Arkadaşım kendine yeni arkadaş buldu, ne yapmalıyım?

2 yaşından beri yani kendimi bildim bileli bir kızla arkadaştım ama hani baya yakındık şimdi ayrı okullardayız hala en yakın arkadaşım ama bir kızla tanışmış okulda bana anlatıyor o beni senden daha çok seviyor daha çok teselli ediyor diyo iki günlük kızla kaç senelik arkadaşını karşılaştırıyor çok kıskanıyorum napmalıyım?
Arkadaşım kendine yeni arkadaş buldu, ne yapmalıyım?
Cevapla