Bana sürekli görücü buluyorlar ama ben sıcak bakmıyorum. Tek bana mı anormal geliyor?

Ben bu şekilde evliliğe sıcak balmıyorum. Kabul etmeme gibi bir lüksüm de yok niyeyse çok kızıyorlar. Kendim geçinen tüm ihtiyaçlarımı tek başına karşılayan birisiyim.. Ailem adayların yaşını işini ne biliyim kim neci sormadan direk aile tanışması gibi erkekli kadınlı çagırıyorlar. Böyle bir şey istemiyorum sizce de bu durum saçma değil mi bana mı anormal geliyor sadece

Bana sürekli görücü buluyorlar ama ben sıcak bakmıyorum. Tek bana mı anormal geliyor?
Cevapla