılNerdee
Cevap sahibi+1 yılUmarım en kısa zamanda karşına düzgün birisi çıkar kurtulursun
Soran+1 yıl@Denrs34 aminnn
Gizli Üye(18-24)+1 yılGörücü usulü olan daha uzun ömürlü olur
Ama sen ille de evlenip hemen boşanıcam nafaka alıcam diyosan
Görücü usulünü boş ver12 Yorumla
Soran+1 yılNe alaka ya ben kimsenin parasında değilim kendi durumum yerinde hamdolsun. Bunu yazma sebebinizinde anlamadim
Cevap sahibi+1 yılE o zaman evlenme
+1 yılDiren yoldaş pes etme
10 Yorumla
+1 yılBenim gidişatta görücü usüllü galiba sevdiğini alamıyorsan aldığını seviceksin 😒😒
00 Yorumla
+1 yılGüzelmisin peki
137 Yorumla
Soran+1 yılŞu gibi derler ya. Bakmaya kiyilmayacak kadar desem.
- +1 yıl
Kendi hayat arkadaşını bulabilecek ortamın var mı
- +1 yıl
Ve sana katılıyorum aile tanışması daha siz birbirinizi tanımazken iğrenç bir durum
Soran+1 yılİste ortamın yok yok. Yani herşeyin yarım kaldı ama mücadeleye devam. Tam biri ile tanisacam hoop bi bahsne isten ckarlyorum. Zaten aileden hiç bir destek yok bir senedir de evdeyim iş bulamadım zaten kendi kazancımdan harcyorum en ufak bi ihtyacıma kadar biraz ondan yüz buluyorlar şimdilik
- +1 yıl
Evlenmeyi istiyomusun peki
Soran+1 yılAilemin durumu var mesela bana araç almda yardım etmediler. İse 4 otobüsle gidiyordum.. Evlen kocan alsın diye baskı yaptılar. Özgurlugum olsa zaten bulacam. Kısıtlayarak daha mı iyi olacagini düşünüyorlar bilmiyorum ki
Soran+1 yılEvlilik tabiki istyorum yuva kurmak ama dengim olsun uyum olsun kafa yspisi ne biliyim sohbeti muhabbeti sarması gerek huyu suyu bilmem gerek vs
- +1 yıl
Katılıyorum sana. İşinde maddi özgürlüğüne kavuşabiliyorsan evden uzaklaş
Soran+1 yılYoksa bende yalnız başıma beklemeye inan meraklı değilim
Soran+1 yılAyrı eve çıkmayı düşünüyorum uzun süredir. Düzgün bir şey olmazsa artık cikacam gibi de
- +1 yıl
Bence böylece mutlu sona ulaşmış olcan
Soran+1 yılKesinlikle yoksa su yaşım oldum haala aynilar kafaları uyuşuk gibi
- +1 yıl
Ne iş yapıyon sen
Soran+1 yılDental asistan/ Hasta Kabul
- +1 yıl
İşte kolay bulursun gibi hemen ayrılmalısın bence evden 😅
Soran+1 yılBir senedir issizim ama mulakatlara gidiyorum da çok stresli olduğum için kontrol edemiyorum kendimi işimi bi ayarlasam
- +1 yıl
Heycanlanıyonmu
Soran+1 yılAnksyetem var ve ilerledi hep aynı tatil filan hiç gitmedim hayatimda zaten. Ama sosyal fobi Anksyete daha kötü bir şey artık kontrol de edemiyorum
- +1 yıl
İnsan ilişkilerin nasıl
Soran+1 yılSıcak kanliyim güler yüzlü olduğumu söyler beni tanıyanlar sempatik. Ama toplu kalabalık bi ortamsa ve Anksyete atağı başlamışsa sanki ben ben değilim konusamyorum çekiniyorum kaslyorum
- +1 yıl
Seni buna iten ne oldu sence eşik noktası?
Soran+1 yılBenim travmalarim var. Mutlaka biri iz yaptı. Sabır küpü değilim ki
- +1 yıl
Nefes egzersizleri var bi bak derim
Soran+1 yılTedavi olmak istyorum durumum yok. İşe girecem anksyete den almıyorlar.
Soran+1 yılBenim durumum şöyle bi anda geliyor vuruyor gidiyor. Alabora gibi düşünün
- +1 yıl
Bişe olmaz başa çıkarsın ya anksiyete kontrol altına alınabilir
Soran+1 yılYani bu rahatsızlığı çok araştırdım ama asıl nedenini bulamadım niye böyle vücudum tepki veriyor nerde bu şekilde oldum bilmiyorum
Soran+1 yılBen olecem diyorum atak geldiğinde
- +1 yıl
Papatya çayı iç rahatlarsın 😅
Soran+1 yılAhaha benim ki baya ileri seviye ama tavsiyeler için çok sagoll
- +1 yıl
Duble yap ozaman çayı
Soran+1 yıl🧠🙄😂
- +1 yıl
Manıklı düşün soğuk kanlı ol
Aslansın yaparsın!
Soran+1 yılEmekli Astsubay bi hocam vardı Aslan kızım 😁derdi o geldi aklıma
- +1 yıl
Askerden eğitim aldıysan onun gibi olman lazım
Soran+1 yılİnşallah 😊
- +1 yıl
🫡☺️
+1 yılOnlarla konuştun mu bu durumu?
04 Yorumla
Soran+1 yılAnlamazlar hep böyle yapyorlar öyle sürüp gidiyor gelenler de beni yaniltmyor sağolsunlar rutine bağladı yani
- +1 yıl
O zaman alışmışsın sanırım daha doğrusu alışmış olman lazım neden soru yaptın ki bu durumu🙂
Soran+1 yılYani sağdan soldan bulup getryorlar kriter mrter önemli değil uyumuş uymamış. Niye sorun yapyorum sonra yinr kaos aa niye kabul etmedin vs..
- +1 yıl
O zaman sen bulup götüreceksin 🙂
- Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılBirazda verici bulsunlar
00 Yorumla Evi terketmenin zamani geldi de geciyor
20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılevde kalirsin diye korkuyorlarsa
07 Yorumla
Soran+1 yılBiraz gec deyil mi onun için zaten bana imkan saglamis bi aile değil her ihtiyacıma kendim kostum. Şimdi duygusuz gibi bir şey hisetmedigim biri ile evlenemem 😂
Cevap sahibi+1 yılguzelsin ilgi cekiyosun istedigimi ben seceyim mi diyosun.. yas kacti
Soran+1 yılSen bekarsan secmeden mi evleneceksin. Güzelliğini filan şura koydum benim kriterlere uygun mutlu olabileceğin biri istyorum. Uyuma bakyorum yanıma yakışmadı sohbet muhabbeti olsun kendini gelistirmiş mi vs
Cevap sahibi+1 yılsecmek demeyelim. gorunce evet bu dedigim kisiyle.
Soran+1 yılAnladım
Soran+1 yılBenim de aradığım o
Cevap sahibi+1 yılnasil birisin soylemen sorun olmazsa eger
Gizli Üye(25-29)+1 yılSana yedirmeye meraklılar
09 Yorumla
Soran+1 yılYok ay ne yaptıklarının bile farkında değiller galiba
Cevap sahibi+1 yılBkremisin sen ona göredir
Soran+1 yılBakireyim ki bakire tek bacak arası değil ben kendime saygımdan kızım. Dinime bağlıyım
Cevap sahibi+1 yılSeni evlendirmeye çalışıyorlar işte yas ilerliyor azarsan evlenmeden vurdurmandan korkuyorlar bi an önce kocaya verelim diyorlar
Soran+1 yılAhaha bana bakmışlar mi bakayım ben öyle bi evlilik istemem dertleri benden kurtulmak ki ben zaten kendime yetebiliyorum
Cevap sahibi+1 yılNereye kadar kendi kendine yapcn
Soran+1 yılZaten ben hayatıma birilerini almayı denedim ama kimsen etkilendim ya da anlaşmaya başlasam iş bozuluyor. Sigara Alkolum yok öyle kötü niyetli biri değilim eli yüzü düzgün kendini gelistirmeye çalisan iyi kalpli biri ben de istemezdim bu yaşımda bekar kalmayı. Ama zoraki olmasına gerek de yok çok sacms evlilik mutlu olmak için yapılır. Tabiki etkilenmek istyorum ayin yatağı aynı yemeği paylasacagim insandan
Cevap sahibi+1 yılÇok seçici gibisin kolay kolay evlenemssn bende
Soran+1 yılSen bekarmısın
+1 yılHaklisin
10 Yorumlaboş ver aileni dinleme.
11 Yorumla
Soran+1 yılKesinlikle
Mesleğiniz nedir?
01 Yorumla
Soran+1 yılDental asistan
+1 yılEvde kalmış muamelesi görüyorsun resmen
03 Yorumla
Soran+1 yıl6 7 senedir hem de ki bu muameleyi görecek biri değilim bakan bidaha bakamaz öyle bi alimim var Ama kibirli biri değilim sadece kendi kanımın de etkileneceği birini istyorum
- +1 yıl
Bencede sevip sevilceğiniz aşk olan bir evlilik yapın derim gelenlerden de kanınızın akacağı çıkarmı çıkar ama tam olarak tanımadan bir yola girilmez
Soran+1 yılÇıkar ama binde bir ve baskı ile olmaz bu işler. Bide daha ben görmeden tanışmadan baskı yapılınca sonuç iyi olmuyor tabi
+1 yılseni görüyorlar mı peki?
05 Yorumla
Soran+1 yılEvet çay kahve Faslı iste
- +1 yıl
alımlı güzel misin peki
Soran+1 yılSen bunu nerden bildin 🙄
- +1 yıl
neden
Soran+1 yılÖyleyim
Gizli Üye(25-29)+1 yılSaçma bi ailen var
10 YorumlaGörücü usulünden kurtarıcam seni yaz bana :-)
00 YorumlaSen kendin bul
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılOlabilir
00 Yorumla
+1 yılYani hoş değil
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 11,5b cevap paylaştı. Normal bu
00 Yorumla
Devamını Gör(21)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Bana sürekli görücü buluyorlar ama ben sıcak bakmıyorum. Tek bana mı anormal geliyor?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer