Allah inanmayanlara muhteşem hayat yaşatırken neden inananlara muhteşem hayat yaşamıyor?

Baştan söyliyim Müslüman'ım. Vaaz dinlemeye gelmedim, gerçeklerle cevaplayın. Bakıyorsun inanmayanlara, ne güzel hayat yaşıyorlar. Eğlenmeler, kaliteler, vs vs.. İnananlara bakıyorsun hep fakir edebiyatı. "Bu hayatta vefa çekiyoruz, diğer hayatta sefasını süreceğiz." gibi gibi. Dünyaya bir defa geliyoruz. Peki neden bir defa geliyorsak güzel bir hayat yaşamıyoruz? Bakıyorsun şeytana hizmet edenlere mutlular. Hani kaderimiz belli. Hani Allah kullarını ailemizden daha çok sever. Peki o zaman kaderimizin kötü olduğunu bile bile neden bizi dünyaya gönderdi? Hani kader falan önümüze sunulmadı. Biz kötü kaderi yaşayacağız. İntihar etsek e bu seferde direk cehennem. "Haline şükret." "Senden kötüleri de var." Soruyu duygusal, dramatize cevaplarla sulandırmayın bir zahmet. Gerçeklerle cevap verecekseniz yazın
Allah inanmayanlara muhteşem hayat yaşatırken neden inananlara muhteşem hayat yaşamıyor?
Cevapla