Komşu balkonunda sigara içtiğinde benim evime doluyor. Nereye şikayet edebilirim?

Komsu balkona cikip sigara iciyo mesela ama benim evin icine doluyo dumani. Evi havalandirmak icin kapi pencereyi actigimda da sigara dumani giriyo. Bunu nereye sikayet etmem uygun olur?
Güncellemeler
+1 yıl
Kendisi 1-2 dk belki sigara iciyo ama dumanini pisligini ben cekiyorum.
Güncellemeler
+1 yıl
Kendi evi ozgurdur diye bisey yok. O ictigi sigaranin dumani kendi evinin sinirlarinda kalmiyo havaya karisiyo ben temiz hava almak icin kapi pencere acamicaksam bunun nesi ozgurluk. Sacma sapan konusmayin.
Komşu balkonunda sigara içtiğinde benim evime doluyor. Nereye şikayet edebilirim?
Cevapla