Bir kere 7 8 kizdan olusan bir gurup beni dovmeye kalmisti ama nedenini hatirlamiyorum nasil hatirlarim?

Ortaokula falan gidiyorduk dedikodu falan mi yaptim acaba cunku yapiyordu dedikodu o zamanla ve digerleri de yapiyordu yani. Yoksa cok mu canım bir ucubeyimde o kadar kisi bana uyuz olup dovmeye kalktilar hic hatirlamiyorum kendimi cok kotu hissediyorum neden yani neden bu kadar ezildim ki :(
Güncellemeler
+1 yıl
Zekam falan mi geri acaba yani*
Bir kere 7 8 kizdan olusan bir gurup beni dovmeye kalmisti ama nedenini hatirlamiyorum nasil hatirlarim?
Cevapla