açıkcası o resim secimin ne olmus oyle baska resim bulamadın mı. hemcinslerime karsı bi tavır bu. bi de bacak arası:D
acıkcası dikemem. dikmem de aslında. ne bilim hiç kafa yormadım. baska bi elbise giyerim. ev elbisesi ise delikte olsa sorun değil:D aylar sonra memlekete giderken valize atarım anneme veririm o da diker sonra geri gelir :D dısarda ise de iş yerinin terzisine veririm :D kendim dikerim de hani cok emanet durur ya. bence mantıksız. dikip kuması delik deşik edeceğime bırak oyle. ne olabilirki delik büyür en fazla büyüsün. büyümesi de aylarca sürer yani. fizıble değil:D
Sökük dikmeyi bırak elde döşek vs yüzlerine fermuar dikerim. Bu bataniyeyi aldigmzda bir ambalajı oluyor ya fermuar lı onları hep sokup yataklara diktim.🙂Ama söküğü kendi üstümüzde dikmek az bir skntı yaratabilir.