Hiç tanımadığım biri nefret dolu mesajlar yazdı?

Grafik tasarimcıyım. Bu gün grafik tasarım hesabıma aniden bir mesaj geldi. Sen tasarımcı falan değilsin diye. Bende selam, ne münasebet yazdım. Daha sonra nefret kusmaya başladı. Sen kendine tasarimci diyemezsin. Sana selam bile verilmez. Ben yurtdışında okudum , benim tırnağım bile olamazsın, benim yanimda bir hiçsin falan diye. Ben de tanımadığınız birine bu nasıl konuşma tarzı diye azarladım. O da sen bir hiçsin birak bu tasarim işini diye yine alakasızca nefretler kusdu. Engelledim. Bu neden oldu sizce? Kendimi kötu hissettim.

Hiç tanımadığım biri nefret dolu mesajlar yazdı?
Cevapla